Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 februari 2010


smart

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Biker. Zie dat je ook ingelogd staat joh. Als je zin hebt kom maar lekker op de koffie bij het forum hoor. Schaam je niet, we zitten allemaal in het zelfde schuitje en onze kapitein is op vakantie naar Indonesiƫ. Maar als je liever nog ff mee wil lezen. Ook goed hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tatum :heart:

Vanavond oefenen met de doedelzakken
Zit een beetje succesvol te klooien met DVD en MP4
Ik heb gisteravond een DVD geconverteerd naar MP4, vandaag ga ik andersom proberen. Dan kan ik optredenfilmpje op mn tevee zien en is het niet zo donker.
Ben wel benieuwd naar mn gezichtsuitdrukking, heb erg gelet op mn expressie.
Wel grappig dat dit soort dingen nu gewoon lukken, voorheen had ik allang al mn pecee het raam uit gegooid. Heb nu meer geduld ofzo, en ik lees zorgvuldiger. Weer zo'n aangename bijkomstigheid van een fris en fruitig leven xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O lieve lieve Sjaak wat een rot bericht voor je en voor hun. Hopelijk valt het allemaal mee en kunnen ze er nog iets aan doen. Ga vanmiddag iets ondernemen zodat je je een beetje kunt richten op iets anders. Ik wens je heel veel sterkte lieverd. Mocht je het moeilijk krijgen, schrijven hƩ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen
Even een berichtje van mij
Lees regelmatig even mee
Heb bemerkt dat er dingen zijn gebeurd,zoals een ander forum
Het zal wel,zegt me weinig
Zelf kom ik nu ruim een jaar hier en daar heb ik genoeg aan
Sjaak hoe je koppie erbij en sterkte
liefs bako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie mddag Bako. Lang geleden dat we je gezien hebben. Goed besluit hoor om een forum aan te houden:present:
Ik heb het ook een tijdje geprobeerd maar dat wordt me veel te druk allemaal. Vond het overigens ook erg gezellig maar dat is het hier ook. Ik heb toch het gevoel dat ik hier meer op m'n plaats ben. De mensen zijn hier ook erg geweldig.;)

Dhendro dat is allang gebeurd hoor. Heb dit al veranderd en door gegeven aan Tactive. Dus het moet goed komen. Hoe is het met je?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net een uitnodiging gekregen van de D.A. Groot feest omdat onze oprichtster 65 jaar gaat worden. Ik ga er zeker naar toe. Niet dat ik zo'n feestbeest ben maar misschien laten ze me zelf koude schotel maken. Die ze daar anders altijd hebben is niet te pruimen. Maar des te beter voor m'n kippels want die hebben dan altijd de maaltijd van hun leven.
Ik heb er zin in.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo bolletje
Februari is voor mij een onaangename maand
Heb in deze maand alweer langer geleden een kind verloren
Krijg altijd de nijging tot depressief gedrag
Dat wil ik absoluut niet,omdat onze vriend/vijand dan al snel toe wil en zal slaan
Heb hem nu al ruim 15 maanden buiten de deur weten te houden en wil hem absoluut niet de kans geven om over de drempel te kunnen stappen
Mede daardoor kom ik even buurten
bako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allemaal,

Wat jammer dat je niet jarig ben Bollie! Z'ske had een liedje voor jou, Happy bithday to you, in de wei staat een koe..... Voor de ret zul je moeten wachten tot september zegt ie!;):heart:

Wat erg jakie!!

suus zal wel meevallen!

Woman succes met de doedelzakken!

En aan alle aneren veel sterkte ook vanaag, hoewel het hier weer zo'n grijze, mistige dag is!

LiefsN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bako mij is niet duidelijk of je een man of vrouw bent maar dat maakt in dit geval niet uit. Vreslijk voor je dat je een kindje hebt moeten verliezen. Ik ben ook een broertje verloren. Verdronken in zee.
Ik weet dat mijn ouders er nooit overheen zijn gekomen. Mijn moeder begon te huilen zodra ze aan mijn broertje dacht, zelfs 25 jaar daarna nog. Je komt er nooit maar dan ook nooit overheen.
Er gebeurd zo veel met je hart, en je gevoel. Het gemis is zo intens.
Ik geloof dat een dierbaar iemand, zeker een kindje, altijd bij je blijft. Soms hebben mensen heel sterk het gevoel dat dat zo is.
En natuurlijk heb je kans daardoor depri te worden, dit is normaal hoor.
Maar lieverd, hoe lang is het geleden? Of had je dat al geschreven, dat weet ik niet meer.
Ga je vandaag nog iets speciaals doen? Of houd je het kindje extra in gedachten?:heart:
Blijf vanmiddag maar lekker hier hoor. We zijn de hele middag in de frumhuiskamer.
Dikke knuffel en een liever arm om je heen.:sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een uur of 4, beter dan niks! Vooral dat weinig energie ben ik beu! Heeft ook wel met het weer te maken!

Z. Is niet naar school, soort van buikgriepje maar hij wil wel voetballen met mij dus zo erg zal het wel niet zijn.

Een kind verliezen! Ik moet er niet aan denken!
Lady mag vandaag binnen.

Zou normaal met ma gaan winkelen maar een (half) ziek kind in huis gaat het niet door, du ze is chagrijnig, ook daar speelt het weer een rol!

En zo bekijken we alles dag per dag!!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...