Francesca Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Gelukkige verjaardag Tapas en Hermie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Jacc lieverd hoe is het nu met je? Gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Nee Bolleke, zwaar *** maar het leven gaat door en dat weet ik ook wel. Een vriendin zei me vanochtend dat ik niet in mijn verdriet moest blijven hangen???? Ik zal maar niet opschrijven wat ik op dat moment dacht, anders krijg ik hier een eeuwige ban.. Ik ga er zo even uit om voetbalkaartje voor Isa op de bus te doen en om sigaretten bij de pomp te kopen, ik loop vandaag met een hele grote boog langs de supermarkt heenHoe is het nu met jou? Beetje bijgekomen van je slippertje? Lost niets op he, maar dat weten we allemaal...Bericht even gefatsoeneerd voordat ik een tik op mijn vingers krijg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Jacc, sterkte meid. Die vleeswaren mss nog wel ff verwijderen ivm moederator:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 BB haha net gedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Jacc je kunt volgens mij niet in verdriet blijven hangen, het is er en dan laat het maar komen hoor.Met mij gaat het wel. Jos zal nu wel thuis zijn maar ik heb nog niets gehoord. Hij was vanochtend erg kwaad omdat ik er niet was voor hem als hij thuis zou komen.Moet me echt beheersen om hem niet te bellen om te horen hoe het nu gaat.Hoogstwaarschijnlijk komen de kinderen volgende week. En dan maar eens kijken hoe we het op gaan lossen. Heel hard nodig denk ik. Maar niet meer over de rug van Bollie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 oeoeoeoeoe Drupke, ge daagt mij uit, pas maar op want ik kom je opzoeken met da dog en dan gaan we een duel houdenHaha nee heur, dansen is heerlijk, ook met de hond, veel plezier want dat gun ik je :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Goed zo meis!! Ik ga er niet veel over zeggen, dat hebben anderen al gedaan en iedereen heeft alleen maar alle goeds met je voor, maar ik wil zo graag nog een keer zeggen: denk nou ook eens keertje aan jezelf! Ik herken dit helaas ook maar al te goed. Ik realiseer me ook dat je niet zomaar een band van zolang kan breken, maar je kunt wel proberen een patroon te doorbreken, stel jezelf de vraag of je nog 10 jaar zo door wilt gaan? Het lijkt me dat je meer waard bent.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ik heb het liedje gevonden:Niet zulke goede kwaliteit maar je hoort wel dat het een superblij liedje is. Wij zijn dit niet hoor, die dansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Nee lieve Jacc je hebt niets gemist. Ik heb morgen een Joodse bruiloft dus wil graag met mijn hondje wat Hava pasjes gaan doen omdat ze eregast is. Mijn hondje is een verschoppeling uit Spanje en die van woman ook. Woman danst het haar hondje dus ik zit te plagen dat ik het veel beter kan en morgen ga doen. Toen dacht ik te wedden dan wij zullen winnen en dat doen we ook. Leek me mooi om de opbrengst naar de arme dieren in Spanje te geven en zo kwam ik op het idee om morgen Banjo met een bakje rond te laten gaan. Gewoon altijd proberen de dieren te helpen en wachten tot ik weer eens op mijn kop krijg hahaha want maar reclame.Op de site van ALAS brand virtueel een mooi kaarsje voor je lieve kat. Daar kun je tevens ff uithuilen bij het mooie gedicht van de regenboogbrug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 drup: PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 En deze Woman?Niet zo vrolijk misschien?http://www.youtube.com/watch?v=9kDA9IuU5Zc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ze is niet zo goed, VM, erg slordig met er armen. Er staat ook 'My First Drum Solo' en dat zie je ook. Ze staat bij aanvang al fout, want je armen mogen niet zo recht naast je uitgestrekt. Dat moet sensueel beetje lager en schuin naar voren..Bellydance position heet dat. En die is best lastig om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Omdat ik het niet kan laten! Een van mijn favorieten voor Women!http://www.youtube.com/watch?v=frJBvPC99i8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Dit is ook erg gaaf Ben weer weg want de hond uit en eten maken. Doewiedepoewie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Heeee bolletje weer boven water....Goed dat je er weer bent Bol.Vind de tekst van Kaila mooi.Opkrabbelen en weer doorgaan, is moeilijker.Wat een strak plan Bol, om de verantwoording wat meer met zijn familiete gaan delen....Je hoeft niet de hele wereld alleen te dragen toch??Ik vroeg me gister af, heb jij eigenlijk ook de ADB training gedaan?Niet om dat nou op te hemelen hoor, maar je leert er zoveel van.Daar dacht ik gewoon ff aan.Hee jacc neem het je vriendin maar niet kwalijk hoor. Mensen zitten nou eenmaal zo in elkaar, dat ze er niet tegen kunnen als iemand zwak is. Ze willen alleen de leuke jacc zien, hebben vaak moeite of ff naast je te gaan staan. Mar das hun beperking en niet de jouwe.Nou heerlijk weekend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Wat een spiercontrole!! Cool!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 WooooooooooowwwwwwwKen ik eindelijk is de jarige die hier aangemeld zijn, vergeet ik ze gewoon, nah jaaaaaHermie:musicnote:Tapas:musicnote:En dat het miljoen maar mag vallen.....Zo ik ben er weer vandoor, Ga lekker naar een toneelvoorstelling. Echt zin in.Fijne avond allemaalLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hey die Witte,Ja hoor de Bolle is er weer en nee ik heb geen training gedaan. Weet niet of het zo nodig is, zeker omdat ik bij een psych. loop en de kans er in zit dat er dan dingen door elkaar gaan lopen.Dinsdag ga ik naar hem toe en dan maar weer eens een goed gesprek hebben. Ben heel benieuwd omdat ik al een paar maanden niet meer bij hem geweest ben.Hoe is het met jou meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Idd. grappig Dar!!Heb me de hele ochtend afgevraagd of ik me vergiste!!Maar we hebben mischien een dag gewonnen zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ik was het ook vergeten:HERMIE & TAPASHiep hiep hoera !!!!!***drie dikke verjaardagszoenen*** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 zal volgende keer beter opletten Dar! haha!was nog niet helemaal wakker denk ik!was ook in shock dat ik de eerste was vandaag! haha,was me nog nooit gebeurd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hepatites C. Krijg je dat vd drank of kan je dat zo krijgen?Dat had van Mierlo namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Wist helemaal niet dat v.Mierlo zo veel dronk zeg. Dan heeft hij het goed verborgen weten te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Bol, dat schrijft niemand, dat hij veel dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden