BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Gezellig he zo'n forum. Blonde joodse Albertjes, Friese woudpiekjes, Limburgse vlaaien, Belgische taartjes, katholieke Visjes en al wat dies meer zij. Zonder dat drankprobleem hadden we mekaar nooit leren kennen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Albertje, kenne we niet een x naar een synagoge? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ja Desi, je begint te stinken:o Ga in bad:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Tsja, aan de instellingheeft het nooit gelegen..Ik hoop niet meer.En als ik niet hoopIs alles als het isDat behoeft geenverdoving meerI let darkness in...En omarm tevens het lichtDit was hetVoor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Marjo, ga koese. Het is mss wel de instelling waar je het meeste last van hebt. Haha, ga ik weer, je vertellen wat je moet gaan doen. Af BB, op je poef, zit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 God jongens, mss toch zo ook nog ff mediteren en een koeske doen. Bammetje nog beetje moe en beetje hyper, gezien de berichtenstroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Zucht.....wel stil hoor, zo praten in mn eentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Goeiemorgen allenBol hoe was t gister?Of heb ik weer wat gemist?Straks met zus naar Komt een vrouw bij de dokterff lekker alles eruit janken wat er nog uit moetiemand m al gezien? Schijnt echte tearjerker te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Oh ooh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Mn zussen Jane. Schoonzus moest huilen, zussen waren niet zo onder indruk. Ach, zus drie heeft haar eigen boek te schrijven wat dat betreft geloof ik. En die andere had het boek gelezen en vond de film tegenvallen. Maar he, wat geeft dat. Ga jij maar lekker janken. Heerlijk.Oh ja, dat heb ik in de kerk ook nog ff gedaan. Heel zachtjes hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bam,dat zou kunnen hoor,al versta ik er zelf niet zoveel van.De meeste diensten zijn in het Hebreeuws.En een dienst duurt op zijn minst 2 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 bam ik heb nog een berichtje om 10.56 geschreven maar inderdaad het gaat snel. Ondanks ik probeer het hier heel rustigaan te doen met de berichtjes.Vind dit een belangrijk onderwerp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 2 uur Albertine??? En ken je tussendoor ook weg? Zolang kan ik echt niet stilzitten. Moet je tussendoor ook wat doen ofzo? Knielen, staan en weer zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bol, ondanks ik probeer......ikke nie snap je zinnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bolletje,als er mensen zijn die zich storen aan de hoeveelheid berichtjesdie jij stuurt is er de mogelijkheid om te scrollen.Blijf bij jezelf, je bent een goed en lief mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Albertje, nou begin jij ook al met van die halve zinnen:huh: Mis ik iets ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bam,hahaha, ik moest ook wel lachen dat je naar de synagoge wilt.Er wordt gevraagd om uit respect op te staan als er wordtgebeden.En dat is best vaak..Nee, weggaan zou als onbehoorlijk worden gezien.Geen respect zeg maar.Wel is een ieder, ongeacht religie of overtuiging welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ben het met Tina eens Bolgewoon je niet laten be-invloeden en jezelf blijvenwat anderen van je vinden mogen ze houden zei kirky altijden dat vond ik een leuke om te onthoudenen ja bam ze mogen het ook naar de pliesie brengenje (mem) zou toch katholiek hebben kunnen wezenik moest ook altijd alles naar de pliesie brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Halve zinnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ook dit is een illusieThat's okee!Just an illusion...Er is geen regisseur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 quote: Originally posted by: albertinaBolletje, als er mensen zijn die zich aan de hoeveelheid berichtjes die jij stuurt is er de mogelijkheid om te scrollen. Blijf bij jezelf, je bent een goed en lief mens. vlgs mij mist hier het woordje; storen ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Goeie morgen lieve Jane. Ik had vanacht al geschreven over het feest gisterenavond.Het is allemaal goed gegaan hoor en heb de drank helemaal niet gemist. Wel viel me op dat ik niet hossend binnen kwam en echt een tijd heb moeten wennen aan het feest. Wel was ik toch jaloers op de mensen die met drank op, zichzelf hebben kunnen laten gaan, ik kon het niet.Verder hoorde ik, dat er mensen niet uitgenodigd waren omdat die zwaar aan de alcohol verslaafd zijn. Was toen stilletjes erg blij dat ik daar niet bij hoorde. Men weet niets van mijn alcohol gebruik af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Wat een ander van je vindtmogen ze houden..Dat zei Ziza!En het is een waarheidals een koeMaar niet de enige...Hier dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Bammetje,de oplettende, ik heb het aangepast hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 En Bol, jij hebt je bericht van 10.56 nog aangepast met dat vergaan over de aarde of niet? Had ik nl eerst niet gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden