VM1 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Lianne,dat is nu net mijn probleem! Mezelf sterk houden voor iedereen, perfect willen zijn, daarbij impulsief en heel ongeduldig!!LiefsN.Bollie, alles goed met Grumpy?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 dank je kit!je zou mijn keuken moeten zien, ik heb echt een kast apart voor de (dure) supplementen ben een enorme healthfreak.en mijn badkamer, douglas zou er jaloers op zijn.en dan 's avonds huup vergif erin.zo idioot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 VMik dacht weleens dat het aan mijn wilskracht lagmaar dat is niet zo.wij hebben juist enorm veel wilskrachtanders zouden we niet steeds vol goede moed herbeginnen.iedereen heeft een knop. en die moet om.ik hoop echt dat ik er nu voor ga.hoe leuk is het om nu te bedenken dat ik zaterdag 3 glazen 'mag'ik geloof nog steeds in Allen Car (nooit meer een kater)wij zitten in een donkere vochtige gevangenis.. heel naar.maar de deur staat open, we kunnen onszelf elk moment bevrijden!waarom zou ik mezelf moedwillig vergiftigenhet brengt me niets!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Ja smorgens even melden voordat je de dag begint, en savonds even melden voordat je naar bed gaat. Als je daar een regelmaat in kan vinden dan blijf je waakzaam en scherp. Het houdt mij al een poosje droog iig. Boodschappen halen, wat eten, chillen, hond uit en dan naar buikdansles. Mooi aangekleed, haar gefohnd, beetje glitter hier en daar en een nieuwe combinatie bedacht; rok + topVandaag donkerroze met paars en zwart en zilver. Nice !x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Lianne, alsje eens begint om steeds als je het over glazen hebt, het woordje glas te vervangen voor het woord "verwoesting"....ook Allan Carr.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 nou woman, klinkt spectaculair..voor mij werkt het anders, als ik teveel forum blijf ik ermee bezig.ik ga een keer met ziza nar zo'n meeting, lijkt mee heel goed..misschien kun je iets doen met kinder(tiener) feestjes.begin je in je eigen regio.kan je zo 100 eu vragen voor 2 uur.workshop buikdansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 verwoesting, de bekerplant haha!lijkt wel geheimtaalik maak er met mijn vriendinnen weleens grapjes overop zaterdag bij de hockey (grote zonnebril) 'zohoo, ben je weer te diep in de bekerplant gegaan? "het is ook zo algemeen geaccepteerd dat drinken.wat ik ook mooi vind is over de aangeleerde smaak.als ik een paar dagen niet drink en ik trek dan wijn open vind ik het 1e glas vaak ook niet lekkerhet 2e wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 tot later allemaalen bedankt voor het delen en de steun.het was niet handig om dit zo radicaal te roepen maar ben nou eenmaal impusief.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Welkom Lianne,Top dat je ervoor gaat!Moet toegeven dat Forum erg verslavend is!Even een kleine update vanaf hier...Politie net in m,n achtertuin,over de schuttingen heen,in de schuur,onder de boot alles,2 huizen hiernaast 1 overvaller opgepakt!Getver,das heel dichtbij,had ook hier kunnen zijn.............M,n eerste reactie.......paniek....waar zijn de kids.........koppen geteld,zelfs 4 vriendjes binnen gehaald......en............geen moment aan drank gedacht!HOERA!!ondanks het stress moment!Lianne,ik ken het,ben ook een mega gezondheids freak,sport een paar uur per dag,altijd met mezelf,uiterlijk,gezonheid ,eten,gewicht enz bezig...begrijp ook niet waarom ik dan ook niet van die drank af kan blijven.Zo het tegenovergesteldepast totaaaal niet in mijn plaatje!Voor alle anderen.....Vandaag 11-02-2010 heb ik me opgegeven(dankzij Jane!) voor de ADB online internetbehandeling!de intake is geweest,hoop dat ik snel kan beginnen!!!!Mijn dank aan jullie allemaal de afgelopen tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Nieneke Alles goed met Grumpy hoor lieverd. En nog bedankt voor de groetjes van Niknok. Hopelijk kan hij echt genieten van z'n vakantie.Hoe is het verder met jou meis? Is het pootje al weer goed?Heb je nog iets gehoord van LadyT? Gaat het nu een beetje? En hoe is het met de kids? Vinden ze het jammer dat de sneeuw gaat verdwijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Lianne misschien goed als je deze pagina waarin je je afkeer beschrijft, uit print en iedere dag ff leest. Dan blijf je bij dit gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 ((((((((((Corinne)))))))))))Fijn van je te horen meid. Vaak aan je gedacht. Blij dat je de draad opgepikt hebt en aan de slag bent gebleven. One day at time! Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Hallo allemaal.Blij dat ik thuis ben, Ben bekaf door een simpel verkoudheidje ...Top dat je je ingescheven heb yalalaHee Kit, ik las je gister. Spannend joh je boekavontuur.Ik hoop met je mee hoor, dat er een uitgever er iets in ziet.Misschien krijg je ons allemaal nog aan het lezen...Hee Bol,gelukkig voor je dat het opgelost is met die man,Van zulk gezeur word je alleen maar moe, tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Hai die Witte. Verkouden? Ga jij dan dadelijk eens lekker chillen op de bank? En van te voren goed eten als dat lukt? We kunnen hier geen zieke Witte gebruiken hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Dat scheelt me een berichtje Bol, das nl exact wat ik ga ik doen, in dezelfde volgorde.Jij ook smakelijk eten he, iedereen trouwens die nog niet gegeten heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Smakelijk Witte,Wij zijn hier aan de patatjes met broccolli (das samen met worteltjes, de enige groenten dat ze willen eten!) en varkenslapjes met zelfgemaakte zoet zure saus!Wij zijn hier ook allemaal verkouden (nog en geweest)! Hangt in de lucht!Eucalyptus is goed!!Verder moeten we aan fee Bol vragen dat ze snel lente tovert!!!LiefsN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 quote: Originally posted by: womanGaat niet Bolleke, voor een optreden heb ik een darbuka nodig en dat speel Alf niet, toch Alf ? Hehe, jazeker wel heb er hier één staan, alleen het velis kaduuk, moet nog een nieuw vel kopen maar dan rammel ik erop los hoor!Djembe speel ik ook, alleen heb ik die zelf niet..En nee Bol, Alf is niet stinkie rijk, was t maar waar...Muziekoptredens zijn overigens sterk teruggelopen..Misschien mn gage wat bijstellen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Zie je wel Woman, onze Alf is een allesspeler of hoe noem je zo'n dingB)Hallo Alf. Heb je je buik al weer vol zitten met lekkers dat M. gemaakt heeft? De bananentaart is zeker al op. Ja dat dacht ik al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Abracadrollekesboemsiekee............................ Nee Nien er gebeurd nog niets. Geen zon te zien. o wacht fffff hier is ie dan. Wist wel dat ik hem nog ergens had liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Goede middag allemaal,Vandaag dus ècht de hele dag aan het sneeuwruimen geweest:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa,Fantastisch Bollie! Ik wist dat je het kon!!Voel me al een stuk beter, de varkenslapjes hebben ook wel een beetje geholpen! :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 nu eerst even eten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Bol:D:D:D:D:D:D'zo'n ding'ja die bananencake was snel op idd en M staat weer te kokkerellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Dag Daren (D)AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Dar leuk dat je er weer bent meis. Ik eigenwijs? Hoe kom je er bij zeg:)Ja die ouderweste rook lekker. Ik heb nu de olie gekocht maar ik zoek de parfum. Weet je wel die je zo op je oor kan doen. Ik heb deze nu ook op en vroeg me vanmiddag af waarom de mensen met een grote boog om me heen lopen. Nou dat zal dan wel daar van komen. Verder stink ik niet.En ik zie er nu ook niet zo erg slecht uit (denk ik). Volgens Nientje ben ik een fee. Maar door al dat gezuip in het verleden ben ik al mijn spreuken vergeten. Harrie P. films kijken helpt ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden