bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Dar das tenminste een fijn bericht zeg. Kun jij zo maar een tukkie doen? Dat lukt mij maar zelden. Dan moet ik inderdaad hondsmoe zijn wil dat gaan. En met de t.v. aan stom hé? Je hoort dan toch geluid en daar dan bij in slaap vallen is zo vreemd.Maar jij een schaatsliefhebber? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hoi hoi Bolletje, Dar, summer en muts.En weer Hermie gemist.......Heerlijk gegeten net, ik wist niet dat de biefstuk vd Aldi zo super lekker was....Ben blij dat ik die tip heb gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ja heel erg intressant. Was gelukkig een goeie trainer, die veel praktijkvoorbeelden had.Daardoor was het makkelijk om bij de les te blijven.Wel was het lang luisteren en opletten, maar zoooooo lekker als je dit doet, zonder de avond ervoor gedronken te hebben. Anders duurt het 2x zo lang.Ik hoop niet dat je het me kwalijk nemen dat ik niet schrijf, wat voor curcus het was, maar dat is toch nog steeds door de angst voor herkenning ivm werk...Die angst zit nog steeds een beetje diep zeg maar. En het was ook geen training die volop door het land gegeven wordt dus... daarom... dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Nou Thé de sneeuw mag van mij ook verdwijnen hoor. Dat het zonnetje maar gauw mag komen, maar nog even het voorjaar door. Soms kon je voorheen nog wel eens in febr. in een hoekje van de tuin zitten, maar dat zit er dit jaar niet meer in.En hier gaat het toppie. Zit in dubio, er zijn twee goeie films. Ik weet niet welke ik zal gaan kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Thnx DarDeze maar is ff voor jou, zomaar ffies:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hoi hallo die Witte. Biefstuk? mmmm lekker zeg, vooral de jus vind ik zo lekker. Heerlijk met erwtjes, en puree uit de oven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Dag lieve allemaal,even snel een klein berichtje van mij,jullie hebben me vanaf donderdag al niet gehoord,m,n kleine meisje ligt in het ziekenhuis,ze heeft een streptokokkenbacterie die bij haar naar binnen is geslagen en in haar keel en longetjes is gaan zitten.Ligt als een klein hoopje op de IC.Gaat gelukkig al iets beter met haar!jullie zullen weinig van me horen deze week maar hoop dat alles goed gaat met jullie!Dikke kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ssssttttttt Bol niet over lekkere vette jus praten, die moest ik nou juist laten staan.Probeer ook edb te worden nl.En dan is het zelfde principe eigenlijk geldigAlleen wordt het dan: Vandaag neem ik HET eerste niet (wat niet nodig is dan om te extra te eten)ipv vandaag neem ik DE eerste niet.Al typende zie ik dat het verschil dus zit in een "lidwoord":o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Wat vervelend Ya!!Maar alles is onder controle nu?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ohhh jeetje Yajajadas niet mooi.........Wees er maar lekker dan voor je kleintje hoor.Je tijd hier komt wel weerIk wens je sterkte en beterschap voor je meisie!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 VM, alles onder controle,ze is wel erg ziek,haar mondje zit vol uitslag,kan moeilijk slikken,drinken en eten gaat ook nog niet.Misschien mag ze morgen haar sonde eruit en gaan we weer gewoon proberen te drinken.Bekijken het dag bij dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Yaja heel veel sterkte met die kleine uk. Probeer ons toch een beetje op de hoogte te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Oi Witte. Maar hoe moet dat nu als je trek in drank krijgt? Er wordt dan toch altijd geadviseerd om dan flink te eten. Kom je daar dan niet mee in moeilijkheden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ga ik doen bolletje,ik ga nu weer snel naar het ziekenhuis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Sterkte Ya!!:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 sterkte yalalaNee Bol, dat niet maaaaar moet wel super gedisiplineerd eten.Ervoor zorgen dus, dat ik geen honger krijgen geloof me de trek in lekkere dingen, dient zich precies hetzelfde aan als de trek in een borrel, daar ben ik nu al achter.Maarre ik zal het hier geen eetdebaas forum maken, want dan schieten we het doel voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Nou eten en drinken zijn wel alkohol gerelateerd hoor. Maar met eten krijg je toch niet die kick die je wel krijgt met drinken?Mijn maag knort niet als ik trek in drank krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Sterkte Yaja met de meid:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Z.in bedje, K. bij Moeke samen film kijken, S. ski etc op tv. endelijk rust!!!Blauwe monster ,pa zal nu ook wel andere dingen te doen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 nou idd niet met aardapels en groente, maar wel met bijv een zak chips:):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 zo het is dus bruine bonen geworden met een spekkie en een uitje dank nog voor de tip.Snel makkelijk en goedkoop wat wil een mens nog meer hè?Èn ( zitten jullie allemaal?) al afgewassen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Witte, ik eet alleen chips met pickels van dan nog een bepaald merk!Maar dan wel een grote zak ineens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Nina dat is vast skcyuL;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Lekker is dat he AR als je direct na het eten de afwas doet, dan is t mooi van je nek af de hele avond.Precies VM Geen maat kunnen houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Hey Ap. Geen afwas hier hoor. Dump het gewoon in mén afwasteiltje onderin het kastje en was morgen of zo, wel een keertje af.Hier ook al br. bonen gegeten met een sucadelappie. Was het laatste vlees in huis, dus morgen m'n diepvriesje eens schoon maken. Dat ding dat lekt, zit binnen een mum van tijd onder het ijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden