Spring naar bijdragen

Zondag 14-3-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De soep wordt geweldig. Een nachtje laten staan en dan hebben we morgen de soep van gisteren..
Het waren mijn gedachten Cathy....

quote:


Originally posted by:
cathy56

Hoe is t met de soep Woman??

Woman: waren het je gedachten? Of heb je dat echt gezegd tegen dat leukerdje?


Poehh, klonk toch als een leuke kans....tssss.




.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vaak ontstaan relaties doordat je iemand al goed ken....collega, bekende van een vriend of bekende van een familielid of.......................door beiden ergens na het nuttigen van een ruime hoeveelheid alchol gewoon eerlijk tegen elkaar te zijn.
Toch hoor ik ook vaak van die verhalen wat bolletje net zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman wat een super schattig filmpje. Ik had ook eens een kat die altijd vers water uit de kraan wilde en vond dat telkens weer een vertedering om te zien. Mijn andere katten dronken het liefste uit de vijver of gekker nog als ik de varens water had gegeven dan sloeberden ze het overtolige vocht van het schoteltje. Maja een kat begrijpen is ook een kunst.

Ja Dar was erg indrukwekkend om te zien of horen hoe je met je geloof omgaat. Zal niet oordelen over het overdrijven ervan. Het gaf me vandaag wel heel veel stof tot nadenken. Hele geschiedenissen en oorlogen zijn hierom al gevoerd............Kee maar dat hoort niet thuis op een bruiloft. Er kwamen een paar Italiaanse mensen binnen die heus wel mijn Katholieke kruisje zagen maar daar praat je dan toch niet over? Naja ik ga het proberen te plaatsen maar dat het indruk heeft gemaakt is voor zeker.

Ik vind speculaasijs erg lekker. Heb een ijsmachine maar eet het liefste citroenijs omdat het niet zo zoet is. Bitterkoekjesijs is ook errug lekker. Maak ook vaak passiefruitijs of met peren. Voordeel van zo'n ding is dat je het zelf zo zoet kan maken als je zelf wil. Dat ding is niet duur hoor en hem hem al zeker 10 jaar dus gaat lang mee. Tja je hebt er wel behoorlijk wat werk aan maar dan heb je ook wat toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk nu dat ik steeds meer zelfvertrouwen krijg.
Alcohol doet uiteindelijk pcies het tegenovergestelde met je.
Het ontneemt je vertrouwen tijdens de kater.
Het creëert dorst i.p.v. dat het lest.
Je bent eerlijk ......maar vaak ook TE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK voel me de hele week al vervelend, daarom heb ik me ook aangemeld.
3 1/2 maand nuchter is niet niks....
In het begin ben je fanatiek...nu begin ik het soms erg te missen....en allerlei waan ideeën ontstaan.
Dan besef je hoe creatief een mens kan zijn in het verzinnen van de meest geraffineerde trucs om jezelf voor te liegen om via een bizarre omweg toch weer aan de alcohol te kunnen komen..........Echt die ideeën zijn werkelijk geniaal ....en als je ze niet door heb trap je erin.
Ik heb pijn geleden door alcohol gebruik ...en waar ik nu ben daar droomde ik van ...ik laat het niet los. Ik merk dat deze site me weer confronteert met de realiteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dim, oh zeker, we zijn de allerslimsten!
Ik ben het ook aan het ontdekken.
Ik ben zelfs zo slim de ontdekkingsreis te vertragen....
Maar wat bereik je ermee!

Goed van je; slim om het allemaal door te hebben/krijgen.

Gaan we nieuwe invullingen bedenken voor onze waandenkbeelden?
Zachter worden voor onszelf?
en op gezette tijden stevig blijven toespreken> die twee haal ik nog wel eens door de war.

3,5 maand gooi je niet weg hoor. Denk het niet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman


Er zitten best hele leuke mannen tussen, dus wie weet komt daar nog eens een droomprins uit gegallopeerd..



Hier in de wei hebben ze nog prachtige witte paarden lopen speciaal voor droomprinsen. Zal ik wel regelen hoor.;)
En ook Belgische knollen mijn lievelingsdieren. Die kunnen makkelijk twee personen dragen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...