tasseke Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 over kroegen gesproken!ik was er van de week nogben op zoek naar iemand die een straatje kan leggen voor weinig (die vindt je niet in de gouden gids)maar eeuuhh,mijn tijd is geweest, nog steeds dezelfde koppen, zelfs de onderwerpen van gesprek zijn niet veranderd.kan je je voorstellen dat je over tien jaar nog steeds hetzelfde bent?jezelf niet heb toegestaan dat je groeit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ben bezig Tas en het is echt vlak bij. Ga wel lopen, ff de kop in de wind.Marjo is gekmet de lepel in de...met de vork in de ....zo danst zij de wereld rond!Yihaaaaaaa terug. Leuk he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Jawel Tas, snap ik wel. Ik heb ook niet gegroeid, niet veel dan in al die jaren. Erg he, als je dat zo ziet. En dan te bedenken dat jij, ik, er zelf ook zo lang bij hebben gezeten.....Nu is er wel groei en dat is fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 waait het zo hard dan bij??zo hard dat het mos vanzelf van je tandjes waait? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 15 jaar jezelf een groeiverbod opleggen.tis nu af en toe ook eng..."oei, ik groei"maar toch beter dan nog eens 15 jaar blijven hangenga ondertussen een kind haar bed uit schoppenkomt een beetje om 6.30 uur thuis ze heeft dus nog een uur om kant en klaar te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Lol.bedenk me net wel; ben zo homo(lesbisch dan anders raakt men mss in de war) als kan zijn en dan ga ik naar een katholieke kerk? Die kerk die de tostie weigert aan prins carnaval omdat het een homo is?Zit iets, tja, iets raars in....Kga toch.Kerk is kerk, mensen zijn mensen, ik heb mn eigen Hogere Macht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Laat dat kind toch legge joh. Waarom moet ze eruit? Jij bent toch ook wel om 6.30 thuis gekomen. Ga lekker nr de markt, kook warm eten en roep haar dan. Vind ze vast een stuk fijner.Maar he, waar bemoe ik me mee???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 die is inderdaad wel krommaar tja, maria heb ik ook nooit gesnaptzwanger worden zonder sexal dat kindermisbruik en wat nog meeerer gebeuren dus wel meer gekke dingenen ach je loopt niet met een bord op je bolleke "" ik ben, dus veroordeel"gewoon er uit halen wat er voor jou inzitniet meer en niet minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 madame wilde naar de markt!iedereen opgetrommeld om zij wildevan mij hoefde het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik denk ik hang..Ondertussen groei ik!F*k the unbelievables!Lief!-a-buls! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 goedemorgen allemaal,wat een rotweer zeg!Je zou zo weer je warme bedje induiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Hihi, Maria heeft wel sex gehad hoor, dat kan echt niet anders. Onbevlekt ontvangen. Of was het bevangen, lol. Ik ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Ok, schop haar er dan maar uit! 'S avonds een vrouw, 's ochtends een vrouwB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 succes bam!!!onbevlekt?? zal wel een kwestie van een kurk zijn geweest om de vlekken te vermijden ik lees je ervaring wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Omdat Staat en Kerk nog steeds gescheiden zijn (gelukkig) mag de katholieke kerk de tostie weigeren aan mensen die niet volgens hun regels leven. Hoe raar ook, het is hun goedrecht.Overigens weet ik wel waar het "verbod" op homoseksualiteit vandaan komt. Dat is namelijk nog uit de jaren dat veel mensen de dertig niet eens haalden, en de kindersterfte groot was. Het was toen niet meer dan nuttig om hetero te zijn en flink wat nieuw leven op de wereld te zetten.Zelfde reden dat de pil nog steeds verboden is, en zelfs condooms, terwijl aids in Afrika de grootste ellende aanricht.Ik heb een paar jaar geleden ook een queeste gehouden naar welke kerk bij mij zou passen. Ben er mee opgehouden. Maar ik vind een kaarsje branden voor iemand in een mooie katholieke kerk nog steeds een prettig ritueel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 goedemorgen yalala!!!tis helemaal geen rot weer!alleen maar de broodnodige water om de voorjaarsbollen te doen groeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 zo kan je het ook zien Tas hihi!maar denk dat m,n bollen nu wel genoeg hebben gehad hoor! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 mmmm. vie (goedemorgen trouwens)dus die kerkgangers zijn hetzelfde als kroeggangersze groeien nietmaar ach, als we over iedereen zijn fouten blijven kletsen, komen we nooit tot het goede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Mooi Vie!Facts Vie!Geen rotweerGewoon weerFacts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Hier regent het wijwater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 To growor notto growHet is!Hoe sappelsoms ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Tina Even proeven hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 yajala,ik probeer alles positief en met een glimlach aan te zien!ik ga nu dus ook met een glimlach ruzie schoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Goeie morgen Kanjers,Tien, regent het bij jou wijwater? Dan ga ik wel ff buiten staan. Wil wel weer gedoopt worden hoor.Hey Ya. Hoe is het met je prinsesje? Gaat het weer de goeie kant op?Vie ik vind een kaars aan steken ook een mooi ritueel. ff extra aandacht voor iemand is altijd goed.Nou, verder voor iedereen een hele goeie zonnige morgen gewenst ook al is het buiten somber.Ikzelf zit nog steeds met een flinke snotterd. Het gaat maar niet over. Denk nog steeds, zolang het lichaam het zelf op kan knappen, geen pillen, maar ik word er nou echt wel een beetje gammel van hoor.Verder heb ik wel goed geslapen ook al was het erg laat. M'n hoofd moest wel ff wennen aan rust na gisterenavond.Wat een rotherrie zeg. Poeh héVerder schijnt volgens die nieuwste onderzoeken, Jezus gewoon getrouwd te zijn geweest, en voor nazaad gezorgd te hebben. Vandaar het gezegde, wij zijn allemaal kinderen van God:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 morrie isa, tina en bol!bij tina regent het wijwater, hier is het gewoon hemelwaterniets speciaals.verder heb ik geen ruzie gezocht maar vriendelijk gevraagd of madame nog zin had en of ze haar goede humeur nog ergens snel kon vinden.ze staat nu hard zingend onder de douche af en toe lijkt ze best op haar moedermijn bikkeltje ik heb mijn beste jurk uit de kast vandaan getrokken en nu snel even de vaatwerk wegwerken en dan ben ik er klaar voor!maak er allemaal een mooie dag van!en denk eromhet leven ziet er een stuk leuker uit als je er met een knipoog naar kijkt!laters allemaal weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden