Spring naar bijdragen

Donderdag 18 februari 2010

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Woman je bedoeld Bambi voor de peuters? Kan geen kwaad hoor. Aanmaken met haflvolle of magere melk. Je ziet vaak bij oudere hondjes dat ze gewoon een tijdje. b.v. één week minder gaan eten. Dan hebben ze er gewoon geen zin in. Niets om zorgen over te maken hoor, zolang ze maar goed blijft drinken, en een natte neus blijft houden. Wel achter boven de heupjes, de nieren in de gaten houden. Dat moeten geen grote bulten worden. Maar ze geeft zelf weer aan wanneer ze weer wat meer wil gaan eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

middag allemaal,

tijdens het relaxede gedoe van vandaag mistte ik eigenlijk toch wel het zonnetje
de zon
die laat de dingen altijd stralen, net of de wereld geen ellende kent maar alleen plezier
ach, ik heb zelf maar het zonneetje in huis gehaald
een hortensia!!

hoi lente in het bolletje van tas
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ben weer terug van Jos. Het was weer een en al ellende, kommer en kwel.
Hij wil vandaag niets eten, zei hij, en ik ging er niet tegenin. Zei dat als hij dat wil, het goed is. Ook denkt hij dat hij dood gaat, waarop ik zei dat we ons samen op dat moment voorbereiden. Daar keek hij vreemd van op en zei dat hij de betrokkenheid die hij normaal voelde bij mij, nu niet voelde.
Ja soms moet je met het geklaag van mensen mee gaan en het erger maken. Dus bereikte ik dat hij op een gegeven moment over ging op de orde van de dag.
Verder heb ik z'n nagels geknipt EEEEEKKKKK, stoma verschoond en gepoetst, nu moet hij het weer zonder mij doen tot volgende week, maar morgen komt de werkster dus kan hij z'n lol weer op.
Verder is onze vriendin gisteren geweest maar ook zij was zo weg omdat Jos niets te melden had.:( Hij had op z'n minst kunnen vragen hoe het met haar gegaan is tijdens haar vakantie, maar goed.
Ik ga m'n boodschappen uit pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vervelend weer Bollie! Misschien toch meer loslaten??? Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!

Als ie niet wil eten ,ok dan eet ie niet! Misschien dat hij ook een of andere mannelijke macht wil over jou??

Hou je sterk!! Wij denken aan jou!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik bedoel bami Bolletje :D

quote:

Originally posted by:
bolletje

Woman je bedoeld Bambi voor de peuters? Kan geen kwaad hoor. Aanmaken met haflvolle of magere melk. Je ziet vaak bij oudere hondjes dat ze gewoon een tijdje. b.v. één week minder gaan eten. Dan hebben ze er gewoon geen zin in. Niets om zorgen over te maken hoor, zolang ze maar goed blijft drinken, en een natte neus blijft houden. Wel achter boven de heupjes, de nieren in de gaten houden. Dat moeten geen grote bulten worden. Maar ze geeft zelf weer aan wanneer ze weer wat meer wil gaan eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Mezelf weer een nieuw kostuum aangemeten.
Vanavond testen, als ik er mee kan dansen kan ik er mee verder.
Zwart met donkerzeegroen. Dank u Vlaams Meiske
Komt nog meer bij, brons en goud en diep blauw, en owja ook nog oliezwart.
Mooi hoor, blote schouders en van die lange handschoenen met een ringetje om je middelvinger. (zonder vingers)
Voel me nu echt een vamp met dat rode haar en dit kostuum. Haha lekkerrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé bah, ik voel me niet zo optimaal. Ik voel me schuldig en toch ook wat verdrietig omdat ik me wat afstandelijk heb opgesteld naar Jos. Merkte net dat ik best wel zou willen gaan drinken. Dat zou betekenen dat schuldgevoelens mij die behoefte geven.
Nou ja, vanavond vergadering dus een beetje afleiding.
Ik denk toch maar dat ik overmorgen weer naar Jos ga, al was het alleen al om toch weer een beetje van die schuldgevoelens af te komen.
Dit voelt niet prettig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar. nee het voelt niet zo goed. Voel me schuldig bah. Maar ik moet gewoon doorzetten. Dacht net misschien heeft Jos dit gezegd omdat hij weet dat hij me daarmee een rotgevoel aan praat. Niet dat hij dat bewust doet maar dat gaat bij hem zo automatisch.
Heb net een kennis op bezoek gehad die ongeveer het zelfde zit als ik alleen zij pakt het toch veel beter aan. Ze laat haar partner niet in de steek (partner heeft afgelopen jaar 243 tia's en weer en een hersenbloedig gehad vertelde ze) maar ze heeft al een neiuwe partner gevonden. Daar is ze heel gelukkig mee. Zij kiest wel voor haarzelf. Ik vind dat toch heel erg knap hoor.
Ach vanavond wat afleiding en dan ben ik morgen denk ik weer een heel eind boven Jan.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Isa!!

Ben blij dat je terug bent! Heb je gemist!!!!

Bollie, jij bent de fee, hij moet een beetje naar jou luisteren, en als ie dat niet wil moet ie het zelf maar weten, hoe ziek hij wel of niet is!!

Maar ik begrijp het wel, met ma is het ook vaak zo!!

Sterkte!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...