PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 ergens in November pas:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 yajala, ben jij ook Vlaams? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Zijn ze al aan het tellen Sweety?Ik hoop echt dat jullie"hollands belang" niet te veel stemmen gaat halen en ook al is het daar niet verplicht, dat iedereen om dat te vermijden is gaan stemmen!!!Ps, gemeentelijk zegt ook veel over nationaal he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 nee smoothe, en een gewone kaaskop:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Madammeke, negen uur sluiten de stemlokalen.Dan gaat men tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 hoezo smooth?? quote: Originally posted by: Sootheyajala, ben jij ook Vlaams? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Maar daarom niet minder leuk Ya! Kaaskoppen kunnen blijkbaar ook heel erg leuk zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Ik heb wel gemeentelijk gestemd . Voor het land (in Juni) komt het serieuze werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 nee niks mis met die kaaskoppen hoor VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Ah! Want hier sluiten ze om 17h., maar omdat het verplicht is doen ze het altijd op zondag zodat ze geen verlof moeten geven aan de werknemers!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 De bloemen in het voorjaar, de zonnewarmte en de koele bries in de zomer, de zilveren maan in de herfst, de wintersneeuw: als zorgen onze geest niet bedekken, is dit ons gelukkigste seizoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 yajala, waarom dan November. Daarom dacht ik Vlaams.Ontgaat mij iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 mooi dhendro:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 De nederlandse politiek volg ik op afstand, maar wat ik begreep is dat er toch een verschillend stemgedrag is tss. noord en zuid.Ben es benieuwd wat dat dan in juni gaat geven!!Heb jij er vertrouwen in Sweet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Zoals je wel weet, België is een ramp op politiek vlak!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Yaja.Je omgeving weet meer dan je denkt en zullen uiteindelijk blij zijn dat je hetzelf ook inziet. Daar begint je genezing mee.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 yajala, Ho capito! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Zo appeltaart uit de oven en klaar. Eindelijk na het 3 dagen uitgesteld te hebben. Word gek van mezelf met mijn uitstellen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Desi,Over uitstellen kan ik boeken schrijven! Vreselijk!!!!Sterkte met je zus trouwens, hoewel ik niet goed weet wat ik daar nog kan aan toevoegen, je bent er ,je bent sterk dus voila... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 kom je een stukje brengen Dees? lekker hoor,ruik hem hier bijna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Hoi Yajala, ik las van je terugvalletje. Ik had het ook altijd lastig vlak voor ongesteld worden; sommige emoties die zwaarder wegen dan anders, trek die door het lijf giert. Sinds stoppen hou ik het maar weer netjes bij wanneer ik ongesteld wordt want er kwam bijna elke keer trek. Probeer er rekening mee te houden, eet chocola ofzo en zeg owww die tijd van de maand, ok ik zit het wel uit. Het wordt wel minder als je weet waar het vandaan komt en als je wat langer gestopt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 fijn te horen Dhen,ben ik dus niet de enige die dat heeft!wel vreemd om te horen trouwens dat jij ongesteld wordt!]Heb op een of andere manier altijd gedacht dat je een man bent!Geen idee waarom eigenlijk!sorry!nou dit is echt mijn dag he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden