Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 347
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dar,

Ik ben er van overtuigd dat iedereen op dit forum tot het uiterste gaat om anderen te helpen.
En dat Jip kans op kans heeft gekregen maar het zelf verknoeit.
Je moet inderdaad wel iets terug doen als mensen onnodig en zinloos gekwets worden.

Ik kan er alleen zo slecht tegen als mensen pijn of verdriet hebben, ook al heben ze het dubbel en dwars verdiend.

Niet erg macho, ik weet het maar ja, ik ben een kreeft en een olm volgens die bomen horoskoop.
Geloof daar trouwens helemaal niet in maar die bomenhoroscoop klopte wel heel goed op 1 onderdeel na.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei,


OLM (De Grootmoedigheid) -
Plezierige vorm, smaakvolle kleding, bescheiden eisen, heeft de neiging om fouten niet te vergeven, opgewekt, houdt ervan om te leiden maar niet om te gehoorzamen, eerlijke en trouwe partner, houdt ervan om beslissingen te maken voor anderen, grootmoedig, gul,
goed gevoel voor humor, praktisch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag!
Ondanks alle sterretjes krijg ik het niet bijgelezen.

Bol en Nina, mooi om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad met de kids erbij.
Dat doet me goed.

Cathy, ja dat is uiteindelijk ook waar ik op uit kom.
De onderliggende overtuigingen, die saboteren onze wens om te veranderen.
Daar moet je naar kijken. En Akelei, precies, het lijkt wel of we niet willen veranderen en het er liever bij laten en de boel laten mislukken.
Onderzoek je onderliggende overtuigingen en je kunt ze ontrafelen (oeps Bol ik schreef eerst kontrafelen).
Ik stel mezelf de vraag: wie zou ik zijn zonder die overtuigingen, hoe zou dat zijn?
Hoe is het als ik de gedachte dat ik moet drinken niet meer geloof? Wie zou ik dan zijn, hoe zou ik me voelen? En dan voel ik me al een stuk vrijer.
Byron Katie heeft daar een mooie methode voor.

En verder:
is niet elke schreeuw een roep om liefde?

Hier laat ik het voor vandaag bij.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, heb nooit in die flauwekul geloofd, maar vind de mijne wel leuk:
Tengere bouw, veel charme, aantrekkingskracht, aangename aura, flirterig, avontuurlijk, gevoelig, altijd verliefd, wil liefhebben en liefgehad worden, trouw en een tedere partner, erg gul, wetenschappelijke talenten, leeft voor vandaag, een zorgeloze filosoof met fantasie.


De flierefluiter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...