Spring naar bijdragen

Donderdag 18 februari 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen.
Dar zijn die eieren nu nog te eten?

De intake gisteren was best erg intensief. Was blij dat ik met het OV was gegaan en niet met de auto want ik had na anderhalf uur niet veel concentratie meer over.
Thuisgekomen alleen nog maar zin om lui voor de tv te liggen zappen.
Volgende week gaat men mij bespreken en dan krijg ik te horen welke therapie er geschikt voor me geacht wordt. Ben benieuwd.

Fijne dag jullie allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Harry,

nog even voor ik de deur uit ga.
Wat heeft zo'n klein glas voor toegevoegde waarde?
Volgens mij geen enkele.
Het wakkert alleen maar de lust naar meer aan.
Zonde om je daar op te verheugen.
Verheug je liever op het feit dat je dat kleine glas
hebt kunnen weerstaan.
Daar kom je verder mee.
Dus, laat de 1e staan, dan komt er ook geen 2e.
Zo, nu ben ik er echt vandoor.

Een fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Dar was het zo erg ontploft. Das lekker dan, kan je de palfonds en de muren af gaan krabben.

Het viel erg mee Bol, en ik had ook wel verwacht dat ik moe zou zijn.
Wat nog meer meevalt is dat ik waarschijnlijk binnen een maand al aan de slag kan, dus niet zoals me was voorspeld, drie maanden tot een half jaar.

Er is wel veel veranderd in die jaren dat ik geen therapie had. Tegenwoordig kun je bijvoorbeeld interpersoonlijke therapie combineren met Nordic Walking (dit gaat ook van PsyQ uit) samen met je therapeut. Ik vind het wel iets komisch hebben, al hijgend en puffend je problemen bespreken.
Zo'n peut moet dan wel een bere-conditie hebben. Stel dat je vijf Nordic-klantjes op 1 dag hebt, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kit,

Nou das een pittig verhaal op de vroege morgen. Erg pijnlijk zeker als ik lees dat je geen kontact meer hebt met je familie en ook niet weet of je moeder nog leeft.
Daarom vind ik het zo ontzettend knap dat je toch door blijft gaan om te vechten voor een stuk geluk. En dat komt er zeker. De aanhouder wint hoor.
Je bent zo sterk dat dat moet lukken.
En inderdaad, misschien is het beter om geen kontact meer te hebben, zeker niet met je moeder, hoewel het altijd erg veel pijn doet, denk ik.
Ik hoop lieverd dat, ooit in de toekomst, het zo ver komt dat je de draad weer op kunt pakken met de rest van de familie. Nu sta je toch erg alleen in de wereld en dat lijkt me een vreselijk gevoel.
Waarom zou je trouwens stoppen met het frum? Hier heb je vrienden die met je mee vechten. Weliswaar virtueel maar we kunnen je blijven steunen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
Vandaag 18/2 is het 22 jaar geleden dat ik de drank definitief hebben laten staan.
Na anderhalf jaar AA destijds, vond ik het niet meer zo nodig het programma te volgen.
Op 17/2/1988 kreeg ik de valse illusie dat eentje geen kwaad kon, ik was toen maar alleen
op kantoor en dat eentje om een beetje te ontspannen zou geen kwaad kunnen....!?!?!?
Na dat verderfelijke eerste glas was de rem er compleet af, het leek of ik de schade van die
anderhalf jaar in 1 dag moest inhalen. Ik ben nog nooit zo zat en ziek geweest als op die 17e februari.
De volgende morgen heb ik dus toch de conclusie moeten komen dat ze bij AA gelijk hadden.
Ik had een grens overschreden en terugkeer was niet meer mogelijk, ik kon de rest van mijn leven
niet meer sociaal drinken en had me te houden aan dat dieet om te overleven.
Het ga jullie goed,
Niwi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Niwi:


:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:
:musicnote::heart::rose:B):present:


wow zo'n grote slinger heb ik hier nog niet mogen maken
een voor elk grandioos, droog, doorzet-, knokkend, gedisciplineerd, oogstend en bevoorrecht jaar!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Tass :heart:

Tina het boeit me enorm te lezen hoe je groeit. Om in Wings stijl te blijven groei je uit van een dun twijgje naar een stevige en sterke tak.

Hahaha die Dar, je moet niet op een ei gaan zitten maar ze in een pannetje doen.

Even pauze genomen en een weer spelletje gedaan: van 7 letters zoveel mogenlijk woordjes raden in 2 minuten. Kom nog steeds niet verder als: bier-glas-rum-krat-likeur-tap-jenever-blikje enz hahaha :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
druppeltje

Mogge allemaal,

Even pauze genomen en een weer spelletje gedaan: van 7 letters zoveel mogenlijk woordjes raden in 2 minuten. Kom nog steeds niet verder als: bier-glas-rum-krat-likeur-tap-jenever-blikje enz hahaha
:o



Hey Druppie denk er aan potverdikkeme:devil:
O en een hele goeie morgen meisie.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd niwi:heart::light::sun::moon::present::);)
Goed dat je hier nog af en toe komt om je verhaal te vertellen.

De grootste stap is gezet Vie, spannend voor je, deze tijd het afwachten wat ze gaan bedenken
Moest wel lachen om die nordic walking peut.

Albetina en kit voor jullie een bloemetje, omdat jullie alweer zo ver gekomen zijn:present:

Dar studeer ze he!!

Teveel kijk je op de weg, wat een stuk rijden joh.

Bolletje en Jane:heart:

Nou als ik nog iemand vergeten ben, meld je dan maar ff;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal...

Niwi: van harte man, wat een prestatie!! Ik ken iemand van de AA die een tijdje geleden al 25 jaar droogstond, hij komt nog trouw iedere week, niet omdat hij de behoefte heeft om weer te gaan drinken, wel om alle mense een hart onder de riem te steken dat we het allemaal kunnen doen!

Kit: Wat heb jij een hoop vreselijks meegemaakt, ik ben er gewoon stil van.. een virtuele knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...