bolletje Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Zo is het Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Hee hee hee, wat een gezelligheid hier, terwijl mijn eten staat koud te worden.Toch maar ff wat komen zeggen hiero.(bietjes zijn koud ook lekker en salade erbij duss valt mee hoor)Ongedurig bij de kassa? tegeswoordigs doe ik de MF oefening en denk: hè... eindelijk even tijd om tot mezelf te komen; ik asem een paar keer diep in en uit en bekijk kalm het gejaagde volkje (zoals jullie!! om me heen.... en ik glimlach...... ahummen vanwege deze uitgestraalde rust en kalmte kreeg ik vanmiddag voor het lange wachten extra ijszegels, of hoe die dingen ook heten. Dubbel mazzel!Verders heb ik een oude kaptafel geverfd en bij gebrek aan antracietkleurige verf heb ik gewoon schoolbordverf gebuikt. Waahh... nog 1 x er overheen en het is klaar. Heerlijk! Altijd fijn als een klus weer af is....... de hele slaapkamer stinkt wel nu....Bol, ben jij je zijl aan het dwijlen? Grapperd;)En is dat echt waar van die patchouli in het dwijlwater??Ga ik ook es doen!!even een happie nemen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Bol is onze forum - moeder, dat weten jullie toch? Ze is Onmisbaar geworden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Cathy dat schreef Woman van de week en ik heb het ook gedaan. Ruikt inderdaad erg lekker maar is wel duur hoor als je dat, net zo als ik een paar keer per dag moet doen met die grote lobbes.Maar je kunt natuurlijk ook van die geurdingetjes kopen waar je water in moet doen of olie en dan een kaarsje er onder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 quote: Originally posted by: KitHi Bol, Het was absoluut niet verkeerd bedoeld! Dat voel ik ook niet hoor lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Ik ga lekker op de bank nu.Fijne avond allemaal!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 quote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Hoi Allemaal, zo lekker weekend voor mij en inderdaad vanavond X-factor kijkenGisterenavond was niet volgens de planning omdat mijn auto gekeurd moest worden en ik hem dus voor die gelegenheid weg moest brengen, vervolgens moest ik wel even wachten dat ik weer thuis gebracht werd.Vandaag is ie gekeurd en weer goed bevonden dus werd om 17.00 uur met mijn auto van mijn werk gehaald en heb de keurmeester vervolgens weer naar zijn bedrijf gebracht. Zo gaat dat hè als kennissen een garagebedrijf hebben:)Vandaag een errug leuke vruchtvolle dag op het werk gehad dus werkdag was zo om;)Hoi Isa:heart:Hoi An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 lekker he AR weekend..Alhoewel jij het altijd wel erg druk hebt....Mazzel dat je zulke kennisen in je kringetje hebt.Geniet van je weekend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 quote: Originally posted by: Alf quote: Originally posted by: bolletjeHarrie, bij mij vallen mensen vaak in slaap in de auto. Ook daar doe ik het rustigaan. Haal bijna nooit in en blijf gewoon achter die ander rijden. laat me niet opfokken als er iemand aan het bumperkleven is, nee ga zelf nog langzamer rijden na een paar waarschuwingen. Dus ik zit vaak achter jou Bol.. Barst als ik het niet gedacht had. Was jij die kerel die met die vrachtwagen en die harde toeter, mij bijna weg blies? Ik dacht al, die kerel ken ik ergens van. Nou de volgende keer zal ik eens ff flink op die rem gaan staan.Dacht nog "wat een bal gehakt zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Ik ga zéker genieten van mijn weekend Witte:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Ik ga nu dus even eten en daarna mijn programma kijken op tvIk wens jullie:heart: nog een fijne avond en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 quote: en.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Nou ben inmiddels flink opgewarmd door jullie x factor berichtjes, dus ga het ook maar kijken."Geen mooier vermaak dan leedvermaak" is daar tenslotte op van toepassing.Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mimi Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Mijn eerste alcoholvrije week sinds heel, heel lange tijd achter de rug en ik voel mij nog steeds heel goed, alleen heel moe wel, ik geraak niet meer uit mijn bed 's morgens maar dat heeft waarschijnlijk meer met een winterdipje te maken. Ik verheug mij alvast heel erg op de komst van mijn hondje morgen. Aan iedereen een heel fijn weekend gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Kijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Mi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 G Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 He, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 "Nee Alf ze zitten allemaal lekker voor de buis.Nou moeders gaat ook maar eens kijken. Kom af en toe wel een spieken of onze jongsten nog niet in bed liggen. Ja ik houd het allemaal in de gate hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 hier nog ff niet hoor Alf, misschien nog filmpie straksdie late van 22.50 is mooi, die heb ik al gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Jongens in bed, S. ski op tv en ikke , badje en slapen !!Slaapze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Zal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 heb je ook de ORPVgids Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden