Spring naar bijdragen

donderdag 11 februari


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 291
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik dacht al, wat ruik ik hier
Onze Tover(k) Bol
Zonder spreuken(lees het boek Spreuken uit de Bijbel:D)
maar met humor:heart:

Ach wat we eten?
mediterrane aardappelpuree
gestoofde karbonades op zn oudhollands (oven)
champignons, worteltjes, spruiten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Dar, maar Woman zou een flesje voor mij kopen, dus wacht ik dat maar af. Vond dat zo lief van haar dat ze dat aan boodt.
Maar erg lief van je om het op te zoeken.:heart::sun::heart::sun:
Hohohoho Dar, die derde link had ik nog niet gezien zeg. Heb hem op geslagen en ga hem straks bestellen. Dat je een kanjer bent dat weet je allang hé:heart: smakkert voor jou lieverd.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alfje ik gebruik altijd mannenparfum. Niet lachen hoor maar die vrouwenparfum vind ik vaak erg zoet. niet lekker. Alleen de echte Femme van Madame Rochas. Maar daar is echt niet meer aan te komen. Het laatste flesje heb ik van mijn kabouter gehad, ongeveer 10 jaar geleden en daar zit nog een ienieminiedruppeltje in. Daar ben ik zo zuinig op. Maar verder ben ik een parfrumfreack. Tabac, Joop, enz.
Struin alle rommelmarkten af voor parfum. Heb zo'n 23 flesjes staan van allerhande parfum en aftershafe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal er persoonlijk op toe zien
dat je hier steeds minder komt Dar:D

Ach, ik hoor de keukenbel, Pavlovreactie in de maag etc.
Dus ik ga
eens kijken wat het geworden is
Jammer dat ik door verkoudheid
niet alles
op waarde kan schatten...
LAters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie,

de geur van patchouilli, doet mij altijd denken aan ma en toen ik klein was!!! Bijna Pavlov!
Hou er enorm van, maar ok Chanel 5 heeft iets nostalgisch!!

Voor Bollie de fee!!



Smakelijk Alf!!

Dar, ik ken dat gevoel, op werk gebied ok, maar ik ben niet echt een super opruim, schoonmaak huisvrouw, ik moet me echt verplichten om na de was piepkleine broekjes op te plooien en in de kast te doen, anders wordt het het een berg schone kleren zonder kast!!


:):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jongens,

Hier Bak kom weer even om te melden dat het erg goed gaat hier! Dag 11 van alcohol vrij, alive and kicking! Nog bedankt voor je geweldige mail Albert!

Ik heb alleen een vraag van andere aard. Mijn beste vriendin drinkt nog meer dan ik (dronk) en belde me gisteren om te vragen hoe het met me ging. Ik deed mijn verhaal en liet goed merken hoe enorm enthousiast ik ben.

Maar hoe kun je iemand overhalen om ook minder te gaan drinken als je zoveel om ze geeft? en ze gebruikt alles en iedereen als excuus om dat niet te gaan doen/kunnen? Het is een wat ongebruikelijke vraag denk ik, maar ik had er de hele dag aan zitten denken. Kan er niet zo goed mee uit de voeten.......:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ATENTIE ATENTIE BOL HEEFT ZICH EEN GRUWELIJK DUUR KADO GEDAAN.:P
Ik heb inderdaad Femme van Rochas besteld. Hier in dit gat zeiden ze dat ze er niet meer aan konden komen. Liep toen brullend naar huis:(
Nou heb ik hem besteld zeg. Ik kan het nog niet geloven dat ik dat gedaan heb. Maar ja in mei krijg ik m'n vakantiegeld dus:huh: ben ik wel iets te vroeg maar goed. Ik kon het niet laten.
Zou er ook een frum bestaan voor parfumverslaafden? Zou zeker het enigste frumlid zijn denk ik.:P
O wat ben ik blij. JIPPIE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Vlaamsmeisje
Bollie,



de geur van patchouilli, doet mij altijd denken aan ma en toen ik klein was!!! Bijna Pavlov!

Hou er enorm van, maar ok Chanel 5 heeft iets nostalgisch!!



Voor Bollie de fee!!


Maar ook alle jemig duur. Patchoulie wordt vaak gekoppeld aan drugsgebruikers.
Nou ik ga mezelf eens verwennen met een blikje b. lemmon. Heb ik wel verdiend na die spanning

:P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bakkom. Natuurlijk heb je haar ook gezegd dat je hier bij het frum bent hé? Misschien kun je ze over halen om eens op de koffie te komen. Alleen maar mee lezen en als ze dan behoefte heeft, kan ze toch beslissen om mee te schrijven?
Zo heeft Nientje het ook gedaan. En we hebben nu LadyT er ook bij. Die heeft het toch ook zelf besloten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd Bollie!

Heb net de Lady "stiekem" aan de phone gehad!
Ze voelt zich slapjes maar het gaat wel! Ze is nog te slap nu met infuus enz. maar ze zent jullie allemaal lieve groeten! Zo snel ze wat sterker is komt ze zeker terug, ze heeft daar internet!!

Bakom, heb het zelf meegemaakt, soms is proberen niet genoeg! Moet ze botsen voor ze echt snapt dat er een probleem is! Maar blijf je beste vriendin in elk geval steunen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nina, zet je schrap! PA Troch weet dat we gebeld hebben. Hij Wilde blijkbaar zelf net bellen terwijl wij bezig waren, dus ik wist niet wie anders te noemen. Erg hé. Verwacht maar een berichtje....
Alhoewel, ik heb het mooigepraat hoor!
Wat een zever...
Was niet boos ofzo, zei alleen : Haieiei......
Sorry dat ik het hier op het forum moet plaatsen, je weet
weet nog niet met PB's enzo te werken
maar wilde het wel laten weten
Liefs
LADY

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...