Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 347
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

misschien niet netjes van me om bovenstaand te publiceren, het reflecteerd wel hoe ik me momentele voel.

Ik ben op dit forum omdat ik het af en toe moeilijk heb om niet te drinken, niet voor de gezelligheid Jip, ik ben vanaf 20 december alcoholvrij, dit betekent niet dat het makkelijk is, ik denk er helaas iedere dag aan en en iedere dag besluit ik om het niet te doen, je negativiteit helpt niet, nogmaals: waarom ben je zo kwaad, sla je om je heen, waarom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jacc ook ik heb zo'n berichtje gehad hoor. Ja w.b. het weg blijven van Jip, dat hoeft niet denk ik, het is alleen zo jammer dat ik geen gewoon contact kan krijgen met haar. Als ik schijf dat Jip er niet meer is, (ze was uit gelogd) dan schrijf ik dat. Das toch normaal? Dan krijg je daarna weer een uitbrander omdat Jip zich aangevallen voelt misschien. 'k Vind het dan niet prettig om zo met iemand te gaan zitten frummen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Ja, dat zou kunnen, het monomeer is giftig, carcinogeen en explosief maar eenmaal gepolymeriseerd is het vrijwel inert.
Dus als je het zou eten, er zit geen smaak aan, komt het er uit zoals het er in gegaan is..

Niet dat ik het ooit letterlijk gegeten heb, figuurlijk wel, het zorgt voor mijn centjes.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Jacc. Probeer, hoe moeilijk misschien ook, het naast je neer te leggen. Jip is niet op het frum,( tenminste) net zag ik ze niet, ingelogd.
Voel je niet schuldig en zeker niet rot. Het is haar besluit en als je de berichtjes allemaal leest, staat in ieder berichtje toch een verwijzing naar de reacties van Jip in onze berichten.
Laat het lekker voor wat het is en concentreer je op het fijne van het frum.
We zijn net een grote virtuele familie en daar hoor jij ook bij.:heart::sun::light::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk weer niks voor dit forum Harry, maar ik ken ze!

Ik werk vooral met de drogers achter de reactors, oxidant en daarna, polymeren, ik hou ook van mijn job!! Helm, schoenen, veiligheidspak, vaten betreden voor inspectie.....

Bolletjes maken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...