Spring naar bijdragen

Zondag, 28 februari

BamBam

Aanbevolen berichten

over kroegen gesproken!

ik was er van de week nog
ben op zoek naar iemand die een straatje kan leggen voor weinig (die vindt je niet in de gouden gids)
maar eeuuhh,
mijn tijd is geweest, nog steeds dezelfde koppen, zelfs de onderwerpen van gesprek zijn niet veranderd.
kan je je voorstellen dat je over tien jaar nog steeds hetzelfde bent?
jezelf niet heb toegestaan dat je groeit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 334
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lol.

bedenk me net wel; ben zo homo(lesbisch dan anders raakt men mss in de war) als kan zijn en dan ga ik naar een katholieke kerk? Die kerk die de tostie weigert aan prins carnaval omdat het een homo is?
Zit iets, tja, iets raars in....Kga toch.
Kerk is kerk, mensen zijn mensen, ik heb mn eigen Hogere Macht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die is inderdaad wel krom
maar tja, maria heb ik ook nooit gesnapt
zwanger worden zonder sex
al dat kindermisbruik en wat nog meeer
er gebeuren dus wel meer gekke dingen
en ach
je loopt niet met een bord op je bolleke "" ik ben, dus veroordeel"
gewoon er uit halen wat er voor jou inzit
niet meer en niet minder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat Staat en Kerk nog steeds gescheiden zijn (gelukkig) mag de katholieke kerk de tostie weigeren aan mensen die niet volgens hun regels leven. Hoe raar ook, het is hun goedrecht.
Overigens weet ik wel waar het "verbod" op homoseksualiteit vandaan komt. Dat is namelijk nog uit de jaren dat veel mensen de dertig niet eens haalden, en de kindersterfte groot was. Het was toen niet meer dan nuttig om hetero te zijn en flink wat nieuw leven op de wereld te zetten.
Zelfde reden dat de pil nog steeds verboden is, en zelfs condooms, terwijl aids in Afrika de grootste ellende aanricht.

Ik heb een paar jaar geleden ook een queeste gehouden naar welke kerk bij mij zou passen. Ben er mee opgehouden. Maar ik vind een kaarsje branden voor iemand in een mooie katholieke kerk nog steeds een prettig ritueel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kanjers,

Tien, regent het bij jou wijwater? Dan ga ik wel ff buiten staan. Wil wel weer gedoopt worden hoor.

Hey Ya. Hoe is het met je prinsesje? Gaat het weer de goeie kant op?

Vie ik vind een kaars aan steken ook een mooi ritueel. ff extra aandacht voor iemand is altijd goed.

Nou, verder voor iedereen een hele goeie zonnige morgen gewenst ook al is het buiten somber.

Ikzelf zit nog steeds met een flinke snotterd. Het gaat maar niet over. Denk nog steeds, zolang het lichaam het zelf op kan knappen, geen pillen, maar ik word er nou echt wel een beetje gammel van hoor.
Verder heb ik wel goed geslapen ook al was het erg laat. M'n hoofd moest wel ff wennen aan rust na gisterenavond.
Wat een rotherrie zeg. Poeh hé:devil:

Verder schijnt volgens die nieuwste onderzoeken, Jezus gewoon getrouwd te zijn geweest, en voor nazaad gezorgd te hebben. Vandaar het gezegde, wij zijn allemaal kinderen van God:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morrie isa, tina en bol!

bij tina regent het wijwater, hier is het gewoon hemelwater
niets speciaals.

verder heb ik geen ruzie gezocht maar vriendelijk gevraagd of madame nog zin had en of ze haar goede humeur nog ergens snel kon vinden.
ze staat nu hard zingend onder de douche :D
af en toe lijkt ze best op haar moeder
mijn bikkeltje :heart:

ik heb mijn beste jurk uit de kast vandaan getrokken en nu snel even de vaatwerk wegwerken en dan ben ik er klaar voor!

maak er allemaal een mooie dag van!
en denk erom
het leven ziet er een stuk leuker uit als je er met een knipoog naar kijkt!
laters allemaal weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...