BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Alfje, way to go, vier maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 woman,heb je berichtje net gelezen!ik voeg je toe,ga snel even kijken!dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Hey Woman de film is nog niet geeindigd. Nu al aan de eierkoek met boter. Nou meisie geniet er van.Alf. Kankervriend? Hoop dat je dan nog wel kunt slapen. 4 mnd. droog?Zo, deze zijn allemaal voor jou vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Wing ik zou willen dat ik iets van sommige berichtjes zou snappen maar helaas. Het lukt nog steeds niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 haha bol,ik probeer het ook nog steeds maar ben er ook nog niet uit!ooit gaat het lukken haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Bol, alles begrijpen maakt wrs ook niet gelukkig:huh:Een relatie met je peut, toe maar. Niet gemakkelijk meid. Fijn dat jij je er al zoveel beter in voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Het klinkt misschien gekmaar ik ben gewoon een soort van blij..Gewoon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 nou Marjo....ik zeg daar moet je gewoon even lekker van genieten!Gewoon over je heen laten komen en ENJOY!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 En dat heb ik eigenlijk altijdAls ik daar niet over nadenk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 zit wel wat in wat je daar zegt,nu ik erover nadenk heb ik dat de laatste tijd ook wel weer!.gewoon blij om niks,kan genieten van de kleine dingetjes.heerlijk toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Mooi! Yajala! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Vaak vind ik jou een schatje Wing.Nog niet gedaan; Karinneke, gefeliciteerd meid.Zo, naar AA geweest, nu buikje vol en rond, had nog Indiaas staan van gisteren en zo mn bedje in. Mmmm, lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 oh bam,niet over eten hebben nu hoor,heb zo,n honger maar eccht niks lekkers in huis! pppff,heb alles al nagezocht! haha!krijg altijd honger als ik uit m,n werk kom!ook zo irritant haha,misschien moet ik maar stoppen met werken haha!minder honger en minder slaaptekort ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Waahhh, ik krijg zo'n honger als ik niet drink!! Wie kent dat ook.Heb gister bv een hele doos bokkepootjes leeggegeten en eet elke avond chips. Jakk!Komt het ooit weer goed?Ja, Wing is een schatje.Vergeet steeds of ie een man of vrouw is.....erg hè Wing:)Komt van al die universele praat over flonk enzo.Ik denk wel dat ik daar lekker op kan slapen.Is Alf zijn vriend een kankeraar? Moet ik dat begrijpen?Ik hoop echt niet dat ie kanker heeft; dat zou niet leuk zijn....humTrusten allemaal.Gezond weer op!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Sjips, verjaardag vergeten van kindje van goeie vriendin. hum. nou ja. eerst slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 oh cath,dat heb ik ook hoor,loop alleen maar te zoeken,kan de hele dag wel eten!starks wordt ik tonnetje rond! haha!ach,van die verslaving komen we dan ook wel af he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Klein en simpelMaar zo alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 oeps Bam,morgen extra kusje geven maar he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Heil! Verwijzer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Gij blijft in mysterieën gehuld Wing!maar okay, ook heil voor U! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ik stel voor:Een witte jurk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Fraai stuk ruimte, Wing en dan is het nog geen eens 4 maart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Wing:)ps; niet zo vloeken hoor, mag hier niet. Ssssst. En je hoeft niet te schreeuwen, ik zie wel wat zich aandient. Ech wel. En ik ben blij daarmee, NU. Er is alleen maar nu en dat is goed.En ik ben ook blij met jou!Mar, ik twijfel nog over die witte jurk:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Marjo, mannen dragen idd soms ook een jurk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden