tasseke Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 morge Dar,laatste dagje vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Moggûh!Zachtjes giechelendkom ik over de drempel..Niet zo schreeuwen Dar!Ik was allang wakker! (aaah) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 morge marjo betraptDar,ik heb weer een dag om te rennen en ik ben nu al moestraks eerst maar een paar extra vitamines erin stoppen voor de nodige energiehet wordt echt tijd dat ik weer kan wandelen 's ochtends, goh wat mis ik ditkan niet zeggen wat er isben niet ziek maar gewoon lamlendig bleehhhwordt tijd om het advies van morjo weer op te volgendiep ademhalen, glimlach op den snuit en radslag maar(moet je niet wegglibberen in de sneeuw)donderdag vrij dus ach, dan kan je in ieder geval beginnen met aftellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Goede morgen, ben ook wakker hoor.koffie nog maar eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 de donkerte vind ik niet zo erg, het is goed verlicht maar de gladheid.ik ben gisteren nog een kort rondje geweest maar ik had beter mijn schaatsen aan kunnen trekken.het zal ook wel aan mijn koppie liggen, ik klets mezelf wel moe verflucht?dat is toch logisch dat je daar hoofdpijn van krijgt?goed luchten en een paar aspirines mee nemenmaar inderdaad daar wordt je niet vrolijk vanMarjo,hoe is het eigenlijk met jouw klussen?heb je je werkbroek alweer gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Morrie ARkoffie voor u begint?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Het is allang lente!Horen jullie dat dan niet?Radslag is een ontladingvan positieve stressMoet je die dus eerstopbouwen..Of de negatieve ervoor gebruikenAndersom dan... Valt te doen!Ja klusbroek gevondenLoop er de hele tijd al inNet zolang tot ik ging klussenEn ik ging...Gewoon met de eerste stap beginnen damesIk wandel me suf! Zin of niet, altijd fijn!:D (Aaah) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 ok,bij stap een beginneneen ontbijtjeeeeemet smaak naar binnen gewerkt!\lente???het enige wat ik hoor is bibberende eendenvervolgens alleen maar politiewagens, kreunende buren omdat de ramen weer gekrabd moeten worden, mopperende fietsers omdat ze bijna onderuit gaan.zelfs de voilerre van de buurman die ..........zwijgt...............zit elke uit te kijken naar de zwanen maar ook die.............laten het afweten ik spring ondertussen onder het douchjemacaroni zit erin, vitaminepillen extra genomen weeuuhhh de koffie is nog niet opwacht dus nog 5 minuten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Goedemorgen dames,tjee, ik heb geslapen tot de wekker ging,dat komt niet zo vaak voor.En wat zie ik?Sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 morge tina!!!waarom boos op de sneeuw???prachtig mooi gezicht, echt nederlands wel lekker hoor slapen tot de wekker afgaatdat is een teken van rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Tas,het is zeker en prachtig gezicht,ik bedoel het meer in de zin van dat er dan bijna niet te wandelen valt.Daar heb ik juist zin in, lekker in debuitenlucht.Gister was ik even bij mijn vader en ik zag in de tuin toch echt de 1e knopjes aan de bomen komen.De lente is toch in aantocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Goeiemorgen,Hier ook alweer een nieuwe laag sneeuw.Dar zijn ze vandaag ook nog bezig met dat verven? Sterkte! Koffie opdrinken en hup, op pad.Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Goedemorgen allen.Ik ga maar eens de kou in, eerst de kinderen naar school brengenen dan door naar het werk. Brrr, ik wil met een kruikje in m'n bed.Vanavond weer. Tot later; wel jammer dat ik vanaf mijn werk niet meer kan reageren, alleen lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 potverdrie,ik zeg wel dat ik een dorp woon maar gezien het aantal liqidaties hier, behoren we toch echt tot de top tien grote steden.klinkt niet aardig maar toch weer een crimineel minder, zal ik maar denken.dit was dus nummer 4 in 2010de wereld holt echt achteruit en dan zit ik me druk te maken dat ik ooit eens dronken een paaltje heb geraakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 ik weet het tina!!we denken er allemaal zo over.de eerste knoppen?????daar wordt ik blij van, mooie reden om de neus weer eens omhoog te steken in plaats van mijn jaskraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Dar,werk ze vadaag.Tas,ja echt, ik vind het ook mooi om te zien.Wat is er gebeurd in het durp?Ik heb niets gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 hahaha,dan is het dorp toch weer te klein om het regionaal uit te zenden gewoon weer iemand doodgeschoten.zeg dat wel luchtig maar het wordt het echt een drama hierje zou bijna het centrum niet meer inwillen.gisteren dus een schietpartij en maar 2 overvallen, van het weekend is het politiebureau belaagd door een groep jongeren en we hebben zelfs vrijwilligers in het centrum lopen om te waarschuwen voor zakkenrollers.en ik maar klachten insturen over een helicopter die dagelijks over me heen vliegt.rare gewaarwoording, je wordt er zelf zo hard en gevoelloos van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Fijne dag Dar env ergeet niet de aspirines!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 goedemorgen deze witte morgenHerkenbaar, ik loop veel te weinig hard en mis dat ooktoch doe ik het wel op de sneeuw, want dat gaat vaak makkelijker dan wandelen Ook hier een te drukke dag, dus even doorbijteneerst maar eens de hond uitlaten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 morge tapasen anderen die ik net vergeten benik heb mijn gympen weer geplakt met secondenlijm..............dus ik ga ook naar buiten!laat ik vandaag maar eens op tijd op mijn afspraak komen, een stuk relaxder\fijne dag allemaal en laat die eerste staandie eerste geeft alleen maar onrust en ellende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Mijn afspraak is gelukkig op 3 minuten lopen dus ik heb nog 10 minutennu proberen om die niet weg te lanterfanten.tot later en iedereen een fijne dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Goeiemorgen trouwenslaat ik me toch neppenom te reageren, maar ik baal ontzettend van deze sfeer op het forum zo en als de dag alweer zo moet beginnen?dat kan toch echt andersgelukkig ga ik zo naar de een saunacomplex en vanavond lekkerfilmhuis met een vriendin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 o gezellige boel op de vroege ochtend.ik dacht dat we vrolijker werden van niet drinken..hier alles oke iigmaak er een fijne dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden