tasseke Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 tja omdat ik niet kan behangen, moet ik die kleine maar onderverven maar dat is toch weer een mooie en belangrijke stap marjopak alle hulp die je kan krijgen met beide handen aan.we zouden het allemaal zo graag zelf willen doen maar soms of meestal eigenlijk, lukt dat gewoon niet.hoe is het eigenlijk met de kids? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik mocht terug komenop een andere maniergesprekken voerenHad systeemtherapieMijn broertje wil, als hetnodig is wel meeBest wel engOver vroeger enzoMaar de stemmen willen gehoordIk ga gewoon maarTina, dat lijkt me ook vermoeiend Wel stoer van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 kan me goed voorstellen dat het zwaar is en om eerlijk te zeggen, het duurt wel langhad eigenlijk wel verwacht dat je al een beetje aan het afbouwen was.maar trek je het wel dan? drie dagen therapie en dan ook nog twee dagen werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Tsja de kinderen TasZe zijn okeeStraks ben ik terugOm er te zijnIk ben er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 en ik vind het stoer van jou marjo!!zat gisteren te lezen over je broer, ook dat met beide handen aangrijpen.kan alleen maar opluchten en wat moois voortbrengen.wordt gvdrie ook wel eens tijd, nietwaar?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Marjo,grijp alle kansen die je geboden worden,alleen lukt het je niet.Fijn dat je broer mee wil gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ja ja, het beweegt!Ook al lijkt het van niet..Andersom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Tas,ik ben pas 3 maanden onderweg,het programma duurt minimaal 6 maanden.Ik werk 2 dagdelen, dus geen hele dag.Maar het is wel pittig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 ik ga even snel poedelen om me vervolgens over een uurtje weer onder de snot te laten smeren ik was even vergeten dat die kleintjes continue met groene snotdorrels lopen, mijn joggingpak dan maar want iets netjes ben ik vandaag niet waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Lekker! KindersnoTEnjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 raar hoor!ik heb het idee dat je alweer een jaar loopt maar gelukkig je bent dan al op de helft.gaat het nog wel met je werk?kunnen ze nog genoeg begrip opbrengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ja, da's gek3 maanden isnog maar kort!Is er vooruitgang Tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Dar Lastig jamaar prettig zoNeeuh, geen medicijnen....Tralalala! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 goeiemoggelff een snelle blik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 ook goeieik gooi je blik gelijk terug Witte;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Pok... die deed zeer Jane:)Oh ja nog even een vraagje Dar.Kun jij dat stuk over HALT naar boven halen??Suusje vroeg erom en ik kon het niet vinden.nah ja kijk maarFijne dag allemaal!!!!nog 9 uurtjes en dan weekend!!!!!Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 wat een bende hier!!al dat gegooi met blikken........en niet eens even afwassen van te voren!ja Dar, op collin moet ik passenwat betreft M.dat mag ik wel een succesverhaal noemen, ze heeft werk, een eigen huis en het gaat wonderbaarlijk goed.Op vrijdagochtend heeft ze nog therapie annex cursus van het FIOM, dus dan pas ik altijd op, maar dat is maar voor twee uurtjes dus te kort om weer naar huis te gaan.lmaar het is een heerlijk stelletje hoor, daar kan ik nu echt van genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Goeiemorgen frummers,Bakkie erbij, even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Goeie morgen alemaalSjaak je herenen zijn een beetje geprogrameerd op vrijdag. Dan is het moeilijk om dat te veranderen, alleen door het niet te doen en te proberen ergens anders aan te denken kan het over gaan. Moghu Tasseke, lekker geslapen? Ja daar moet je van bij komen he'?De laatste dag van de week weer Ap, en dan weer lekker genieten van het weekend man:heart:Goeie morgen Dar. Ja als je dat behang koopt krijg je misschien vanzelf zin.Moghu Marjo.? Blijven doorzetten meid, het zal je eens lukken.Hey daar zijn de kanjers Jane en Witte. Hoi daar.Ari en Ya zijn er ook al. Nou moet het maar ff stoppen. Ik kan het niet bij houden zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 morrie allemaalik ben er al doorheen hoor bol!!!ik loop alweer te stuiteren van jewelste, mascara zit achter de oren maar dat geeft niet vandaag Dar,fijne dag vandaag en maak wat van de vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 goedemorgen allemaal,kids weer allemaal op tijd naar school gekregen en nu op naar een nieuwe dag!groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 ik ga weer afsluiten!iedereen een hele fijne dag vandaag!marjo,jij natuurlijk ook succes vandaag en we horen het wel hoe het is gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Moge Yaja,Hoe is je dag gister verlopen ?Allemaal gelukt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Zo daar ben ik dan. Ik heb me toch een partij geslapen zeg. Wat doet Refu. toch veel goeds zeg. Wat een rust. Gisteren dacht ik nog, wat zouden er toch veel mensen gebaad zijn met dat pilletje. Die trekmomenten zijn altijd maar tijdelijk als je lichaam een eind ontwend is. Dan zijn het alleen maar de gedachten die die zucht veroorzaken. Als je zo'n pil slikt zijn ook die momenten gelijk weg omdat je weet dat je toch niet kan drinken.Vandaag gaat onze Dees aan de Antabus. Ben daar zo blij mee. En uiteraard zo benieuwd hoe het haar dan zal vergaan. En wat goed dat ze de veiligheid heeft ingebouwd om dit te laten controleren. Sterk wijfie hoor die Dees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ohja!Even zeggen dat ik ga afsluitenZenuwen gieren door de keelGewoon blijven zittenJullie horenVanzelfsprekend...Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden