PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 heb je wie is wie opgezocht hoor dhen,en ja op pagina 17 kon ik je eindelijk vinden!je bent een vrouw!HOERA!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Das mooi, ik zal het m'n man vertellen; de niet stijfkoppige Fries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 B)B)Toch ben ik ook vaak ongesteld. Zie de synoniemen.Woord: ongesteld (bijv. naamw.)Synoniem van ongesteld: menstruerend Synoniem van ongesteld: onpasselijk --------------------------------------------------------------------------------Het puzzelwoordenboek kent de volgende omschrijvingen:ongesteld: beroerdongesteld: flauw en slapongesteld: gederangeerdongesteld: geïndisponeerdongesteld: in lichte graad ziekongesteld: krankongesteld: kwipsongesteld: licht ziekongesteld: niet lekkerongesteld: menstruerendongesteld: misselijkongesteld: naarongesteld: onpasselijkongesteld: onwelongesteld: onklaarongesteld: zwakongesteld: ziekBijna alles is op mij van toepassing.Vooral gederangeerd, klinkt apart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 ik vind je geweldig Smooth,pies bijna in m,n broek!You made my day:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Derangeren!!Zoals een trein die ontspoord, of een een schaatser op de foute piste!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Hoi Dar,Misschien heeft het zin. Zevenaar heeft Wassenaar. Dezelfde uitgang, wat een oenen.In de Bijlmer stemmen ze toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 zo ga ff er tussenuit. Slapie doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Ik heb weer een gillend Japans monstertje op bezoek, maar ze ziet er zo schattig uit!!Heb ze nu dank zij Z. kalm gekregen met zakdoek leggen.Ps. slaap ze Dees!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Wat Dhendro schrijft, heb ik ook ervaren, Yajala. Was eens met een stoppoging bezig en herviel ook rond die tijd. Dat is me later pas duidelijk geworden. Toen ik dan echt stopte, wist ik dat het zo rond de 'gederangeerdheid' extra moeilijk kon zijn. Het is met de tijd ook beter geworden. Nu levert het normaal geen trek meer op, maar ben ik nog wel een paar dagen min of meer sjacherijnig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Geen appeltaart, dan koken.Desi, sterkte met het verdriet over je Zuster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Fran, van welke Vlaamse Coté ben jij?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Oost-Vlaamse, VM. Ook Gèntsche, niet van geboorte, wel 25 jaar gewoond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Ben nu riebedebie. Beetje tv kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Ik Kempen, maar heb wel 4 jaar in Gent gestudeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Ik ook, VM, 4 jaar in Gent gestudeerd. En nog 21 jaar blijven plakken. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Al gevonden Dar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Tot later Fran!!Ik heb als Vlaamse moeten lachen met het ned. woord "hij spoort niet". Wij zeggen bij treinen een rangeer station. Dus derangeren makes sense!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 ach hij zegt nog steeds dat ik z,n prinsesje ben:Ddan moet het goedkomen he! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Beetje late reactie Madammeke.Je vroeg of ik vertrouwen heb. Weinig. Je kijkt een beetje naar je eigen buurt,en ziet dat het anders moet, maar of het ook gebeurt.Ik koester weinig illusies wat dat betreft.Maar toch beter een mening te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Same here Sweet! Vertrouwen is bij mij ook zoek!Zoals je zegt! Kijk naar je eigen buurt steeds misschien (andere manier) erger dan platte land!!Heb er ook niet echt een goed oog op!!Maar daarom geven we nog niet op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Ondanks alle protesten zijn ze de hele binnenstad aan het mollen, met een metrolijn.Een volstrekt overbodig iets.Alle oudewinkeltjes verzakken en de fundering begeeft het, door verschil ingrondwaterhoogte en die achterlijke reuzeboor!Maar de "experts" zeggen de fundering was al slecht.Waarom stort de boel dan nu in elkaar?Miljoenen overschrijding, die grap!Ze gaan langs het warenhuis de Bijenkorf boren.De Bijenkorf is bang voor verzakking,als dat gebeurt krijgen ze een miljoenenclaim.Men luistert niet naar de gewone man.Waarom geen referendum? Omdat ze weten dat Amsterdam tegen is. Dus doordrukken.Slechts een klein voorbeeld, was dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 ben normaal niet zo van het stemmen maar jullie zetten me aan het denken jongens! heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Soothe, hier op de Kempense boerenbuiten gaat het, gemeentelijk gezien, vooral over wel of niet verkavelen, groen gebied of niet. En dan de xenofobie daarbij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden