VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Have Fun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ja lekker hoor. Mn haar een beetje rood. Staat leuk bij de sproetjes straks met de lente . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Woman, K. heeft een hele mooie ying yang tekening gemaakt met erbij de zon en de maan. Jammer dat ik geen scanner heb!!Heel cool voor een jongen van 8!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Woman je bedoeld Bambi voor de peuters? Kan geen kwaad hoor. Aanmaken met haflvolle of magere melk. Je ziet vaak bij oudere hondjes dat ze gewoon een tijdje. b.v. één week minder gaan eten. Dan hebben ze er gewoon geen zin in. Niets om zorgen over te maken hoor, zolang ze maar goed blijft drinken, en een natte neus blijft houden. Wel achter boven de heupjes, de nieren in de gaten houden. Dat moeten geen grote bulten worden. Maar ze geeft zelf weer aan wanneer ze weer wat meer wil gaan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 middag allemaal,tijdens het relaxede gedoe van vandaag mistte ik eigenlijk toch wel het zonnetjede zondie laat de dingen altijd stralen, net of de wereld geen ellende kent maar alleen plezierach, ik heb zelf maar het zonneetje in huis gehaaldeen hortensia!!hoi lente in het bolletje van tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Hey TasWij crocussen die we straks kunnen buiten zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Nou ik ben weer terug van Jos. Het was weer een en al ellende, kommer en kwel.Hij wil vandaag niets eten, zei hij, en ik ging er niet tegenin. Zei dat als hij dat wil, het goed is. Ook denkt hij dat hij dood gaat, waarop ik zei dat we ons samen op dat moment voorbereiden. Daar keek hij vreemd van op en zei dat hij de betrokkenheid die hij normaal voelde bij mij, nu niet voelde.Ja soms moet je met het geklaag van mensen mee gaan en het erger maken. Dus bereikte ik dat hij op een gegeven moment over ging op de orde van de dag.Verder heb ik z'n nagels geknipt EEEEEKKKKK, stoma verschoond en gepoetst, nu moet hij het weer zonder mij doen tot volgende week, maar morgen komt de werkster dus kan hij z'n lol weer op.Verder is onze vriendin gisteren geweest maar ook zij was zo weg omdat Jos niets te melden had. Hij had op z'n minst kunnen vragen hoe het met haar gegaan is tijdens haar vakantie, maar goed.Ik ga m'n boodschappen uit pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Wat vervelend weer Bollie! Misschien toch meer loslaten??? Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!Als ie niet wil eten ,ok dan eet ie niet! Misschien dat hij ook een of andere mannelijke macht wil over jou??Hou je sterk!! Wij denken aan jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Kit: PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 ben weer even weg, oppaskatten eten geven, tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Nee ik bedoel bami Bolletje quote: Originally posted by: bolletjeWoman je bedoeld Bambi voor de peuters? Kan geen kwaad hoor. Aanmaken met haflvolle of magere melk. Je ziet vaak bij oudere hondjes dat ze gewoon een tijdje. b.v. één week minder gaan eten. Dan hebben ze er gewoon geen zin in. Niets om zorgen over te maken hoor, zolang ze maar goed blijft drinken, en een natte neus blijft houden. Wel achter boven de heupjes, de nieren in de gaten houden. Dat moeten geen grote bulten worden. Maar ze geeft zelf weer aan wanneer ze weer wat meer wil gaan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 ZoMezelf weer een nieuw kostuum aangemeten. Vanavond testen, als ik er mee kan dansen kan ik er mee verder. Zwart met donkerzeegroen. Dank u Vlaams MeiskeKomt nog meer bij, brons en goud en diep blauw, en owja ook nog oliezwart. Mooi hoor, blote schouders en van die lange handschoenen met een ringetje om je middelvinger. (zonder vingers) Voel me nu echt een vamp met dat rode haar en dit kostuum. Haha lekkerrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Hé bah, ik voel me niet zo optimaal. Ik voel me schuldig en toch ook wat verdrietig omdat ik me wat afstandelijk heb opgesteld naar Jos. Merkte net dat ik best wel zou willen gaan drinken. Dat zou betekenen dat schuldgevoelens mij die behoefte geven.Nou ja, vanavond vergadering dus een beetje afleiding.Ik denk toch maar dat ik overmorgen weer naar Jos ga, al was het alleen al om toch weer een beetje van die schuldgevoelens af te komen.Dit voelt niet prettig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ha, dan heb je toch donkerzeegroene stof gevonden!!Te gek Woman! Hooper ooit een foto van te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Hee Bol, ben je gek joh, je stelt je meer onafhankelijk op, niet afstandelijker, jij moet jezelf eens een beetje liever gaan vinden, dat ben je waard!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ik heb net een bod gedaan op het huis waar dochter en ik wel in willen wonen. Ik heb er buikpijn van! Ik ben zo bang dat het niet doorgaat Nu ook doorzetten om het circus van notaris-zaken af te wikkelen.Duimen jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Heej Tatum !!Wow dat is echt superspannend !! xxWanneer hoor je het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Woman, ik denk dat ik het morgen hoor. Ik wil het zooooooo graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ik ga heel hard voor je duimen !!Is het dat ene huis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ja, die ene die we nu 2x gezien hebben.Ik ben alleen bang dat mijn bod net te laag is en dat ik niet hoger kan. Dat ik niet hoger kan heb ik de makelaar ook gelijk uitgelegd. Positief denken: ik heb nog geen "nee!"gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Dar. nee het voelt niet zo goed. Voel me schuldig bah. Maar ik moet gewoon doorzetten. Dacht net misschien heeft Jos dit gezegd omdat hij weet dat hij me daarmee een rotgevoel aan praat. Niet dat hij dat bewust doet maar dat gaat bij hem zo automatisch.Heb net een kennis op bezoek gehad die ongeveer het zelfde zit als ik alleen zij pakt het toch veel beter aan. Ze laat haar partner niet in de steek (partner heeft afgelopen jaar 243 tia's en weer en een hersenbloedig gehad vertelde ze) maar ze heeft al een neiuwe partner gevonden. Daar is ze heel gelukkig mee. Zij kiest wel voor haarzelf. Ik vind dat toch heel erg knap hoor.Ach vanavond wat afleiding en dan ben ik morgen denk ik weer een heel eind boven Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Hoi Isa!!Ben blij dat je terug bent! Heb je gemist!!!!Bollie, jij bent de fee, hij moet een beetje naar jou luisteren, en als ie dat niet wil moet ie het zelf maar weten, hoe ziek hij wel of niet is!!Maar ik begrijp het wel, met ma is het ook vaak zo!!Sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ach Dar. ik kreeg net ook bezoek en was halverwege gestopt met m'n berichtje. heb het net aan gevuld en geplaatst.Hé Isa meisie, gelukkig dat je weer je neus laat zien. Ik heb je gemist zeg.10kg. er af. Oeps das veel h é?Tatum ook ik zal duimen voor je meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ik ga weer, ik mag bijna naar huis Veel succes iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden