An Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Ha lieve mensen, weer even hallo en welterusten. Ik voel me nog steeds verbonden met jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 An! What's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Oeps Stomme Bol toch:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Truste Ari, dat word een boerennacnt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Hoi allemaal,Ik ben kapot:$Ik heb vanavond samen met Will en haar ouders een bankstel van 1 hoog naar beneden gesjouwd en vervolgens weer 1 hoog getakeld.ga nu naar mijn bed, want morgenochtend moet ik eerder werken dus effe slapen maartruste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Joepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Hoi Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Er komt weer leven in de brouwerij, een mooi moment voor mij om welterusten te zeggen.Morgen weer (heel) vroeg op.Slaap lekker allemaal,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 trusten frummers. Ben ook weer weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Ik kom nog even gedag zeggen.Droog, blij en helemaal kapot van het dansen vanavond-heerlijk !Lekker slapen dus doegdoegxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Het is okeeNatuurlijk...Ik weet het nietIk weet het niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Mensen ik ga de rest naapen en duik ook weer zo een schoon bedje in. Heerlijk altijd na gedouced te hebben. slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Ik was er nog half Akeleiwas naar de idi Amin film aan het kijkensjonge wat een engerdwas datNou ook maar naar bed en hopen dat ik diebeelden niet bij me houdff lezen maar weerwelterusten allemaalslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 quote: Originally posted by: ZizaBen er alleen nog niet over uit of ik een appel , een peer , een boom of een eikeltje ben . Dat klinkt als een behoorlijke identiteitscrisis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 quote: Originally posted by: isaNee ik kies niet voor dat woord... ik had een probleem met alcohol.... . Mooi; volgende stap: waarom had je een probleem met alcohol, wat ligt daar onder. ?Nuttig om naar te kijken vond ik zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Feli met het okee zijn, Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 einde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden