Spring naar bijdragen

Woensdag 24 Februari 2010


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Marieke. Heel fijn dat we weer van je horen meis, maar wat vervelend dat het nog steeds niet veranderd is. Jammer dat het gedrag van je zoon nog steeds niet beter is geworden.
Ja je blijft moeder en zet je zoon niet zo maar op straat, Maar heb je niet iemand van b.v. het maats. werk die toch een gedeelte van je over zou kunnen nemen? Een kerel van 21 zou toch moeten weten dat hij je niet kan blijven belasten. Is z'n vriendin nog vaak bij hem?
En dat de spanning van je man. Ja ik mag het niet zeggen maar ik heb begrip dat het dan ook nog niet lukt met de alcohol.
Maar blijf proberen meid, want zo lang je bezig bent met de strijd, is deze nog niet op gegeven.:light::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Marieke, wat een ellende is het toch.
Nog even en je moet je zoon letterlijk je huis uit gaan zetten want vrijwillig zal hij niet vertrekken.
Heb je nou al eens hulp gezocht voor jezelf? maatschappelijk werk? verslavingszorg?
Vanzelf zal de situatie niet veranderen, daar moeten stappen voor ondernomen worden.
Die stappen zal je zelf moeten nemen, dus zoek daar hulp bij.

Spannend van je man, tenminste, je weet natuurlijk nooit wat er op die foto's naar voren gaat komen.
Hopelijk kunnen ze niets met de pijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, als de mogelijkheid er in zit, zou je dan willen laten weten hoe het vanmiddag is af gelopen in het ziekenhuis? Ik ben erg benieuwd en het zou ook goed voor je zijn als je weer wat meer op het frum zou komen. Ik heb je echt gemist en me heel vaak afgevraagd hoe het nu met je is.
Maar het zou voor jezelf ook zo goed zijn om wat meer van je af te schrijven op het frum.:heart::sun::heart::present::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
ari

ha!

en kijk eens wat er in mijn quitcounter scherm staat
B)
Ari -
Free and Healing for Six Months
, 15 Hours and 20 Minutes, while extending my life expectancy 2 Days and 13 Hours, by not drinking 739 glasses of wine that would have cost me € 891,54.

Dat had ik een jaar geleden toch echt niet gedacht
:)
Dat van die dagen is onzin, want het is origineel van een stoppen met roken progje. Zou wel eens willen weten hoe die berekening met alcohol was, dan paste ik dat aan.



Ari, felicidados:D:huh::musicnote::light::sun::present:;):rose:
Met je half jaar, inmiddels 18 uur en..min

Ik heb hetzelfde progje maar heb het geconfigureerd voor drank
dus aantal glazen per dag en prijs per pakje in dit geval fles dus
maar idd je uitgespaarde levensverwachting klopt niet, misschien had je langer geleefd, haha

Ik zit overigens uitgaande van gem. 13 eenheden per dag (= 7 Eh uit een fles)
met een gemiddelde prijs van 4€ per fles nu op 3 mnd, 25 dagen , 15 uur en 23 min= 117 dagen
Gespaard: 878,15

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom even HOI zeggen en ben dan weer weg... ik heb veel gewerkt deze week , ben uitgeput en ga een dutje doen.

Alf, wat een geweldig bedrag heb je gespaard! Ga je er iets leuks mee doen?
(en ben je al met een sport begonnen trouwens?)

Ari: gefeliciteerd! Nu wij achterblijvers nog....

Marieke: veel sterkte gewenst.

Tot later misschien...
doeii

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo. ik ben weer terug uit het ziekenhuis.

Het onderzoek van mijn zus heeft nog geen duidelijkheid gegeven. Morgen coloscopie (3e keer).Klieren waren erg onrustig wat ongunstig is. CD-scan liet gat in resterend gedeelte van rechter long zien. Kon en wat ze hopen een bacterie zijn. Als dat zo is moet de bacterie bestreden worden en daarna kunnen ze weer bhandelen als ze nog wil. Morgen weten we weer meer. Wat een stress.:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Dees, wat is dat leven in onzekerheid. Lijkt me verschrikkelijk voor iedereen. En 53 is nog zo ontzettend jong. Ik hoop dat ze de moed weer kan op brengen om toch door te gaan maar het lijkt me zo'n moeilijke strijd.
Kun je jezelf nog wat ontspannen? Heb je iets waarmee kun kunt proberen om even aan iets anders te denken. Dat zal erg moeilijk zijn maar mischien toch eens proberen.
Heb je vanacht een beetje redelijk geslapen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb redelijk geslapen. Gelukkig heb ik nu mijn dochter thuis en mijn 2 schatjes. Zij leiden me voldoende af. Het ergste is natuurlijk voor haar en gezin dat het alweer onzekerheid is. Er is nou ook totaal niks in de periode van ziek zijn vanzelf gegaan. Onderzoeken die over moeten. Afspraken die mislopen. Onstekingen aan wonden van operaties en verkeerde operatie aan borst. Deze fouten zijn gemaakt door AZM Maastricht. Het is niet te filmen. Ik hoop dat ze morgen erna uitslag krijgt. Zal wel niet want dat moet weer opgestuurd worden. Ik denk dat ik gek werd in haar situatie maar ze is vrij rustig eronder.
En dan heb ik jullie nog. Daar ben ik zo blij mee. Kan ik tenminste van me af praten en dat doet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi :heart: kracht voor jou en je zus, meis, en voor iedereen die erbij betrokken is.

Ari van:heart:e met 1/2 jaar droog staan en snelsparen::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote::musicnote::present::heart:B):clock::rose::musicnote:

het gebruiken van hetzelfde hartje voor zulke verschillende gelegenheden, wat is het leven ook vol tegenstrijdigheden he.
Marieke voor jou een bosje bloemen meid, :present::present::present::present::present::present::present::present:
zet m op he,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha goeie middag Rapi. Is je dag een beetje goed gegaan?
Je vroeg me gisteren wat er zou gebeuren als ik de flessen van Jos niet op ruim hé? Nou dan doet een ander het. Hij heeft ook nog een werkster en de thuiszorg. Maar die wil ik dat niet laten opknappen.
Onze huisvriendin gaat ook wijn voor hem halen. We hebben allebei denk ik zoiets van, als hij zelf niet wil gaan wij er geen engerie in steken. Zij heeft het er best wel moeilijk mee om toch te kopen voor hem maar is niet zo sterk om te zeggen "Je moet er zelf maar voor zorgen". Het blijft gewoon erg moeilijk:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol,

Nou, dag is goed gegaan hoor.
De hele dag aan het poetsen geweest.
S,morgens een particulier adresje, waar ik erg hard gewerkt heb (hele keuken gesopt, ramen alles gestoft en gezogen, badkamer, toilet.
En s'middags kon ik bij het dametje wat ik heb van de thuiszorg weer opnieuw beginnen.
Maar dat is wel een schatje hoor.

Tja, wat die flessen betreft, eigenlijk is het toch een beetje te gek voor woorden dat iedereen zo voor hem rent.
Maar ja, draai de situatie nu maar eens om.
Kan me voorstellen dat dat niet gemakkelijk is.
Wens je er toch sterkte mee..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rapilos,

Dank je dat je vraagt. Bungy Jumpen, zo noem ik het. Mijn emoties gaan sky high en dan vervolgens met een achtbaan naar beneden. Toch heb ik wel het gevoel dat het steeds iets beter gaat maar... wel heel erg langzaam. Ik heb gelukkig de wijn nog steeds kunnen weerstaan al is het af en toe wel heel moeilijk. Heb jij dat in het begin ook gehad want ik zie dat jij al sinds 3 aug 2008 niet meer drinkt dan bungy jumpoen bedoel ik. Ik ben wel heel erg blij het forum ontdekt te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro grote klasse
:musicnote::present::sun::):musicnote::present::sun::):musicnote::present::sun::)

Je hebt een enorme ontwikkeling doorgemaakt het afgelopen jaar. Geëmigreerd, eigen zaak, gestopt met drinken, weer verhuisd, relatie zonder drank, en een heleboel inzichten gekregen.
Waarvan wij ook regelmatig mee mogen genieten, waarvoor dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond saam,

Dhendro,
van harte met je mijlpaal,
nog veel nuchtere dagen toegewenst.
:present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote:
:present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote:
:present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote:
:present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote:
:present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote:
:present::heart::musicnote::present::heart::musicnote::present::heart::musicnote:

Tas,
Beterschap voor je broer,
het is nog goed afgelopen.
Motoren, enge dingen vind ik het.
Mijn zus heeft er ook jaren één gehad,
gelukkig rijdt ze nu niet meer.

Bammetje,
:heart:

Desi,
veel sterkte gewenst voor je zus,
zulke berichten zijn niet mis.
Nuchter kan je het beter aan,
hoe zwaar het ook is.

Jan,
welkom,
9 dagen hardstikke goed.
:present:

Yvonne,
welkom hier.

En een ieder die ik niet genoemd heb,
ik heb jullie gelezen.
Zo, vandaag gewerkt, boodschappen gedaan
en nu staat er een lekkere pan chili te pruttelen.
Ik vind koken een fijne bezigheid, het helpt
een beetje het lastige uur zo rond vijfen
te verdrijven.
En nu even bankhangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even voor Marja dan,;

Ja, natuurlijk heb ik het in het begin heel moeilijk gehad, met het niet drinken.
Vooral in stress-situaties, of als ik thuis kwam uit werk, en normaal een wijntje nam.
Je lichaam kan dan soms schreeuwen om drank.
Maar de moeilijke periodes worden steeds minder.
Soms heb ik het nog wel even, maar doe het echt niet meer.

In elk geval, super hoor dat je het volhoud.
Bedenk, de aanhouder wint, en je krijgt een veel grotere kwaliteit van leven terug.
Zeker op den lange duur.
Go for it girl, Je kunt het!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grrrr denk dat ik nu een stress situatie heb
Mn kachel is stuk!!!!!

Gelukkig net gegeten dus niks geen last van een triggermoment.
Maar wat irritant is dit zeg.
En t ergste is nog: geen warm water ook!!!
Echt lekker dit als je helemaal verregent thuis ben gekomen.

Dit is duidelijk geen dag om een staatslot te kopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...