Hermie Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Goedemiddag allemaal.Tapas gefeliciteerd met je 47e verjaardag:musicnote:Iedereen bedankt voor de felici's. Ben vandaag 43 geworden en heb zoiets van:"ha die heb ik toch maar mooi weer gehaald en in een betere gezondheid dan ik een paar jaar geleden voor mogelijk had gehouden" Werd vanmorgen wakker en tot mijn verrassing was het geen slecht weer zoals voorspeld maar droog en heb zelfs al een klein zonnetje gezien. Krijg vandaag over de dag verspreid wat mensen op bezoek en vanavond ga ik lekker met mijn dochter uit eten.Schrijf niet veel meer maar lees nog wel regelmatig mee. Ik wil iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte toewensen en mensen onthoudt aan het einde van de tunnel is licht, echt waar!Ga nu 2 staatsloten van 1/5 halen met de eindcijfers 3 en 4, wie weet haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hoi,Ben er weer.Bolletje ik heb geprobeerd om je daarna nog terug te bellen maar je nam niet meer op, over 4 dagen wordt ik opgenomen voor 10 dagen in de kliniek. ze hebben het vervroegd omdat het zo slecht gaat ik vind het wel echt doold en doodeng moet ik zeggen, ik sta er voor open hoor 100% alleen 10 dagen weg, geen kids en man en hond, geen tv en pc brrr.Verder ja met man gaat het hetzelfde bijna, alleen aan het regelen en bellen die *** van hem ook, ***.daar werk je dan 10 jaar 7 dagen per week voor, egoist zeg.heb ook geen puf meer, zit nog in ochtendjas en erg somber,ik heb ook nog niet teruggelezen sorry, zal het zo wel even doen.dees en jac dikke hug ik leef zo met jullie mee:heart:Bol denk aan je hoor meis, blij je gesproken te hebben gisteren schat.Zo nu eerst een sapje[sinas hoor] en dan even teruglezen.XSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Drup bedankt voor je uitleg, het is duidelijk hoor en Vie wat goed dat je nu therapie hebt.Ik kan me goed voorstellen dat er heel wat binnen in je gebeurt maar dat moet ook. En gelukkig zonder drank want anders zou het zinloze energie zijn.Dikke pluim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Dank Kaia voor je mooie bericht. En natuurlijk is op staan en rechtop blijven lopen, veel fijner. Ik heb het twee maanden kunnen doen. En ga zeker weer proberen, dit gevoel terug te krijgen.Lieve Vie, natuurlijk blijf ik delen met jullie. Voel me nu, nu ik net Jos aan de tel. heb gehad niet zo prettig. Ik zal hem weer eens duidelijk moeten maken dat ik niet zijn persoonlijk bezit ben, niet zijn werkster. Maar daar wachten we voorlopig nog maar mee.Eerst ikke zelf die nu aan de beurt ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Suus, wat hartstikke fijn dat je opgenomen wordt en ik kan wel zeggen je hoeft niet bang te zijn maar het gevoel is er nu eenmaal. Waar ben je precies bang voor meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Gelukkige verjaardag voor de twee jarigen. Mijn zoontje is morgen jarig.Bollie, ben blij dat het alwat beter gaat!!Sterkte Suus!Drup ik zie je al bezig met je hondje! Grappig!Alle andere lieve mensen goede middag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 een hele goedemiddag allemaal,ik ben weer uitgewerkt!pppffff,was er even niet bij geloof ik vanmorgen:DHoe kan ik dat aanpassen jongens??Bol,fijn dat je er weer bent!Hermie ook jij gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Vraagje : Hoe kun je nu 3x vallen en toch 4 kier opstaan????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hey Ya,Ik heb echt nog een hele tijd gedacht dat het echt donderdag was en dat ik me had vergist haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Haha VM,had het zelf ook niet eens door!Het was ook nog erg vroeg hoor!Nog geen koffie op,tja dan krijg je dat he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 VM ik blijf iedere keer maar vogelen wat je nou bedoeld met:Sommige mensen gaan blikjes om andere blokjes!Nog andere versnipperen wat moeilijker is dan blokjes! Dan moet je beginnen lijmen! Moet er elke keer weer om lachen! hihiIk kom er wel uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ya, Het was eigenlijk Alaine, geloof ik , die zich versprak en zei "ik gan een blikje om nu"Moest ik zo mee lachen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ik vind hem leuk! lekker laten staan haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hebben jullie de vermissing van dat meisje gevolgd?Het is toch verschrikkelijk zeg!Het zou je kind toch wezen!Ik word echt naar als ik aan dat meisje denk!En die ouders!Ik zou helemaal doordraaien denk ik hoor!!!!!!!Ik brand een kaarsje voor haar en haar ouders! pppfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hier nog niks over gehoord Ya??Maar wat moet dat verschrikkelijk zijn!!!Je kan nog zo je best doen en dan gebeurd er zoiets!!Ook op tv. al die zieke kindjes! Blij dat met je kleine meisje alles goed is!!!Mijn jongste wordt morgen 4! Wat gaat de tijd snel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Nou idd Vm,ik knijp m,n handen dicht met al m,n kindjes gezond om me heen!Tijd gaat idd snel he,mijn jongste is net 3 geworden,nou ja November.Wel erg leuke leeftijd hoor!Ga hem missen als hij 4 wordt en naar school moet!Het is de laatste dus zal wel stil worden hier!Hoeveel prinsjes vof prinsesjes heb je VM?Heel veel plezier morgen he op het grote feest! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ene, al heeele grote jongen van 8 (9 in mei) derde klas en heel eigenwijs en een kleine clown die morgen 4 wordt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Leuk hoor,ik heb ook nog een mannetje van 9 rondlopen!Erg druk,weet alles beter! pppfff,maar wel een scheet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Tapas en Hermie gefeliciteerd en ik wens jullie allebei een fijne verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hallo Ziza,een hele fijne middag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Een goedemiddag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Jij hebt er drie dacht ik hè Ya!Als ik jonger was zou ik ook nog een meisje willen! Ben 43 nu en dat is wat laat! Was 36 bij de eerste en 38 de tweede. En zelfs nu twijfel ik soms nog!Maar ben nu ook veel met mezelf bezig!!Ze gaan allebei naar school nu.Daarbij heeft mijn ma, die naast me woont een avc gehad en ook zij heeft hulp nodig!Heb soms het gevoel dat ik er een beetje overschiet!Maar het lukt wel!Liefs Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Een uitglijder is een waarschuwing.Als je blijft herhalen met wat je aan het doen bent krijg je wederom hetzelfde resultaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Volledig gelijk Ziza!Maar het stoppen is ook een project dat samen kan gaan met vallen en opstaan. Tot het werkelijk daagt dat het genoeg was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Patatteke hou op, wat een serpent. Moet ik morgen de show mee mee stelen. HahahaVie zoals Caro vaker aan heeft gegeven toeval bestaat niet. Hier brand ook een kaarsje. Een klein vlammetje in de duisternis voor hen die het zo nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden