ciska Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Een aanmelding op het forum. Niet om te laten zien hoe geweldig ik ben, meer om aan te geven dat het kan lukken. Vijf jaar geleden heb ik me via deze site aangemeld bij een behandeling via het internet. En vandaag vijf jaar later ben ik de alcohol gelukkig nog altijd de baas. In de vijf jaar ben ik in de eerste week één keer hervallen en sindsdien vrij van de kwelgeest. Mijn leven heeft een andere wending genomen, geen ruzies meer, geen dik lijf, geen katers. Makkelijk is het niet geweest. Emotioneel sterker en wetende dat problemen niet opgelost worden door drank hoop ik de rest van m'n leven nuchter door te brengen. Aan een ieder die de strijd tegen het alcoholbeest aan het voeren is: veel sterkte, het is niet makkelijk, maar het leven wordt echt mooier. En het geld dat ik heb uitgespaard met niet drinken is aan mooie dingen besteed. Dank aan mijn begeleidster van Tactus indertijd, zonder jou was het een stuk moeilijker geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Whowww Ciska, dit mag ik graag lezen ik wil me hier ook over 5 jaar melden!! ik ga alles op alles zetten om dat ook voor elkaar te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Fijn om te lezen Ciska, hoe meer je leest dat het mensen lukt, hoe meer je weet dat het jou dan ook moet lukken. Ik heb daar meer aan dan mensen die schrijven over terugval e.d. En de redenen..... Ik denk dat je altijd een excuus voor je gedrag zoekt dan. Een naar bericht of tegenvaller is geen reden om te drinken. Stel dat dat nare bericht gaat over iemand die het moeilijk heeft en die je graag tot steun....dat ben je zeker niet met een dronken gestel. Ik snap andere mensen echt wel en toch merk ik dat juist voor mij een opmerking: ik had het even heel moeilijk, juist de spiegel is die ik nodig heb....het laat mij zo goed zien dat ik daar niet aan toe moet geven. Dan verlies ik bij voorbaat. Misschien makkelijk praten en wil ieder in zijn waarde laten, wil alleen maar kwijt dat positieve verhalen heel fijn zijn, waarvoor dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Hoi Cisca, Mooi Ciska dat ook jij het droogstaan positief ervaart. U bent een topper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Ciska, mooi, dank je voor het delen. Proficiat met dit Lustrum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Dank Cisca Soothe volgt je op de hielen en dan komen wij er ook aan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isa40 Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Amai ciska knap hoor. Ben blij dit te lezen want lees hier ook verhalen van velen die na een tijd hervallen en dat beangstigd me enorm. Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Cisca! Proficiat! Zo`n bericht geeft de burger moed. Bedankt hiervoor!! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Hoi Ciska, Super! Ook ik heb veel meer gehad aan een positief verhaal, dat geeft moed, dat geeft hoop, dat las ik graag, Ja het is zoveel mooier hè, zonder die drank, tuurlijk niet alles is peace en vree, maar met alcohol is het nog slechter, Ga zo voort, wij volgen ook, Straks in mei 2012, sta ik 3 jaar droog, en zooooo dankbaar voor en blij mee wat een verademing, geen slaaf meer zijn, maar zelf het heft in handen en kunnen bepalen hoe en wat, veel beter! Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden