Spring naar bijdragen

zaterdag 6 maart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 131
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Isje spare-ribs heerlijk, vooral van de barbeque.

Witte lieverd hoe is het verder met jou? Zo te horen ga jij vanmiddag ook heerlijk smikkelen.

Nieneke. Ik ben nog steeds verkouden. Het duurt lang deze keer, maar ik ben niet ziek hoor.
Wat vervelend dat K. wel ziek is. Hij heeft al niet zo veel bij te zetten. Geef hem maar een pakkerd van me.
Heerlijk dat Nik morgen terug komt. Heb hem echt gemist en ben zo benieuwd naar hoe hij zijn vakantie ervaren heeft. Hij zal wel lekker bruin zijn.
Ja je dacht dat we vanmiddag met z'n tweetjes op het frum waren maar ik was weer naar Jos. Ik log niet uit want dat heeft geen nut, dus blijf gewoon ingelogd staan ook al ben ik er niet.
Ben vanochtend naar Jos geweest maar die voelde zich weer slecht dus zat het me niet lekker. Ben daarom vanmiddag weer naar hem toe gegaan en hij heeft zo waar geslapen. Ik voel dan zo'n last van me af vallen, terwijl ik het zo niet zo in de gate heb. Maar trek in drank heb ik nog steeds niet. Goed hé?
Nou ga jij ook maar lekker smikkelen, daar wordt je een sterke meid van.

:):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee die Bol,
Dan heb je een stap in de goeie richting gezet.
Als Jos zn gemoed of lichamelijke stoestand niet meer jou trigger is om te drinken.
Zie je wel je komt er heus wel Bol:present:

Ik ben helemaal Desi vergeten
Deze voor jou:musicnote::heart::moon::present::):rose:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Spud, Waarom je schamen dat je mens bent. Jij bent niet verantwoordelijk omdat sommigen nu eenmaal geen hersens hebben, en nog minder zijn als wat je onder je schoen hebt zitten. toevallig net ik de poep gelopen?;)
Tuurlijk doet het pijn, dat jij andersmans schade moet opruimen en te zien dat een dier lijdt maar deze mensen komen zichzelf echt wel tegen. Ze zullen zich moeten verantwoorden naar zichzelf en naar anderen. Jij bent een lieverd en ben blij dat je gevoel in je lijf hebt zitten. Deze mensen missen dat, de zielepoten.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat klopt lieverd maar alle dingen die jij doet, doe je omdat je van dieren houdt en alles wat jij doet, komt allemaal ten goede van de dieren. Probeer daar, hoe moeilijk vaak ook, toch naar te kijken. Ik probeer zelf ook vaak zo te kijken en vaak valt dat niet mee hoor. Ben ook in staat om die viezerikken voor hun toren te timmeren maar daar schiet je niets mee op. Kijk naar wat jij allemaal doet voor de dieren en probeer daar trots op te zijn. Je bent een kanjer, ook al voel je je nu somber. Met die kwaadheid kun je helemaal niets als alleen jezelf pijnigen. Probeer je daar voor te behoeden. Je kunt niet meer doen dan je best.:musicnote::sun::heart::sun: Deze zijn voor jou meid, gewoon omdat ik zoveel respect heb voor mensen die zich in zetten om dieren te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Ik kom even snel binnenwippen
Vanmiddag een buikdansspectacel gehad, erg leuk met optredens en we hebben zelf ook nog even gevrijdansd

De nieuwe poes is erg angstig, dus ik hou haar voorlopig even in een apparte kamer tot ze beetje gewend is aan de nieuwe omgeving.
Maak me wel een beetje zorgen want ze heeft nog helemaal niet geplast of gegeten.....Ik heb een klein hoekje gemaakt met een ligplekje, eten, drinken en kattebak....
Als iemand nog iets weet ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow Woman dan heb ik gemist dat je een nieuwe poes hebt. Waar heb je ze in gehaald? In een bench? Heb je die daar nog staan? Misschien vind ze het wel lekker om daar weer in te gaan. Soms kan het wel een week tot veertien dagen duren voor ze een beetje begint rond te lopen. Geen zorgen dat ze niet eet of drinkt hoor. Ze kunnen makkelijk een paar dagen zonder. Het spreekwoord is niet voor niets, de kat uit de boom kijken, en dat zal ze zeker doen. Na een paar dagen zie je haar eigenlijke karakter. Hoe oud is ze? Heb je ze kunnen aaien voor je ze naar huis nam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud wat ontzettend naar zeg om volgroeide kittens te moeten laten gaan, maar je zegt geen andere keuze te hebben gehad. Toch doet zo'n beslissing erg veel pijn, maar misschien toch beter dan dadelijk geen tehuis hebben en ze als nog in te moeten laten slapen. Je hebt gedaan wat jou het beste lijkt meis.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje
Ze is gebracht in een reismand.
Eigenlijk gedropt, want de vorige baas ging meteen weer weg.
Ze heeft nu een fijn plekje in een kast waar ik goed bij kan. Ze laat zich wel graag aaien en is best nieuwsgierig, af en toe komt ze even om een hoekje kijken:)
Is dat nier erg dat ze zolang dr plas inhoudt ? Ik had gehoopt dat ze vannacht zou gaan op de katbak, in de rust van de nacht maar nee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Ze krijgt het niet aan haar nieren als ze niet plast, of ze moet erg veel drinken en als ze dan niet plast, is het niet goed. Maar als ze nog niet drinkt, hoeft ze ook niet te plassen.
Maar als ze zich laat aaien komt het goed hoor. Nogmaals ze moet wennen, en is zo maar uit haar ouderlijk huis weg gehaald, heeft niet kunnen wennen aan een nieuwe omgeving. Dat is best eng voor haar. Kijk het gewoon eens een paar dagen af. Zo'n 3 dagen. Veel praten tegen haar en veel knuffelen.
Ze moet vanuit zichzelf naar je toe komen, dan is het goed. En dat gebeurd hoor. Als ze zich laat aaien is het een teken dat ze niets kwaads in zich heeft, alleen moet ze gewoon wennen. Heb maar vertrouwen, het komt goed. Maak maar eens een keertje een foto als ze wat gewend is, ben heel benieuwd hoe ze er uit ziet.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud soms is de realiteit zo hard dat je graag in een hoekje zou gaan willen huilen en je ogen sluiten voor al het onrecht dat er gebeurd.
Je zou eens een dagje mee moeten kunnen draaien met onze D.A. Ik neem wel eens vriendinnen mee en die rijden dan gewoon een dagje met de ambulance mee. Dan zou je eens kunnen kijken hoe het er bij ons aan toe gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...