Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 februari 2010


smart

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Misschien kun je alle felicitaties uitprinten en bewaren...?

Nee hoor, je krijgt straks gewoon nieuwe. Halverwege en 'beetje' jarig zijn is je van harte gegund Bol!

In je profiel (rechts bovenaan) staat mogelijk 2 sept.?


Blondie, hopelijk ga je met een positief gevoel naar je sollicitatie, he!
Een gevoel van 'de volgende afwijzing' komt vaak wel over bij de sollicitatiecommissie, en wordt uitgelegd als weinig motivatie, al bedoel je het niet zo.
Go for it! Eerst vanochtend lekker je haar een beurt geven, daar knapt je zelfvertrouwen van op.
Jou moeten ze hebben!
En morgenavond komen vertellen hoe het was he! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ander leaf famke:

Ik erken dat mijn leven
altijd al stuurloos was

Hoe meer ik wil sturen
des te meer zooi...

Beter is het te volgen
Ik moet de dingen tijd
gunnen, rustig aan

Slaap weer op zolder
Eet goed
Ritme komt terug

Day by day...

Dingen laten inzinken
Geen geforceerde beslissingen
nemen meer..

Hi! Ik was ook eens
op 6 feb jarig hier
Aanpassen in profiel!



B):rose::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lief Desieke. Hoe is het met je? Voel je al een beetje resultaat van het stoppen met drinken? Zou toch geweldig zijn hé? Heerlijk voor je meis. Je gaat goed hoor.:musicnote::sun:

Blondy dat zal spannend worden hoor morgen. Ja nan maar lekker bezig zijn om je vandaag op en top mooi te maken zodat je morgen als kanjer jezelf kan presenteren. Ben heel benieuwd. Wie weet gaat het goed. Zal voor je duimen meisie.:musicnote:

Bammetje ik heb het al veranderd. Wat raar zeg, dat is nooit zo, dat je dat op die manier moet in vullen.

Ik hoop dat we vandaag nog iets van Meiske horen. Zou fijn zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx Alaine,

Sta nu in de verf en wat een lucht komt er van me af zeg !!!
Lijkt wel of ik in de een biervat ben gestruikeld... Wat een lucht !!!:wacko:

Gelukkig nog maar 20 minuutjes en dan uitspoelen en een half uurtje die geur uit mijn haar spoelen...

Zou eigenlijk op de verpakking moeten staan "Dit product is niet geschikt voor mensen die gevoelig zijn voor A ";)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Blondie, succes morgen.
Zelf zou ik gister uitsluitsel krijgen, na een gesprek vorige week.
Heb uiteindelijk om een uur of half vier, zelf maar gebeld.
; ze waren er nog mee bezig. Beetje geduld dus nog, grrrrr

Toch positief blijven, ook als dit niks wordt.

En de jarigen; Proficiat !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo niet jarige Bolletje:D

Met Desieke is het goed vanmorgen. Ben vanaf 6.30 uur zoals altijd op en heb de slaap nog in mijn ogen maar kan toch goed lezen op dit forum.
Misschien wat moejer als normaal door de Antabus maar dat is ook alles. Het vergaat me goed. Heb er vertrouwen in. Met Paul afgesproken als ik het moeilijk krijg dat ik hem opbel en dat hij me allerlei kleine opdrachtjes gaat geven. (als afleiding). Die ik s avonds dus ook na moet zijn gekomen. Wie weet helpt dat he?:light:
De rozen die ik gekregen heb kijken me heel vrolijk aan en de bonbons ook maar dat is wat anders.
Hij heeft liever een vrolijke vrouw die 100 kilo weegt ( grapje)
dan een chagrijnige die alcohol gebruikt . Lief he:heart:
Hoe is het met jou? Vandaag weer DA?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werk ze lieve Sjaak.

Zo mensen ik heb zin in de dag zeg. Heerlijk geslapen. Nu ff de kippels gaan verzorgen. Sepke(Een kippeltje tergroote van een Tortel) is weer broeds. Sepke is een brabantse naam voor dropje, omdat ze gitzwart is. Ze zit op stenen eieren. Moet haar iedere dag van haar namaak eieren halen anders broedt ze zich dood. Daarna even alle strontjes, wat zeg ik poephopen op gaan ruimen. Is wel nodig met zo'n grote jongen in huis.
Dus tot zo.;):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Fredje. Hopelijk krijg je vandaag een positieve uitslag joh. Dat zou een bekroning zijn op het niet meer drinken;)

Deeseke maakt niet uit hoor, al zou je 100 kg. wegen. Dat is allemaal maar uiterlijk en zo onbelangrijk (vind ik). Belangrijk is, dat je bent begonnen met een nieuwe start.
Je bent een heerlijke kanjer.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

wil ik net uitgebreid Bol feliciteren,
hahahaha, verkeerde datum.
Kan gebeuren.
:huh:.

Ik werd vanmorgen pas om 8.30 wakker,
dat is veel en veel later dan ik gewend ben.
Straks werken en daarna een gesprek
met de peut.
Dus weer een volle middag.
Nog even een kop koffie en dan
aan de dag beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ik nog vergeten te vertellen. Heb gisterenavond nog ff bezoek gehad van een kennis. Die bracht een fles eigen gemaakte vruchtenjenever mee. Ik wilde niet zeggen dat ik al een tijdje niet meer drink dus heb hem maar aan genomen. Ik weet niet wat ik er mee moet en weg gooien vind ik ook weer zo wat dus moet ik maar kijken of ik hem iemand kado kan doen. Ja als het te lang duurt gooi ik hem als nog weg hoor. Maar vind dat zo ondankbaar. Dus ik zie wel.

O ja iemand vroeg hoe het nu met Isa was. Die is gestopt met schrijven. Jammer. Maar ik denk dat ze wel weer een keer haar neus laat zien hoor. Wie kan er nu niet meer komen op het forum, met zulke fijne kanjers.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...