witte Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Reclame:(Je kn ook hier blijven hoor Alf,zit zoveel relame in dat je me niet eens mist;)Heee Jane, onze filmliefhebster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 lekker mijn boek uitlezen dan maarfijne avondB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Rudy hoe is het met je?? Ik ben hier niet zo vaak en nu ZIE ik je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Ik ga weer eens af sluiten mensen. Slaap rustig en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Bol, Welterusten.An,Wat leuk dat je weer even komt buurten, tijd niets van je gehoord.Net terug van werk,Veel gefietst vandaag (2 keer op en neer naar de zaak)Toen nog 1.5 uur folders gelopen voor het eigen bedrijf.En verder gewerkt natuurlijk.Zal wel lekker slapen vannacht (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Zie dat bijna iedereen weer uitgelogd is.Nou, dan ga ik ook maar weer uiloggen.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Rapilos fijn je weer te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Toedles, Rapi!Mijn prive box never ceezes to amaze me.Altijd tackle ik mensen op zelfmedelijden, nu wordt het mij voor de voeten gegooid. Oke, misschien wat zwaar gezegd, maar toch.Laat het voorop staan dat ik geen droge ben.Soms goed te merken. D'r is geen religie.Af en toe ledig ik mijn fles en zwelg! So be it.Vooral na de zoveelste kilometers die ik, indachtig m'n salaris, toch ook voor 't nut van 't algemeen rijd.Mooi meegenomen. Bammie, tuut.De doorzetter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 An, fijn jou weer te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 So be it!Yet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Kapitein, dikke tut terug. Ook van die Belgische:sun: Die weet hoe je sjapo schrijft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 en een goede truste alvastdochter heeft morgen halve finales volley en iedereenmoest wat bakken, S dus boterkoek, maar i.p.v. m uit de oven te halen vond ze m wat bleeken vergat toen de tijd kompleet. Het moet verkocht worden voor de sponsoring, dus dezeboterkoek is voor het team en moeders mag om 8 uur bij de super staan om ingredienten voor een nieuwe te kopen, die snel te maken en dan warm naar de sporthal te fietsen.Wat is het toch fijn, toch fijn om een moeder te zijn:moon:En O.W. als ze de finale niet gaan halen!duimen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Hey, Bam en Mar en Fran, soms voelt 't goed. Nu, dus. Minorities can swell. And sway.De would-be spitfire flyer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 hoi soothe!hoe vergaat het u de laatste tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 wats kebeurt hier???nog geen half twaalf en ikke ben alleeeen:huh:soothe uitgelogd, ok geen bericht is goed berichtraar hoor!staan mijn klokken wel goed :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 goedenavond allen, nou ja allen is misschien een groot woord, Ha,ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 pfffff, heb ik even mazzel!!!twee heren nog wel die zich komen meldden Wing,visjes in de stroom komen geen ramen tegen!hoe is de stand van zaken heren??hihihi,3 heren zelfs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 ok grote vis uit de komwat heeft u gedaan om A. aan de angst te komenen B. hoe ben je dit te boven gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 lig direct onder de tafel van schik sinds ik heb besloten om niet meer te luisterengaat het wonderbaarlijk goed.maar kwam u gluren of kunt u geen afscheid nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 hihi,onbewust wordt je door het gehele forum aan je haren getrokken om er vooral bij te blijvenppfff, erg herkenbaarmaar hoe besteedt je je tijd tegenwoordig?genoeg sparringpartners ?allez koed? of kan het beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 hee, wing my man, hoe is het .of meer hoe is het niet?wat schrijf je toch weer hier. springen van vier hoog is een net niet actie weet je.kan het effect opleveren wat je wilt maar in vele gevallen ook niet.vier is net een soort van ernstige botbreuken hoogte dus dan toch maar niet.gaat het verder wel okè met je? mooi om te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 halloooodat is groot nieuws!wing werkt grappenmaker, ik bedoelde dus naast je werk!mensen willen treffen?daar hadden we het vanochtend al overvriendschappen en hoe ga je ermee omraakte me vanochtend en ben er eigenlijk al de hele dag mee bezigaan de ene kant sta ik te popelen om anderen te treffenen aan de andere kant............laat me met rustoverduidelijk de balans nog niet gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 hoi herman,zit direct te denken aan het revalidatiecentrum (gelukkig al weer 18 jaar terug)daar hadden we een sprinkhaan3 hoog dat was het toch net niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 tasseke, hier is de middelweg, virtuele vrienden.je kunt ze aannemen er mee omgaan enz, maar ook zoweer weg doen als je dat wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 hang niet voor jan doedel hier twee jaar in de rondte!klopt helemaalideaal, makkelijk in onderhoud, geen verantwoordingen en verplichtingenmaar toch...persoonlijk dillema herman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden