alaine Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 ik lig in bed voor het eerst net tv te proberen, een simpel internet. ik sms via mn afstandsbediening: heel langzaam en heel lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 ik lig in bed voor het eerst net tv te proberen, een simpel internet. ik sms via mn afstandsbediening: heel langzaam en heel lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 kan dat ook al tegenwoordig?is dat met digitenne/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Was er net op tijd,ziet ze me over het hoofdheb ik nou altijddag Cotot ooit;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Dan maar van kooten en de Bieook de moeite waardtruste alvast:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Nou omdat je zo aandringt:Dmaarre te druk voor hiertijd is prioriteit Cok voel me zwaar beledigdmaar verder gaat het wel goedwat op en neer net als t weer hewel droger dan het weer,dat weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hallo allemaal,Ik heb weer alles gelezen. Gelukkig wat minder heftig dan gisteren met al die ellende.Vandaag het eerste contact met mijn hulpverlener van ADB.Mijn dochter en schoonzoon zijn heel trots op me, dat ik deze stap genomen heb. Dat maakt mij dan weer blij.Groetjes,Elsa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 wel gedoe maar ik hoef mijn warme bed niet uit. nee, geen digitenne maar phil.tv met ondersteuning van net-tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 wel gedoe maar ik hoef mijn warme bed niet uit. nee, geen digitenne maar phil.tv met ondersteuning van net-tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Alaine,Jouw berichtjes komen steeds 2xKomt dat door de afstandsbediening? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Net hondje uitgelaten en vertel over morgen meteen weer de reactie dat ik Hava ga dansen.Ik ga morgen bewijzen. Morgen ga ik bewijzen dat dat je als gehandicacpte heel wat kan. Morgen bewijs ik dat het kan. Morgen bewijs ik dat erg geen drank nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 heel goed elsa dat je je aangemeld hebt, heb dat een tijdje geleden ook gedaan en heb er wel baat bij. ben je nu ook meteen gestopt met drinken of ben je aan het minderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 druppel ik wens je morgen veel plezier. heb zelf ook een hond en ben er knettergek mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 ik ben het nog aan het uitproberen, zal proberen braaf 1x te drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ik zal voor je duimen, druppeltje.Hoe is het afgelopen met je scootmobiel? Is hij al weer fit???????Groetjes, Elsa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hoi Igor,Ik nu aan het minderen, hoop dat dat al lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 rij je nog paaltjes omver drup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 heb ook geprobeerd te minderen , maar lukt me niet. dus wil nu helemaal stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ik ga slapen, moeoeoeoeoeSlaap zacht xxTot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Truste allemaal,Ga de rest van de dag meer weer droog houden...Slaap en droom lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden