Spring naar bijdragen

Maandag de 15e maart 2010


Gast Loen

Aanbevolen berichten

Schitterend woman als mijn straatjoekeltje weer eens niet haar bekje open krijgt dan weet ik dat er alweer een plakkaat kauwgum tussen zit. Van de straat eten mag Banjo ook niet en dat weet ze heel goed dus als ze ook zoiets vind als een kippebotje dan neemt ze meteen de kuierlatten en weet ik hoe laat het is.

Caro niet al te slim want heb mijn hulp op donderdag dus kan je dan niet komen halen. De zaterdag komt mijn vriend die je prachtige schilderij mee zal nemen dus loop elkaar a.j.b niet mis dan he. Kan je hierom dan ook niet naar huis terug brengen maar daar hebben we het nog wel over.

Naja eerst maar weer loedertje uit die geloof ik ook mijn dropjes liep te jatten want het zakje was wel heel snel leeg. Maja de annemoontjes staan er nog hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, die Wing.
Trouwens denken aan de toekomst kan best leuk zijn, als je prettige dingen in het verschiet hebt.
Met mate drinken kan dan nog gezond zijn voor hart en bloedvaten, maar roken is toch echt een ongezond iets. Ik kan er ook niks anders van bakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je krijgt er genoeg van als je een plaatje ziet van een aapje waar ze peuken op testen
Alcohol wordt trouwens ook getest op dieren, ik weet niet hoe maar dat zal vast niet zo vriendelijk gaan..

quote:


Originally posted by:
Teveel

Ben 15 jaar geleden gewoon gestopt met roken omdat ik er genoeg van had.


Daarvoor diverse pogingen gedaan, geminderd, sigaartjes, zelfs pijp!!!


Allemaal mislukt.




Als je er op een gegeven moment echt genoeg van hebt gaat stoppen vanzelf.




En dan de hamvraag: Hoe krijg je er echt genoeg van?????




Truste vrienden, morgen weer vroeg op.


Slaap lekker, droom fijn.




Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
daar ben ik weer.
Wat een ernstige discussie, maar idd waarom niet?

Ik heb 45 jaar lang meer dan 2 pakjes per dag gerookt. Dat stop je niet zomaar op eigen kracht.
Heb zoveel pogingen gedaan: kauwgom, pleisters, pillen, acupunctuur, hypnose, niets hielp.

Anderhalf jaar geleden lasertherapie en wat denk je? Gelukt! Het was goed te doen en denk er steeds minder aan en mis het nog maar heel zelden.

Alleen beter ruiken is niet in alle gevallen een voordeel.....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fruitvlieg

Ik stop niet meer maar begin af en toe opnieuw. Stoppen is lastig, aan iets nieuws beginnen is leuk.




Het is leuk om fit wakker te worden. Het is leuk om te ruiken, proeven en voelen. Het is verschrikkelijk om niet te drinken als me lichaam er om vraagt, dag in dag uit. Maar als me lichaam er niet om vraagt is het lekker dat ik het niet gedaan heb.



Dat is te gek!

Het is minder leuk, oftewel nix aan
Maar toch iets want anders wat
Maar niet, dan is het opletten
Voor je het weet lig je weer in
een bad van tranen bij mooie muziek

Het is leren omgaan met de volheid van alles
Consequent volhouden
De rust erin! Geen gejakker in da head

No rush!
En tegelijk voluit...

Je dingen blijven doen
in een soort vertraagde pas
Met aandacht, alles aandacht..

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, ja het leven gaat wel door, maar het gaat er om, wat maak je er van en ben je daar zelf content mee. Ik was met bepaalde gewoontes zoals drinken en roken niet meer op mijn gemak met mezelf. Dan wordt het tijd om er iets aan te doen.

En met dat ik zeg dat met mate drinken gezond is wil ik trouwens niets propageren. Alleen was er laatst een item op tv dat nonnen die elke avond 1 glas wijn drinken, gemiddeld heel gezond minstens negentig jaar worden.
Ik denk eerder dat dit te maken heeft met een tamelijk beschermd, stressloos leven.

Soothe, op een dag zeg jij ook: bah, ik heb geen zin meer in roken. Wedden? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

toedeloe


prettige dromen


(ik heb het idee dat ik minder nachtmerries heb nu ik sinds een paar dagen een boek lees voor het slapen gaan ipv tevee kijk ?????)


Tot morgen



Dat kan.
Computer, tevee kunnen veel
drukte teweeg brengen in het hoofd
Beter een boek!

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik denk er tegenwoordig wat simpeler over en dat is stoppen met stoppen van het roken.

Enfin Banjo is uitgeweest en door de regen stinkt ze weer helemaal naar hond. Lekker op mijn bed dadelijk en de poes zegt er ook niets van. :o

Nu nog een lekkere grote beker kruidenbouillon en dan ook naar mijn nestje. Slaap goed allemaal en voor wie het niet kan bedenk dan dat je er midden in de nacht toch niks aan kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel Soothe, en ik ben ook die rozen niet vergeten.
(Als jij niet meer rookt dan stuur ik jou..... rozen uit Rottujdam)
Het is alleen dat het klinkt alsof jij zo graag niet meer wil roken, en dat zou dan toch heel plezierig voor je zijn.

Marjo, ik weet niet wat het verschil is tussen wat je doet of hoe je het doet (lijkt mij hetzelfde, want als je iets doet, dan doe je het, en is het dus meteen hoe je het doet) maar ik hoop dat jij het doet zoals het echt goed voor je voelt.

En voor mij voelt goed dat ik nog even vissticks met tomaat en mozzarella op ga bakken, om op bed met veel avondprietpraat op te smikkelen.

Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK zat aan de piano en zie dat ik 'aan Marjo ben overgeleverd';)

Dan maar een avond sonnet:
---------------------------------------------------------------------------

't Is zomer, zondagmorgen. Een toneel

zie 'k plotseling voor me uit verre jongensjaren:

ik lig in het gras, er liggen rozenblaren

overal om me, roze en wit en geel;

mijn moeder speelt piano, 't laatste deel

van Gounods Faust. En 't leek op eens, als waren

aan 't trillen ergens in mij zelf de snaren,

en 't bonsde door mijn borst tot aan mijn keel.

En 'k huilde en huilde, tot mijn moeder kwam,

en me aaide en kuste en me in haar armen nam,

en 'k gaf, gelukkig, haar de liefste naam.

'k Zie rozen. Ik word grijs. De herinnering

voel 'k trillen in mijn keel, en 't is me, als zing

ik stil: ,,Anges des cieux, portez mon âme.'


Johan Andreas dèr Mouw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...