Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Grote dank AlfIk snap natuurlijk wel wat je bedoelt. Maar dat is meer de Turkse buikdans. Die is extravert en ook wat groffer in de bewegingen. Meeste mensen zijn daar bekent mee. Ik dans de Egyptische buikdans. Dat is meer ingetogen, en ook meer bedekt. Vaak niet eens een blote buik en een harnas aan Rood is meer flamenco. Wat ik dans is echt orientaals, met sluiers en diepe donkere kleuren. maar die heb ik al in een kostuum. Vandaar nu de warmere donkere kleuren. Past ook goed bij het nummer van Marco Polo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik zal weer eens mn carnavalspruik afzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: TeveelBedoel natuurlijk ExFeestbeest, maar Alf weet ook zeker waar hij het over heeft Nou, zeker...ik probeer al redenerend tot iets te komen wat enige zekerheid in zich heeftSoms l**l ik maar watIk weet lang niet alles, maar pobeer wel iets te begrijpen van essentiele dingenen ach, hoe meer ik weet hoe minder ik weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Pffffff! Ik had een leuk liedeke maar met al die boards kan ik em niet plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nu afsluiten, beetje gewerkt nog aan een top. Hondje nog uit, dan nog een toetje jammie lekkerEn in bed nog wat tevee kijken tot mn ogen zwaar worden. Bis morgendoeg doeg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ja dat ken ik, één mysterie ontsluiert is meestal de geboorte van meerdere nieuwe mysteries. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Nou, ben blij het even te hebben nagelezen over de danswas echt opgegroeid met de Turkse versieversterkt door hele foute filmsblijkt achteraf.Zie het nu ook echt andersMaar is het niet zo dat er in de praktijk toch nog veel op die manier gedanst wordt?Ik bekeek even wat sites en zag toch veelbevestiging van mijn foute beeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik doe mee Woman!!Tot morgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Truste woman,Wandel ze, geniet van je toetje en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik haak ook af, morgen weer vroeg op.Slaap lekker allemaal en morgen een fijne, droge dag...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hoi Alf, ik zat wat meer in de richting van bv. Erikson te denken: gebrek aan integratie, gebrek aan overbruggen van tegenstellingen: vertrouwen-wantrouwen, loslaten-vasthouden. Een verslaving biedt vertrouwen het vast houden er aan ook, zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Tja, ik weet het niet zo goed Alf. Ik denk dat mannen die dat zo zien tijdens een optreden iets mislopen. Namelijk de kunst van het dansen. Er zijn nu wel heel veel mensen die het wel weten hoor. Hangt er een beetje vanaf in wat voor gelegenheid je optreedt. Ik pas daar wel voor op natuurlijk. Ik zal nooit op een studentenfeestje optreden, want die zien het als een lapdance. Maar een verzoek om in de Moulin Rouge op te treden sla ik dan weer niet af Bellydance superstars in Moulin Rouge Parijs:">http://www.youtube.com/watch?v=-_bBiKOi9akNu echt weg DOEWIE ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 He thee, en dat is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Theetje.... wat is dat voor forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Truste mensen. Tot de volgende droge dag (10)..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Truste Dees, 't wordt wel stil zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dan weet ik het al, lekker puh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hoi ExieWitte niet langs geweest nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Dag Jane Film gezien?en ik had eerder naar je rug gevraagd...Heb net 3e soll. brief digitaal verstuurd..Nee Wittte niet gezien die heeft de smaak te pakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 quote: Originally posted by: wingchunDoor steeds hier te zijn, is men steeds met drank bezig. Men trekt aan de andere kant van hetzelfde gat. Ga wat nuttigs doen! Of iets plezierigs! Een beetje rare opmerking om vast te stellen dat men hier steeds met drank bezig is.Je kunt de dokter ook niet kwalijk nemen dat hij steeds met zieke mensen bezig isEn als je een beetje hebt opgelet dan had je kunnen zien dat het vandaag ook over hele andere dingen is gegaan. Ik durf bijna te stellen dat het vandaag slechtsvoor 30% over drank is gegaan.En de overige 70% was buitengewoon plezierig voor de meesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Alf mijn rug was bijna overmaar donderdag er weer door gegaanik weet ook wel dat ik kalmer aan moet doenmaar ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ik ga naar bedwelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Ja, ik kan nou niet zeggen dat er hier veel over drank gesproken is vandaag, meer over katten en honden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Hoi ExFeestbeestZo te zien zijn wij de enigen op.Ik heb je introductie onder wie-is-wie al eerder deze week gelezen en werd daar toch wel even stil van. Toch vind ik het fijn dat je dat met anderen deelt. het houdt mij in ieder geval een speigel voor, die ik liever niet inkijk.Ik hoop je nog vaak tegen te komen op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ExFeestbeest Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Jep, het is stil.ben je een stopper, een gestopte of een drinker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden