Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 347
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mensen ik zat trouwens net te denken. Waar blijven de gevoelens die je hebt als je een kater hebt. Ik bedoel, als je iedere dag drinkt en je de volgende dag een kater hebt, die je vervolgens weer weg drinkt, sla je al die rotgevoelens toch op in je lijf.
Ik denk daarom dat het zo moeilijk is om te stoppen, men voelt dat er dan toch zoveel naar boven komt,en dat durf je niet aan. De confrontatie is te moeilijk.
Ikzelf dronk één dag een fles jenever of wat anders maar had de volgende dag echt nodig om uit te roesen. ik kon geen drank meer zien. Gelukkig heb ik het nooit zo ver laten komen om dat rotgevoel weg te drinken. Maar kan me heel goed voorstellen dat mensen dat wel doen, Want dat is zo'n klutengevoel. bah vreselijk als ik daar nog aan terug denk.:(:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zo 'n nieuwkomer en ik vind dit forum geweldig, meestal dan...
Als het nodig en relevant is gaat het over alcohol, als er iemand moeilijk zit springt iedereen er op.

En ja, er word gelachen en er is tijd voor ontspanning want ook dat heb je nodig.
Ook bijvoorbeeld om de mensen een beetje te leren kennen die je helpen als je het moeilijk hebt.

Je kan toch niet dag en nacht altijd maar door alleen maar over je probleem bezig zijn, daar raak je van aan de drank.
Als jouw idee over een forum hier opgeld deed was ik allang afgehaakt.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het voor 100% eens met Teveel. Je kunt het niet de hele tijd over alkohol hebben. Het heet "ditjes en datjes"dus alles mag besproken worden, ook een sauna. Ik moet er niet aan denken om naar een sauna te gaan b.v. Ik zou echt heel erg bezopen moeten zijn om in mijn nakie te durven lopen.
En het is goed dat mensen het over allerlei dingen hebben, het is het dagenlijks leven dat ze hier op schrijven en dat is goed.
Bovendien denk ik dat we maar eens op moeten houden om het frum te proberen te veranderen, en het naar onze hand te zetten. Dat lukt niet. Gewoon accepteren dat het frum draait zoals het draait.
Zo is het goed en ik voel me er erg in thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*

Kransgenoten, droogstoppels, ik ga zo naar m'n laatste avonddienstje. Als ik over 'n paar dagen de nacht in ga hoop ik van de kou en sneeuw bevrijd te zijn. Terwijl ik toch 'n echte schaatser ben.
Als alles weggedooid is mag het van mij dan ook nog wel ff paar dagen hard vriezen, van dat heerlijke zwarte ijs, mmmmmmmmm. Maar dan wel zo dat ik op de vrije dagen kan schaatsen.

Hou 't zo droog als je wilt, en blijf niet gespeend van humor.

De loonslaaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jippie, wat een eensgezinsheid hier. Isse goed.
Ik heb een fijne dag, so far. Zit boordevol energie. Altijd weer oppassen dat ik dan niet overboord ga en mezelf 'opblaas' haha.

Jip, ik hou van duidelijke meningen. Ik heb in de loop van de jaren ook geleerd dat er vele manieren zijn om ergens op te reageren.
Op een forum wat gaat over alcohol is het volkomen terecht dat iemand je vraagt of je nog drinkt of niet. Ik deed dat onlangs nog bij Alf. Lijkt me nix mis mee.

Je zet de zaken, m.i. op scherp door zo fel te reageren. Natuurlijk is Tasseke niet van mening dat alle criminelen doodgeschoten moeten worden. Ik spreek voor mn beurt weliswaar omdat ik dit niet aan haar gevraagd heb. Maar dit lijkt me logisch. Vraag ik me dit echter toch af dan kan ik dat aan Tas vragen. Op een minder felle manier. Mss meent ze het ook wel, dat is dan aan haar. Ik hoef niet ieders ideëen en meningen te delen.
Je mag je afvragen of Tas, of wie dan ook, rijden onder invloed baggataliseert. Ik denk van niet. Ook dit kun je vragen en mag je vragen.

Het zou wellicht helpend kunnen zijn dat je kijkt naar de toon van je postings. Mensen ervaren mij soms als hard of ongenuanceerd. Soms is dat zo, soms ook niet. Ik probeer er wel lering uit te trekken. Dat wil niet zeggen dat ik me volledig aanpas aan wat anderen van mn 'vinden'.
Wel luister ik naar anderen en laat mn gedachten gaan over hetgeen gezegd wordt.

En dat gejeuzel, ja, zo noem ik het, dat je hier niet over alcohol kunt praten vind ik onzin. Er wordt ook gechat maar het forum is wat ik inbreng. Vind ik dat mijn inbreng over het hoofd gezien wordt en gebeurd dit altijd, tja, dan is dit forum mss niet de goeie plek voor mij. Dat kan.
Ik schrijf hier al sinds september 2006 en heb zelden deze ervaring gehad. Jij ervaart het blijkbaar anders en dat vind ik jammer. Maar dat is dan, voor nu, ff zo.

Je toon van schrijven lijkt soms alsof je mensen keihard 'afrekent' op wat ze eerder hebben geschreven of gezegd. Dat roept altijd weerstand op. Dat is menselijk. Dat geeft ook niet. Maar weet je, mededogen is soms ook op z'n plaats. Het gaat toch niet sneller dan het gaat. Ik heb ook wel es zin iemand door elkaar te rammelen omdat ze altijd maar weer die eerste nemen. Maar ja, dat heb ik zelf ook 24 jaar gedaan. Dus.

En voor de goede orde, Marjo was niet dronken toen ze in de auto reed. Wel had ze de avond ervoor gedronken en was ongetwijfeld nog niet zo helder als je bent wanneer je helemaal niet hebt gedronken. De schuiver die ze maakte had te maken met gladheid, niet met de drank.
En de auto is weg, jawel, maar niet vanwege het zogenaamde rijden onder invloed. En dit weet ik omdat ik het weet. En ook de toon waarop je dit schrijft roept weerstand op, ook bij mij. Je kunt ook dit anders vragen.
Daarmee wil ik niet zeggen dat je rijden, de ochtend, na veel drank mag onderschatten. Ik denk wel degelijk dat dit van invloed is en kan zijn.

Zo, ff my 2 cents zoals Water dan zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*
Het feit dat ik hier ook serieuze vragen kan stellen en ook antwoord krijg, maar dat ik soms, in moeilijke momenten kan lachen en mijn gedachten verzetten maakt dit forum juist belangrijk!!

Woman is cool en mag hier best over haar kostuums praten! Voor haar zijn die enorm alc. gerelateerd!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kransgenoot, HALLOOOOOOOO.
Ga maar lekker werken jij zielige loonslaaf. Gaan we eind vd maand loonstrookjes vergelijken, wellicht ben je dan iets blijer??? Haha.
Jaaaaa, mooi zwart ijs. Dat wil ik ook graag. Heb nog niet geschaatst:$ Friezin van nix.

Werkse.

Bol, wat is er mis met jouw blote kont?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, Bammie, HALLOOOOOO!!!!!!!

Dou moast wol efkes ryde, juh, sa kin 't net.

En Bol, ik vrees dat dat nog veels te vroeg is, en ik denk van niet. Met betrekking tot de elfstedentocht en niet tot waar Bam 't over heeft.

Nou, doeoeg, ik ben echt weg, nu.

De nog net werkwillige

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...