tapas Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Mooie vergelijking met die zolder en kelderNa jaren therapie ben ik nu wel zover dat de kelder redelijk op orde isik kom er in ieder geval niet meer zolang dat niet nodig isnaar de zolder ben ik steeds nieuwsgieriger aan het worden, al die kastjes en al die laatjeswat zou er in zitten? omdat het nu op orde is weet ik dat ik wat er ook in mag zitten ik dat wel aan kansommige dingen uit die kastjes verdwijnen naar de kelder, sommige op de 1e etage waar mijn sociale leven ziten sommige mogen ook gewoon boven in de kast blijven, of ik mag ze terugstoppen om ze er op een later tijdstip weer eens uit te halenWat dat betreft houd ik het verhaal van een van mijn therapeuten van vroeger in gedachten:zij zei dat als er iets boven komt het daar ook tijd voor is, dat je het dan ook aan kanDingen die je (nog) niet aan kunt blijven in het kastje zitten tot je ze wel aankuntJe geest is prima in staat om dat zelf te reguleren, alleen moet je er zelf ook op leren vertrouwenGoh, dat is best wel mooi dus.Dat betekent niet dat het leven nou helemaal rozegeur en maneschijn is want dat is nou eenmaal niet zoHet blijft hard werken om de boel op orde te blijven houden en de zooi niet meer zo op te laten lopendus grenzen aangeven en keuzes maken en in actie blijven komen.dus ik ga nu de deur uit om achter een camera aan te gaan en daarna bellen met de belastingdienst en de bank Dan kan ik met een gerust hart klussen aannemen hoe eng dat ook is, dan is de basis, de kelder in ieder geval opgeruimd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Ik heb erg veel over huizen, kelders en zolders gedroomd.Heel typisch, toen het niet goed met me ging: ratten in de kelder, lekkages, en vloeren waar ik doorheen zakte.Als het beter ging: huizen die gerenoveerd werden, nieuwe ruimtes ontdekken, grote kamers...Tapas, succes en dat je maar veel opdrachten mag krijgen!Tas, sterkte met de situatie. Suusje, eigenlijk ben je best wel een ongelooflijke kanjer dat je het droog houdt, hier nog een bosje voor erbij Tina, beterschap Hier alles oke, ik durf in steeds dieper water te zwemmen!Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Met zonder bandjes Kate?Ik heb last van de lamlenderiggeritus, blehhhhhh. Zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Net terug van mijn zus.Ze zag er wat beter uit dan gisteren. Ze weten dat op de plek op haar long weer kankercellen aanwezig zijn. Tevens een bacterie die haar opvreet. ze kunnen de bacterie niet traceren dus er is nog geen oplossing voor. maandag meer . Reeds 9 antibioticasoorten hebben niet aangeslagen. Het is om moedeloos van te worden. Dat is ze zelf ook, Gelukkig is ze wel wat bijgekomen Ze moet flink aansterken voor ze weer met chemo kunnen beginnen.Ze kan niet eten van misselijkheid maar ze krijgt van alles toegediend via infusen.De onzekerheid is moordend. Bedenkend dat ik mezelf ziek maakte en zij het gratis en voor niks heeft gekregen doet me het schaamrood op de kaken krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Snap je wel Desi maar helpt het? Jezelf kapotschamen. Wees blij dat je nu goed bezig bent en er voor je zus kunt zijn. In wezen is alcoholisme ook een ziekte, hebben we niet om gevraagd. Alleen kun jij er wat aan doen en bij je zus is het afwachten of de dingen die gedaan worden goede resultaten zullen hebben. Take care, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Dat is erg wrang, Desi. Maar probeer je niet te schuldig te voelen. Je bent nu gestopt, dat is goed! Het is niet gemakkelijk om een verslaving te overwinnen, maar je bent er nu mee bezig. Maar ik snap je schaamte wel. Heb ik ook als ik de zwager van mijn lief zie, die op nieuwe longen wacht, en ik zelf nog maar weer een sigaret opsteek. We doen ons lichaam wat aan! En andere mensen worden ziek terwijl ze altijd gezond geleefd hebben. Wrang, maar zo is het nu eenmaal. Veel sterkte met je zus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Dikke vlokken hier, het blijft een mooi gezicht. Mooi die contrasten, vanochtend de zon die zo mooi scheen, heldere blauwe lucht en nu weer witte vlokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Dank jullie voor jullie steun allemaal:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 pfff, ik zit weer helemaal in mijn oude stramieniemand vraagt of zegt en ik ga!ik ben wweer aan het denderen maar niet voor mijzelf.voel me ondertussen ook nog een beetje schuldigik gooi mijn ellende hier van me afen heb geen aandacht voor de restsorry!!! (voor de 100e keer()er zijn echt tijden dat ik wel aandacht heboeps weer een leerpunt.ben nog steeds bang om tijd voor mijzelf te vragengaat het goed hier??????durf het bijna niet te vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 durf eigenlijk ook niet de rest te vertellen............ik heb sjans..........maar wat moet ik ermee?kan mijzelf afvragen "wat moet hij met mij"maar wat moet ik ermee??niets dus.....maar hoe vertel ik dat netjes??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 nevermind!!ik wil me weer beter voordoen dan dat ik benopzouten is genoeg!mmm, voel me door een tientonner overredenzit te lachen en te geinen maar zo voel ik niet echtlaat maar, komt goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Moeten of willen Tas. Kan ook leuk zijn, sjans. Maar ja, als je nix wilt en dat nu al weet dan is honesty the best police.Sjans, verliefd, kriebels, lekker sex, zon in je hart, knuffels, opwinding....best leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Heb geen noed, alles komt goed. Ooit dan toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 quote: Originally posted by: tassekedurf eigenlijk ook niet de rest te vertellen............ ik heb sjans.......... maar wat moet ik ermee? kan mijzelf afvragen "wat moet hij met mij" maar wat moet ik ermee?? niets dus..... maar hoe vertel ik dat netjes??? Vertel vertel, altijd leuk om te horen!! "wat moet hij met mij" dat begrijp ik niet zo goed, hij vindt je leuk om een reden toch? Niet gelijk zo negatief over jezelf!Goedemiddag allen trouwens, hier nog geen sneeuw maar het schijnt er aan te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 krijg zomaar zin bam!nah,kan er niets aan doen, maar ik ben zo onzeker als de pestben eventjes de kluts kwijtmijn hoofd die tolt............ik laat ook iedereen met rust, een stuk makkelijkerga mij n haar verven, moet naar het rosenberg trio vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 wilde je bijna relnicht noemen jacc grapje!!!laat ik het kort houdenik sta niet open voor relaties, one night stands of wat dan ookdus ja........wat moet hij met mij???een nieuw project om te laten zien dat hij mans is?laat me even met rustmaar tja, deze doos heeft weer een grote mondmaar weer niet op de plek waar het zou moeten ga ook bellen ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 haha volgens mij is de lente in de lucht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Hoi allemaalBen lekker drukVanavond krijgen we al een nieuwe poes; AmberLeuk heMorgen een feestdag, smiddags buikdansding in het Vondelpark en savonds ga ik flink stappen. Op de sinas, een groen pilletje en gewoon eens even lekker uit mn bol. Vanmiddag ben ik wéér gevallen. Niet tof. Vorige week ook al. Hoog tijd om eens wat negatieve vibes weg te dansen. Tis wel beetje dubbel. 7 jaar geleden ging ik ook alleen stappen, precies dit weekend ook. Ook sinds lange tijd en in mn uppie omdat een vriendin afzegde. Toen ben ik dus gedrogeerd, bijna verkracht en bijna vermoord. Wel beetje freaky dat nu precies dezelfde situatie is. Maar ik laat me er niet door tegenhouden. Ik zal waarschijnlijk gewoon bekenden tegenkomen. Ik kan altijd weer naar huis gaan, het is hier vlakbij en dat spreek ik ook met mezelf af. En natuurlijk geen alcohol. Maar jee, wat een overwinning. Wat een vrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 MMmmm, jammer dan!dat was de reactienu ga ik helemaal op zijn vrouws reagerenzit ik me nu nog druk te maken om zo een loser en een loser reactie??????en tegelijkertijd is het slecht voor mijn ego!zo goed ben ik waarschijnlijk toch weer niet.nu ga ik echt mijn haar verven!!voor mijzelf dan wel te verstaaner zijn van die dagen dat ik mijzelf afvraag waarom ik bestamag het allemaal iets minder?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Love is in the air! Hoe moet ik dat netjes zeggen?Je wou toch niet zeggen, pleur effe op.Het lijkt mij dat wanneer je aangeeft, niet zover te zijn,dat dat heel netjes is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 hahaha,hoi soothe!! het leven is echt zo slecht nog niet!alleen ik zit in de zeikmodus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Hoi ingewikkeld typetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 ach, een beetje moeilijk te doorgrondenmaar als het ijs is gebroken............is ook het hek van de dam valt best mee dus wilde eigenlijk vragen......hou je nog een beetje van me??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 he woman,weer gevallen?toch geen ernstige dingen?en hoe kan dat nu? zomaar vallen?doe ik dagelijks maar ik ben te druk en chaotischkan ik van jou niet zeggenmaar hoe zit je verder?je schrijft dat het dit weekend 7 jar geleden isgewoon een herinnering aan de datumof heb je het moeilijk?*** het staat er lulligtuurlijk vergeet je dat soort dingen nietmaar speelt het al de hele tijd bij je of was het een constatering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2010 Grapje hoor.Met mij heeft men ook een handleiding nodig.Niet erg makkelijk in de omgang.Maar ik schijn wel lief te zijn.Een voor jou en dat het goed mag komen met je dochter.Kan me voorstellen, dat je hoofd ergens anders naar staat.Groet en ga niet over een nacht ijs!Kan ook dat je helemaal opbloeit. Zou zomaar kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden