lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 te leuk Sjaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ik wil lle drie niet meer Alf,Maar god bewaar me, ik zou niet weten hoeik dan mn dag moet doorkomen.Denk dat ik helemaal kierewiet zou worden:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ja Alf, ben er nogloop heen en weer vooranijsmelk voor dochter en mijook nieuw Wittezou ik 1/2 jaar geleden ook niet hebben kunnen bedenkenzelfs al wachtte ik vaak tot ze erin lag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ja, das ook een hele andere gewaarwordinganijsmelk op de zondagavond.Heeerlijk he Jane dat het allemaal zo verbeterd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Orale karakters stoppen niet Wittewat je wel kunt doen is de andere 4 karakterstructuren meerontwikkelen zodat het orale iets op de achtergrond raakt.Net als dat we op trektijden andere dingen gaan doen ter afleidingdas de EHBA zullen we maar zeggen,de blijvende verandering kan pas komen als we in de andere delenvan ons karakter een nieuwe passie of talent ontdekkendus we hebben nog wat te doenzei de passieloze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ja Jane. In zoverre ik heb daar wat bier op en ik weet niet of ik het erg moet vinden of onder de noemer, het kan wel een keer moet scharen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Heb je zin in wat kritische vragen Sjaakof zeg je laat maar zitten??Wat is EHBAEn wat zijn die andere 3 karaktervormen ook alweer.Het is een intressant stukje wat je daar zegt Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Jane Karakterstructuren?Van Reich?Of Freud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Das jammer dat je het niet weet Sjaakwant zo vergeet je ervan te genieten'het is toch al gebeurd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Reich Alf, heel interessantSjaak wat is wat bierin denk dat het antwoord ook het antwoord is op je twijfel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Hoi Akelei,Hoe gaat het met jou en je moeder??Kun je het allemaal nog een beetje aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Reich was een leerling van freud Alf,dus eigenlijk weet ik het niethij ging verder dan freud,maar ik weet niet of Reich de structuren vernieuwd heeftwas meer de leren door ervaren student, ik dusreich ook trouwens, hij stierf in de gevangenisomdat hij zijn tijd ver vooruit was met zijn therapienu de roem die hij verdiendezoals zovele genieen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ha akelei,fijn je hier weer te zien,hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Dank je AkeleiReich een leerling van wist ik niet adler wel..wat een droevig einde.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Niet al te veel, gewoon gezellig. Laat die kritische vragen maar komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Waar was je en wist je van te voren dat er alcohol bij kwam kijken?Maw, ben je er bewust naar toe gegaan met het idee te gaan drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Gelukkig dat het ietsje beter gaat met je moeder Akelei.Komt het doordat het nu ietsiepietsie rustiger is wb je moeder, dat het bier er weer insluipt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Witte. Het was een beurs in duitsland en ik had van te voren tegen mezelf gezegd dat ik wel iets mocht drinken. Gewoon met mijn vrienden meedoen. Heb ook niets te veel gedronken. Voor de rest dit weekend droog gestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Nou dan heb je je toch aan je afspraak met jezelf gehouden?Dat is alcohol de baas zijn Sjaak.Dat je niet doorschiet, maar je jezelf aan je eigen afspraken kunt houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Mee eens. Toch een beetje een schuldgevoel omdat er een stemmetje is wat zegt dat ik helemaal moet stoppen. Hoeft echter niet van mij. Als ik maar niet meer het hele weekend dronken ben. Dat ben ik nu zeker niet geweest. Hele weekend niets gedronken. M.u.v. vandaag. Maar dan nog onder controle gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Oei Akelei, jammer dat je jezelf niet kunt geven wat jeje moeder wel geeft he, heel begrijpelijk hoor, ik herkendat bij mijn kinderen dat ik het ook zo doe. En bij jou zijn de rollennu ook een beetje omgedraaid he. Maar ja wie zorgt en dan voor jou?Bier lost natuurlijk die behoefte niet op, kun je niets iets anders troostrijks bedenken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Sjaak doe je de ADB behandeling?dan kun je het leren regulerenen wie weet past dat nu wel bij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sjaak Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Ja Jane, die volgik. Ik geloof dat ik er ook wel uitkom. Ook mede dankzij dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 HungryAngryLonleyTiredNou je kunt er twee afvinken voor jezelf he Akelei.Je bent moe en je eet niet goed...Irritant he dat HALT, precies atijd gelijk krijgt.Als je het wilt veranderen, zul je toch moeten proberen deze vier te vermijden.Het is niet anders, hoe lastig je situatie op dit moment ook is.Probeer ook een beetje voor jezelf te zorgen Akelei, want je bent het waard hoor!!!Toch maar is een goed gesprek aangaan dan Sjaak met die twee stemmetjes...En kijken wie de grootste stem heeft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Iedereen opti!!Ikke moe en ga slapen!!!Hou veel van jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden