Yvonne Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 ppfffff, Caro, even lekker rustig bijkomen op de zaterdag is er dus niet bij voor jou (hoewel: tis ook al half negen geweest). Nou, fijne dag dan maar. laterrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 P. zijn basis is ook klassiek. Waar ga je naartoe?@Yvonne:Weet je dat ik ook Yvonne zou gaan heten? Mijn vader wilde Yvonne voor mij en mijn moeder Desiree. Hij ging aangifte doen en had mijn moeder haar zin gegeven. Hadden we bijna hetzelfde geheten.Vandaag hier ook boodschappen en klussen in huis. Vanavond naar het optreden.Vandaag komt mijn kleine meid haar vriendje voor de eerste keer voorstellen. Ze heeft zo'n vlindertrjes in haar buik. Was ik nog maar 15 jaar. Zou ik vele dingen anders gaan doen. Maar ja dan was ik waarschijnlijk nu niet op het forum:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Morgen Isa, Fijn he dat zonnetje. en wat een weer gisteren en vannacht. Lag in bed en hoorde mijn tuinstoelen door de tuin schuiven en in de struiken belanden , hihi, . Ik ga me straks maar eens een beetje opknappen en dan lekker een frisse neus halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Hihi, wat grappig Desi. Oeh , best spannend dat voorstellen. Hoe oud is jouw dochter? Domme vraag dus, 15 denk ik, hihi. ik zou zelf echt niet meer zo jong willen zijn hoor, al die onzekere gevoelens die je dan hebt. Eigenlijk vind ik het wel goed zo. En ja, overnieuw doen........ waarschijnlijk weer dezelfde fouten, want dan hadden we ook niet de kennis die we nu hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Buiten mijn alc.probleem ben ik nu ook dik tevreden. De mindere perioden in mijn vorige huwelijk ben ik doorheen. Ik vind dat ik op het moment het sterkst ben en ontzettend veel geleerd heb en veel fijne mensen heb leren kennen oa door de alcohol. Een heel goeie relatie die me door dik en dun steunt en 2 gezonde en knappe meiden als kids. Alleen de ziekte van mijn zus hangt als een donkere wolk over ons heen.De alc. staan we nu boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Ik dacht het Rotterdams Philharmonisch Desi, maar ik weet het niet zeker want een vriendin heeft de kaartjes geregeld. Dus ik laat me verrassen.Ja, met een klassieke muziekopleiding kan je alle kanten op. Een heel goede basis.Haha, was het van dat rotweer vannacht? Mijn lief is er vannacht nog uit geweest om e.e.a. in de tuin vast te zetten, maar ik heb er NIETS van gemerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Hier ligt een laagje sneeuw en het is bar koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Vandaag 1 maand ADB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Ja, dat met je zus is inderdaad vreselijk, heb je ook geen invloed op. nou, ik hoorde het wel vannacht, maar had zoiets van: ik zie het morgen wel hoor. Het waait hier nog wel, is rond de nul graden en alleen op de auto ligt nog een restje hagel, Verder een enorm overtuigende zon. Ik ga wat doen (in huis bedoel ik dus) dan kanik vanmiddag een plekje zoeken uit de wind , in de zon, en dan even die zon laten prikken op mijn gezicht , al zou het maar vijf minuten zijn, De lente komt er aan hoor, ik weet het zeker, denkik wel ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Dat verdient een bloementje Desi: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Lieve mensen, ik ga er vandoor. en zet de pc uit, ik ken mezelf te goed: hang hier anders om 12 uur nog rond. Tot laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Bedankt voor de bloemen.(ik lijk de paus wel met pasen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Nu ga ik er ook ff van tussen. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Goede morgen allemaal,Desi :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::present:Voor 1 maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Goeie morgen kanjers,Goh wat is het hier vanacht druk geweest zeg. tocdh wel fijn dat je dan niet alleen blijft zitten met al die gedachten. Daar is het frum goed voor.Dees ja dat is het nadeel als je ineens twee hummies er bij krijgt. die letten er niet op dat baasje nog een tijdje moet slapen. Nee wij willen eten dus dat moet er komen. Maar proficiat met een mnd a.d.b. Werk ze Eks.Goh waar woon jij Isje. Bij jou schijnt het zonnetje altijd veel meer dan hier. Wat is dat?:light:Moggu Ap. Lekker vrij joh? Ga je het vandaag rustigaan doen?Hey Vonnie. wat ga jij vandaag doen. Heb je het druk? Ja boodschappen doen voor het weekend.Tas. wat vervelend dat je vanacht niet hebt kunnen slapen. Waarom duik je er vandaag niet een paar uurtjes in meis. Dit vergt veel hoor meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Mogge allemaal,haha, Bol, lees net je berichtje. 'bij jou schijnt de zon veel meer dan hier'. Alcoholist zeker.....Hihi.Pieperd ben je. Om je de ogen nog wat verder uit te steken, hier schijnt de zon ook volop en uitbundig, de lucht prachtig blauw. Dat wens ik jou ook hoor en het komt vast en zeker naar je toe....ooit.De dag is weer begonnen, beetje langer geslapen, heerlijk. Gisteravond wezen winkelen met vriendin, iets moois gezien, nog niet gekocht. Daarna nog ff schaatsen op de ijsbaan. Ik had helemaal nog niet geschaats deze winter, raar.Niet drinken is fijn, zonder :wine: minder venijn. Yihaaaaaa.Zo poetsen en daarna weet ik het nog niet. Zie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Oh ja, ik logde in om Desi een te geven. 1 maand adb, dat is een goed idee. Goed gedaan meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Bam. Alcoholist? Denk er aan héGing je schaatsen meid? Op noren? Ik heb dat ook meerdere keren gedaan. Ik ging dan zo hard dat ik in paniek raakte en viel. Nou moet je niet denken Goh hard schaatsen? Ik kon het niet hoor. Heb nog wel noren liggen. Doe er niets mee. Nijdams. goed merk.Iets moois gezien? Vertel vertel heu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Bollie, ik denk dat jij es naar de opticien moet. LEZEN Bol, ik heb geschaatst, ik ga niet schaatsen, ik ga poetsen. Je ken al van die brilletjes van 1 eurie kopen bij de kruidvat ofzo...En ik durf dat best, Bol is een alkie, Bol is een alkie, bol is een alkie... Kom maar op, ik ren toch veel harder dan jou......Gewoon weer gaan schaatsen Bol. Zo'n rollator ervoor, dan ga je ook niet te hard. Er waren gister 3 Turkse? meisjes aan het oefenen. Lol dat ze hadden, leuk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Haha Isa, sa ist mar krekt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Isje natuurlijk jij bent het zonnetje van het frum hoor lieverd.Bam:devil: Durf je wel heu heu? Maar een rollator met schaatjses er onder, Bol er achter, voor een grote katapult plaatsen, richting Bam. Zoef. Moet jij eens kijken wat er gebeurd. (gniffel) Arme Bam. Had ze niet verwacht hé?O ja en met brilletje van het Kruidvat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Ik ga uitloggen want Will komt me zo helpen om troep te ruimen thuisIk kom vanavond nog wel even kijken hierFijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Hey Spudty. Hoe is het met jou meis? Had van de week al de vraag gesteld hoe het nu op je werk is maar ik denk dat je dat misschien niet meer gelezen hebt dus.... Hoe is het nu met je werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 AR, fijne dag. Haha, die Bol. Maar dat van die rollator bedoelde ik niet lelijk. Die meiden gister op de ijsbaan hadden een ijzeren 'rollator' om zichzelf staande te houden.Maar goed, jij mag jezelf wel een x katapulteren, als je dat zo graag wilt. Wel je brilletje op doen he, anders mis je me alsnog, hihi.Gewinkeld, leuke, mooie jurk gezien. Ben er nog niet overuit.Tsssssssss, die vrouw schatte me op 50 jaar! Stomme muts, ik ben pas 45 en nog zo jong en jeugdig....Zou het dan toch die grijze kop van me zijn:huh::oB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Alfje, palfje, pepernoot, hoe ga je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden