Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Yajalla, mooi dat je van je kinderen geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Je gaat het vanzelf lekker vinden, let maar op Jala! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Zo lieve mensen het eten zit er weer in. Nu ga ik bankhangen. Sorrie dat ik de berichten niet gelezen hebvoel me daar niet prettig bij maar ik ben erg moe. Dus kom ik straks nog een nachtkusje brengen Goed:P Tot over (Gaap Gaap) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Rust maar lekker uit lieve Bol.Ik ga even tanden schrobben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Kate dank,Ik sta nog op een wachtlijst, maar zou binnen een maand moeten gebeuren.Nu een beetje releksen.Groet en fijne avond.Net m'n eten op en er is wat geschreven. Even Alfie lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Nou moe? iedereen moe? moet eerlijk bekennen dat ik het vanavond ook wel heb hoor maar eigenlijk wil ik ook nog graag dat x-factor kijken.Nou ja ik kijk wel hoe ver ik daar mee kom hoorenerverende week geweest.Fijne avond nog en tot morgenWelkom Yaja en heel veel succes:present: iedereen helpt hier helpt je er doorheen met hulp van jezelf en het werkt hier ècht, kijk maar onder andere naar mij;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Alf, je had zeker toch een goeie uitstraling.Komt vast door het droogstaan. Je zal het wel worden (denk ik)Maar..zoek de andere twee ook maar uit. Het idee alles gedaan te hebben,wat in je vemogen ligt.Dat geeft een stukje geestelijke rust.Goed dat je dit alles helder tegemoet treedt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Thanks Dar,ben aant aftellen.Werd net ff door m,n kleintje van 5 op de feiten gedrukt!Ze was drinken aant inschenken en zegt...Mam wil je weer een wijntje?PPPPFFFFFF,en dan denk je dat ze niks doorhebben he!Maar still dry!kookwekker staat bijna te roken,is er warm van!begon met 1,5 uur, toen 1 uur,half uur,15 minuten nu al op de 10!Ga zo in bad,kids in bed gooien,zijn we weer half uur verder hoop ik!Voor allen die hier posten...respect!ben nu even te druk met mezelf om op jullie allen te reageren maar heb al veel hulp aan jullie verhalen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 DarIk wil zo snel mogelijk van baan2 afvoordat het daar nog vervelender wordt..Ja, weet ook niet wat het beste isals ik echt zou willen weten wat nog zoal mogelijk is dan zou ik een uitgebreid loopbaan onderzoek moeten ondergaan..onderzoeken waar echt mijn passie ligt..Voorlopig maar alles even onderzoeken Misschien een teken ja...En snel beslissen, nee zo voel ik het niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Als je een eitje wil koken, is de wekker opgebazen.Altijd beter dan dat jij opblaast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik las laatst eerderbij een vriendintoen ik zelfniets te lezen bij me hadIemand waarvan ik dachtnooit te zullen lezen...Het volgende:De mens is eenniet monogaam wezenSexueel gezienSociaal gezien weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 whahahaha,m,n man zal zich morgen wel afvragen waarom we geen eitjes bij het ontbijt hebben! haha!lang leve de kookwekker!Ik ga de jeugd naar bed brengen!M,n oudste voor het eerst naar een disco avond!Had hij dat niet op een andere aond kunnen doen?Niet op mijn eerste dag??Haha,nee grapje,hoop dat hij fun heeft maar mama vind het maar niks!Nog meer stress!'Nog langer opblijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Respect ook voor jou Yajala!Ik kan de spanning bijna voelen, maar ook je motivatie en wilskrachtEn ja, kinderen zien meer dan je denktHeb er ook vier, maar die zijn al wat ouder dan die van joudie zien nog meer....maar zeggen steeds minder..Volhouden dus, op naar een moeder zonder w.!SootheJa alles nuchter hemaar je begrijpt: gisteren trek vanwege nare gevoelensVandaag trek vanwege hoopvolle gevoelensEn dan toch niet doen, lekker.De Overwinnende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Dat vond ik wel interessantIk herkende wel iets daarinDingen gebeurenAls het wel of nietgoed isMaar altijd terug naarde veilige groep..Geen zwanenMaar ook geen koekoeks..Ik surf wat door het middenHeb wel neiging tot trouw..Het zegt wel watOver mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ha Wing, hoeistie?Yala (mag ik het zo afkorten) , maar wel met een helder hoofd nu. Als je oudste thuis komt treft hij in ieder geval een nuchter mamma. Ga lekker een filmpje kijken of boek lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Nu ga ik wat ontspannen.Beetje over m'n niet monogaam zijn nadenken.De wel een beetje sociale. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 MarjoDat kloptvind ikmaar stond misschien in een mannenblad?Is vaak als excuus gebruiktom eens ergens anders te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik ga mn pecee vast uitzetten. Film begint zo. DoewieTot morgenLekker he geen kater morgenochtend ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Veel te ingewikkeld voor mij Marjo . 1 man is genoeg. En of er wat gebeurt, daar ben ik zelf ook nog bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Thanks AlF,ben blij met zulke woorden!motiveren me nog meer!Ik ben weg voor vanavond!Mocht ik toch in verleiding komen zoek ik jullie zeker op!Ga in bed X Factor kijken met m,n lieve zoontje en de rest gooi ik in bed!Zet de wekker voor de oudste,je weet maar nooit,straks val ik in slaap!Moet hem toch ophalen!Papa heeft nachtdienst!Hoop toch zo jullie te kunnen melden dat ik m,n 1e dag heb overleefd!Dan koop ik morgen een taart en eet ik hem in m,n uppie op!Dan maar ff niet aan de lijn he!Nog zo,n probleem van me!Maar das voor LATERE ZORG!SLAAP LEKKER ALLEMAAL!EN MISSCHIEN TOT STRAKS!hOOP HET NIET! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Sociaal daarentegen rotzooi ik maar wat aan.Genoeg! Bankhangen met mannie, filmpje erbij en kopje thee.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Laat het rustig inzinken Soothie!Het is al een paar maand geledendat ik dat lasSoms borrelt iets op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Beste Alf. Trek trek trek, een heleboel trek.Ik kende dat gevoel ook, als ik onder druk stond.Maar je brak niet. Je stond als een rots!Beetje releksen nu Alf.Groet en Take Care.@Marjo, De Skuul of de Antroposophen?Het één of het ander, het zal zeker helpend zijn.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Monogamie komt voort uit beschavingMen stelt zich boven het dieren de onderontwikkelde volksstammendie er maar oplosn........Ontkent daarbij de oerdriftengemakshalve die zich niet laten ontkennenen een uitweg zoeken bij zwakkeof benevelde geesten En dan gebeurt hetAnton Heyboer zaligerkende het geheim en etste het in zn zielLiteraire ondersteuningalhiermonogamie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Het gaat lekker Wing.Hoe helderder de ramen, des te verder de uitkijk!toedelerats! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden