AlbertRemmo Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Goede morgen,Voor degenen die het nog niet weten, dat een leven zonder drank veel beter isFijne dag allemaal,voor mij weer laatste werkdag van de week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Goeiemorgen Albert en Tas! Leuk om jullie even te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 he spudgluur je nog steeds door dat doekje heen?? tijd terug waiffieen natuurlijk ARjij ook een fijne ochtendik was hier al vroeg, maar op het moment dat ik een verschrikkelijk draadje wilde openen zag ik weer andere mensen. vervolgens even ontbijten dus vergat ik jullie helemaal!!lekker geslapen? en weer fit en vrolijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Zonder roes, hoor je meer, zie je meer, voel je meer, maak je meer mee. Daar moet je natuurlijk wel zin en moedt voor hebben. Want niet alles is even leuk of goed wat je meer ziet, voelt of meemaakt. Een soort van nieuwe wereld gaat open.Dat is mijn ervaring althans. Met vallen en opstaan maar uiteindelijk wordt dat steeds weer opstaan wel beloont. Ik zou zeggen probeer het eens en ervaar het zelf. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Ja Tas, nog steeds door m´n doekje. Maar nu een totaal andere rede, self protection in verband met mijn kattenmeppers beroep. Alles goed daar?Ik moet weer weg, maar ik lees je reactie laters wel. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Goedemorgen!!!Ha, eindelijk ht wordt toch echt langer licht.Hier heerlijk geslapen, moest zelfs moeitedoen om op te staan.Albert,helemaal mee eens.Spudje,.Tas,strakke actie gister,ik zag je in gedachten struinen door de sneeuwop je hakken..Zo en nu snel opschieten,iedereen een fijne en vooral droge dag gewenst.Ik ga eraan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 spud,ik heb géén idee hoe het hier is.zit een beetje in niemandslandis niet ergis zeker niet negatiefalleen een beetje doods en leegmaar ook dat is goedenige manier om een paar versnellingen lager te kunnenmep je die katten niet te hard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 aaahhh tina,leedvermaak!!! ren ze niet te hard en laat die hakken thuis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Morgen Buuf, Tas, Tina, AR;Hoe gaat het met de beestjes buuf?Ik heb hier om 5h. een hysterische 3 jarige in m'n bed gekregen die een nare droom had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 morge VM,nou dat maakt ook niet dat je je ritme hervindt!heb je daarna nog wel even kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Pfffffffffffff Tas, ik kon gisteren pas om een uur of twee slapen, en toen ik dus eindelijk een beetje lekker sliep stond Z. naat m'n bed te gillen! Hij wou niet meer slapen dus moest ik verplicht 3 uur Sponge Bob kijken!!Ben nu al moe en de dag begint pas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 oeff spongebob na tien minuten wordt ik al knettergek, dat figuurtje werkt mij op de zenuwenik neem spontaan mijn petje voor je afdat je dat drie uur hebt volgehouden.maar ga je vandaag bikkelen en geen middagdutje? of stel je het nog maar even uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 goedemorgen allemaal,Heerlijk geslapen,erg koud vannacht.Nu aan het werk!Heb er zin in!3 uurtjes les geven en dan weer klaar!Tot straks en fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Sorry voor diegene die al wakker zijnmaar ik moet toch even ingrijpen!!!LUIWAMMESSEN!!!het is al half negen, iedereen een vrije dag of zo????misschien helpt dithttp://www.youtube.com/watch?v=a141HykY08I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Idd. Tas, Sponge Bob is HYSTERISCH!!Weet niet goed ik heb schrik dat als ik vanmiddag ga slapen, ik vanavond weer niet slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 heb hetzelfde met die SpongeBob Tas!GGGRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!drukke irritante rotspons! haha!!!!!!!HELLUP!!! KOFFIE IS OP!!!!Slecht begin van de dga!Dat zal wat worden vandaag!Blij dat het de 13e niet is!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Akelei,pfff, opschepper!maar ik ben al helemaal klaar doe gewoon niets, behalve fantaseren over pipowagensmaar goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 nu heb ik al een aftands brilletje moeten kopenheb een allergie voor politiepettenen nu komen jullie met zijn tweeenvindt je het gek dat ik het af en toe niet snap maar inderdaad, Spongebob iiieeeeeiiiikrijg direct de neiging om tijgertje na te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 morge Dar!!! was het te hard????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Goeie morgen lieve Kanjers.ff alles lezen.Goeie morgen Spudtie. Weer naar de diertjes? Ik moet vandaag ook weer beginnen. Heerlijk hé? Geeft zo'n goed gevoel.Goedens lieve Tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Morgen Bollie,Na een hysterische spons zijn we nu overgegaan naar een hele vreemde c met kinderliedjes als "alle eendjes vallen in het water" maar dan op speed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 spongbob, oefmaar laten we van hem leren;ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Jammer det je er dan uit moet hé Tientje? Balen, als je zo lekker ligt.Moghu lieve Nien. Ja met die kleintje heb je je handen vol hé? Zo vervelend als ze eng dromen. Dan is het zo'n veilig gevoel als zo'n kleintje heerlijk tegen moeders aan kan kruipen. Kon hij ook vetellen wat hij gedroomd heeft? Geef hem maar een dikke knuf van Bollie hoor.Jij bent er al vroeg bij Akelei. Lekker hé zo veel energie als je niet meer drinkt? Houd je daar maar aan vast lieverd.Dar. had je je baas niet met een heel zielig stemmetje kunnen bellen "Oh wat ben ik toch ziek hé. En dan weer lekker terugkruipen?Broertje werk ze hé? Vandaag de laatste dag joh, en dan weer een heel weekend om uit te rusten.Ya drie uurtjes werken valt te overzien hé? En dan weer lekker veel frummen. Gezellig hoor samen met ons.Goeie morgen Lianne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Dar,ook jij uitkijken met rennen en die hakken thuislaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Goeiemorgen allemaalDe weersverwachting voor vandaag: DROOG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden