An Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Dank je AR, fijn dat het zo goed met je gaat!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Ach ja Tapas dat geklaag, begin es over het weer. als het regent is het niet goed, is het 30 graden dan is het ook niet goed. Volgens mij klagen mensen altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 he verdorie AR, betrapt, en dan doe ik nog zo mijn best om stoer over te komen!! Op nl 2 is nu wel een grappig programma die over stemgedrag en het brein gaatwetenschappelijk onderzoek naar stemgedrag, erg interessant en vooral erg relativerend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Klagen is volksziekte nummer 1Meestal kan ik me er redelijk voor afsluiten maar nu even nietMijn schildje is een beetje lek geloof ikof de antennes staan te ver naar buitenof ben ik gewoon moe??klaag klaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Ik ga het forum laten, want ik moet nog een kaart schrijven die ik alweer 14 dagen in huis heb, dus moet er nu ècht even van komen anders ligt ie hier straks nog 14 dagen.en daarna ga ik naar bedje toeFijne avond nogof welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Ari!!!!Sterkte Ya!! Laat morgen weten hoe het ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Hallo en goedenavond allemaal,Hele dag training gehad, bij mijn dochter gegeten en met mijn kleinzoon van 9 naar Judo geweest.Kom net uit de douche en mag weer een nuchter dag bijschrijven Hiep, Hoi..Ga het denk ik niet redden om 13 paginas terug te lezen.Is Tas er al weer bij?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Klein Japans monstertje, die toch wel heeel lief is, net weg, dus ik ga ook slapen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Hoe is t mogelijkIk kom binnen en iedereen gaat weer opslomenNou sloom ze dan maar lady's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Hey Witte!Slape kindje doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Welterusten dan maar,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Nou Harry, jij ook al???weltrusten dan maar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Morgen om half vijf op Witte,"k ga nu echt, slaap lekker en droom mooi.Morgen plakken we er weer een droge dag aan, ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Ik doe met je mee!!sweet dreams en werkse morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Dag honeyponysHet was weer een droge doch vruchtbare dag see ya ! xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 weltrusten allemaal!nog even met de hond en de kat naar buiten en dan ook richting bedblij trouwens dat ik niet in Almere woon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Net terug van een erg moeilijke en zware filmmet open eindeals ik daar maar niet over ga dromennou ja eerst ff lezen dan maarom afleiding te zoekenhier ook niets om uit te wisseleniedereen zeker moe van het stemmen:Dwelterustenwie er nog wakker is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden