Spring naar bijdragen

Woensdag 17 februari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja heel erg intressant. Was gelukkig een goeie trainer, die veel praktijkvoorbeelden had.
Daardoor was het makkelijk om bij de les te blijven.
Wel was het lang luisteren en opletten, maar zoooooo lekker als je dit doet, zonder de avond ervoor gedronken te hebben. Anders duurt het 2x zo lang.

Ik hoop niet dat je het me kwalijk nemen dat ik niet schrijf, wat voor curcus het was, maar dat is toch nog steeds door de angst voor herkenning ivm werk...
Die angst zit nog steeds een beetje diep zeg maar. En het was ook geen training die volop door het land gegeven wordt dus... daarom... dus.....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Thé de sneeuw mag van mij ook verdwijnen hoor. Dat het zonnetje maar gauw mag komen, maar nog even het voorjaar door. Soms kon je voorheen nog wel eens in febr. in een hoekje van de tuin zitten, maar dat zit er dit jaar niet meer in.
En hier gaat het toppie. Zit in dubio, er zijn twee goeie films. Ik weet niet welke ik zal gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve allemaal,
even snel een klein berichtje van mij,
jullie hebben me vanaf donderdag al niet gehoord,m,n kleine meisje ligt in het ziekenhuis,ze heeft een streptokokkenbacterie die bij haar naar binnen is geslagen en in haar keel en longetjes is gaan zitten.
Ligt als een klein hoopje op de IC.
Gaat gelukkig al iets beter met haar!
jullie zullen weinig van me horen deze week maar hoop dat alles goed gaat met jullie!

Dikke kus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ssssttttttt Bol niet over lekkere vette jus praten, die moest ik nou juist laten staan.
Probeer ook edb te worden nl.
En dan is het zelfde principe eigenlijk geldig
Alleen wordt het dan:
Vandaag neem ik HET eerste niet (wat niet nodig is dan om te extra te eten)
ipv vandaag neem ik DE eerste niet.
Al typende zie ik dat het verschil dus zit in een "lidwoord":o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sterkte yalala

Nee Bol, dat niet maaaaar moet wel super gedisiplineerd eten.
Ervoor zorgen dus, dat ik geen honger krijg
en geloof me de trek in lekkere dingen, dient zich precies hetzelfde aan als de trek in een borrel, daar ben ik nu al achter.
Maarre ik zal het hier geen eetdebaas forum maken, want dan schieten we het doel voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Ap. Geen afwas hier hoor. Dump het gewoon in mén afwasteiltje onderin het kastje en was morgen of zo, wel een keertje af.
Hier ook al br. bonen gegeten met een sucadelappie. Was het laatste vlees in huis, dus morgen m'n diepvriesje eens schoon maken. Dat ding dat lekt, zit binnen een mum van tijd onder het ijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...