Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Veel water drinken. Leidingen spoelen, en jezelf afleiden.Niet in blijven hangen.Ik vroeg of je een traquilizer hebt.Eerst rust in het hoofd.Stuiteren hoeft niet, dat kan een beetje gedemd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Francois::camera::camera::rose:v:heart::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera: zo die is voor je eerste maandals je deze hebt, volgen er geheid meer, ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Yajala:, een opstekertje voor jue eerste dag, hang m op zodat je er steeds naar kijkt en vanavond kunt zeggen: ik heb het ergste gehad en eigenlijk viel het best mee. Vergeet de kookwekker niet en steeds even iets leuks gaan doen tussen door. Hup meid, je kunt het. Dit is de kans om weer trots op jezelf te worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Dankjewel Jane, heel vriendelijk van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 David, hoe is het jou vergaan, sinds je alco-vrije Kerstfeest?Lang niet hier geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Mooi Francois, alweer de tour aan het voorbereiden.Je weet het nooit, je gaat goed dus...Een maand is een mooi iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Nu ga ik koken. Ik word melig en dat moet niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Lekker geoefend, helemaal tevreden in mn velNu chillen.Straks lekker eten. Vroeg naar bed, even nog een filmcheck.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 top fransois!gefeliciteerd met je maand!Op naar de volgende!Half uur verder!Half 7! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik ga vanavond lekker volleyenmet mijn strandvriendjes van het beachen zomersen morgen een mini-spinathlonter voorbereiding van de 6 uurse op 7 maart.Endorfientjes jongens veel lekkerderdan procentjes en veel gezonder!!!!fijne avonden tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Woman,Cinema 2: The wind that shakes the barleyNed 2, 23:05u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Deze is erg goed. Verrassend vooral. TIP !!!!http://www.tvgids.nl/programma/8960943/Donnie_Darko/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ja die had ik ook gezien, Soothe, eens kijken waar ik zin in heb als ik in bed lig. Komen meer films rond dat tijdstip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik ga voor The Windook voor de muziek natuurlijkMaar Donnie ook even proberen..En goedenavond natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Poeh! Die schijnt wel heftig te zijn Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Van de week toevallig The Island gezien?Wat een meesterlijke film... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ja die is echt goed. Had em in de bioscoop gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Overmorgenovermorgenovermorgenovermorgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ja Marjo,Ik las het verhaal bij IMDB. Ik heb hem nog niet gezien, dus een opertjoenetie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 jane ben je zo,n spinner dan??cool zeg!marathons zijn gaaf!en voor een goed doel al helemaal leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Nu chillen dus, tot later !!!Fijne avond xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Andere optienaast Texel istrouwens ArtaEen meer spiritueleen antroposofischebenaderingVond de behandelaarmeer bij me passenIk overweeg Laat het in meomgaanWas wel het eerstewat mij toen beroerde8 tot 10 maanden opnameNiet roken ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Voor wie het interesseert: mijn sollicitatieGesprek gisteren gehadVandaag gebeld, zojuist half uur geleden..Toen ik er gisteren kwam dacht ik:zo, wat een mooie werkplek, rust en ruimte daar wil ik wel werkenToen ik in de wachtkamer zat en er allemaalvriendelijk groetend personeel langskwam dacht ik:zo, wat een vriendelijke mensen daar wil ik wel mee werkenToen ik het gesprek aanging met 2 heren dacht ik:zo, wat een aardige kerels, meteen leuke sfeer, ouwejongens kb, daar wil ik wel mee samenwerkenTien ik de invulling van de betrekking duidelijk kreeg dacht ik:dit is helemaal voor mij geschikt, kan ik morgen beginnen?Afgesproken: vandaag om 16:00 uur zou ik gebeld worden voor de uitslagToen ik buiten stond dacht ik:het was een leuk gesprek, maar er waren wat kleine steekjes gevallenwat oneffenheden, was het echt wel zo goed, was het niet té leuk?was het niet een schijnvertoning en hebben ze eigenlijk al een ander?en zitten ze niet te wachten op iemand van 50+.....Toen sloeg de twijfel toe, de onzekerheid, de angst..Slechte nacht tot gevolg, hielp geen kruidenthee tegenEn zonder drank natuurlijk, buiten kijf..Conclusie voorlopig:ik stel me in op: ik ben het niet gewordenDus vandaag al verder gezocht naar nieuwe avonturen en er 2 gevondenook zeer interessant, 1 al gebeld voor info dus ga daar ook op schrijven..Vier uur naderde, geen belletje, nagelbijten, rondlopen4.30: diepe stilte5.30: rondjes in het tapijt geijsbeerd..M. zegt dat het schandalig is..6.30: telefoon, ja hoor, er was iets mis gegaan, niet met mijmaar met een 3e kandidaat., scheen de uitnodiging voor vandaag nooit gehad te hebben en willen ze toch nog uitnodigen..Maar eigenlijk willen ze MET MIJ verder was de opmerkingGesprek met de onbekende 3e vindt plaats op de 17e (pfff)en dan hoor ik wie het wordt.......Dus...Ga ondertussen wel schrijven en informeren bij die andere 2 avonturen, kan ik straks misschien nog kiezen...Wordt vervolgd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Marjo: doe wat je moet doen!!! Sterkte , maar doe wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Hee An!Hoest?Ik GA wat doen AnDat kan niet andersEerst bezinken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden