VM1 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ik ga slapen !Tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 tuurlijk moet je het dan gewoon lekker proberen, daar heb je helemaal gelijk in Desi.Ik wens je alle geluk toe samen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 truste VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Een Dhendro is een boom; ergo ik ben gelijk aan een boom, definitie klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Weltrusten allemaal,Ik ga ff een boom doorzagen:)Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Zo ik ga nu uitloggen. Ik ben moe van deze heerlijke dag. Morgen weer een dag zonder de eerste. Dag 12 ADB. ( Goh, wat is dat vlug gegaan:D).Truste allemaal en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Desi als je er nog bent: slaap lekker en ff genieten van wat er nu isen die dingen zijn het waard om voor door te zetten met de antabus en het niet drinken meis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Te Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Thee je definitie van boomnader bekeken:'Een boom is een boom' - hier worden we nog niet veel wijzer van denk ik..'Een boom staat' - een lantaarnpaal ook, dat staat als een paal boven water'Een boom wordt gekapt' - ah, iemand die zn haar laat doen dus..'Een boom levert hout voor de open haard' -mn zwager die in het bos woont levert mij elke maand hout, mn zwager is een boom dus'Van hout worden dingen gemaakt etc.Kortom, we hebben hier te maken met waarsch. een houtvester die er goed gekniptbijloopt en die ons periodiek hout aflevert waarvan allerlei leuke dingen gemaakt kunnen worden0f waarmee je van alles kunt beleven.Je ziet t Thee, het is nog niet zo eenvoudig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden