tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 witte,je mag erom lachen, zelfs hard lachendoe ik zelf ook!als dat niet zou kunnenwat een dramaleven is het dandie ellende overkomt me nu eenmaal (ben nog druk aan het oefenen zodat het me niet meer overkomt)dan kunnen we er beter om lachen nietwaar?dient het tenminste nog een doelrustmomentje??ik neem een hele dag of niets ga inderdaad opruimen en relaxennnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Caro zoals gewoonlijk erg druk maar wat klinkt het allemaal tof zeg. Zeker zal ik voor je duimen meis want ik heb je werk gezien. De vraag is, of ik wel moet duimen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Doe je goed t is zondag toch?Trouwens wat ik me nog afvroeg, heeft de H noginvloed als je weinig geslapen heb??Ben ik gewoon is benieuwd naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Ik duim ook met je mee hoor Caro,Wie weet kun je volgend jaar naar een zonnig oordom deze tijd dan, ipv naar de koude kust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Bollie, laat je niet kennen! Mannen manipuleren als ze kunnen, heb er hier ook zo ene!! Marjo, ik vond je verhaal over de koe fantastisch!!Tas, Hyper der tegenaan!! Ik ben nog steeds in een zwaardgevecht! Morgen de rest!Dar, Harry, fijn dat het zo goed meeviel bij AA!En al de rest lieve groetjes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Das een mooie bijverdienste Caro.Maarre er staat wel dat het per goed gekeurde reactie 1 eurie is...Ja en wat is goed raag ik me dan af...Een mens moet zn idealen hebben Caro.Je weet maar nooit hoeveel je verkoopt.Ik wil ook naar Curacao, maar ben 0,0% crea beaHmm toch maar die miljonairs datingsite opzoeken dan haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Caro, mij is pas gevraagd door diverse mensen van de D.A. om wat dierenportretten te schilderen. Van 60-80 cm. Ik zal ze jouw adres eens door geven hoor. En de site. Moeten ze daar maar eens gaan kijken;)Ik weet niet of ze er nog op terug komen maar deze schilderijen van die afmeting moeten toch zo'n e300,-- op brengen. Daar moeten dan toch twee hondenkoppen op komen of zo'n zeven katten.Hier in Helmond is trouwens een hele goedkope winkel waar je grote tubes verf voor ongeveer e5,-- kunt kopen. En die is erg goed. Ik gebruik hem altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Heerlijk met tutje aan de wandel geweest. Moest nog ene treinkaartje kopen dus combineren dacht ik. Gezellie blafje mee en ik dat kaartje kopen. Huh? digitaal? Kee ga ik ook leren. Deed mijn best alles te volgen maar helaas ongeduldige wachtende voor me. Krijg ik me daar opeens een stamp van opschieten * wijf en ja recht in mijn rug. Zag toen flitsen en niks meer voor ik op de grond viel en het enigste wat ik nog hoorde was dat stomme wijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Hey lief Nieneke. Hoe is het daar in den Belgische platte land? Hoe is het met S. K. en de kleine?En hoe gaat het nu met jou? Want daar horen we zo weing van? Lukt het allemaal een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Ben de winter beu! Bollie ,het gaat , mits de nodige uitschuivers, goed! Op naar 0!! Besje doen!!Verlof was heavy! Gelukkig dat we naar jou geweest zijn!! Ma is vervelend en moe, pa is druk en autoritair, moeilijke mens dus!Moet vooral de hele tijd m'n best doen om me rustig te houden zonder externe supplementen!!Maar het gaat wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Drup?????? Dat meen je niet meid, dat zal toch niet waar zijn zeg? Hier schrik ik zo van maar wordt tevens zo ontzettend pissig. Daar had ik echt niet bij moeten staan, ik was echt helemaal door het lint gegaan.Dat kun je toch niet maken. Ik weet ff niet meer wat ik moet schrijven, daar had ik toch echt bij willen wezen, eens kijken wie hier de sterke macho uit kan hangen. Wat een infantiel gedrag zeg. Wat een schoft. Wat een?????? Dat is nog minder dan wat ik onder mijn schoen heb zitten, en heb net in de poep gelopen.:devil:Dit is niet meer normaal dat er nog zulke viespeuken rond lopen. Die zouden een koekje van eigen deeg moeten krijgen. Het ziekenhuis in geslagen moeten worden, en dan op bezoek gaan en zeggen "zo joh, waar blijf je nou? En vragen of hij veel pijn heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Ik sluit me aan bij Bollie Drup!!Als ik daar had geweest!!! Een boze hyper Vlaamse meid!!! Dan hadden ze nog es iets meegemaakt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Drup. Waren er nog mensen die je hielpen met op staan, of die er iets van zeiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Drup,Ik heb zo onlangs iets soortgelijks meegemaakt toen ik met Ma ging shoppen!Een "macho" met grote auto die zag dat wij aan kwamen gestrompeld kon niet wachten ,op een parking, en deed vrooeeeeeeem vrooeem, en toen het volgens hem nog niet snel genoeg ging reed ie gewoon achteruit tegen Ma!!Ook al was ie drie keer zo groot, ik heb hem zowat uit z'n auto gesleurd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Wat afgrijselijk Drupwat zul je geschrokken zijn zeg,is het wel goed afgelopenhebben mensen je geholpenof voor jou die ander ff flink de waarjeid gezegd?Wat heb je toch een zieke mensen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Annie hallo,en hoe gaat het met jepoos niet meer gelezen hier, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 dat geloof ik ook wel hoor Caro, dat ze uitbetalenmaar dan moeten het wel goeie reacties zijn dat bedoelde ik eignlijk.Ik wens jullie nog een fijne chat ik ga ervandoorlaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Ik merk dat ik echt helemaal over de rooie ben. En dan komt er een stuk oud gedrag naar boven. De vrouw die nergens voor terug deinst en niet bang is. Niet reëel want ik kan er niets mee doen maar ik merk wel dat als ze aan iemand komen die hulpeloos en mij dierbaar is, ze aan mij komen. Blijf daar met je viese poten van af.Ik moet het laten bezinken en maar intens hopen die ze die vent eens flink tegen z'n vieze toeter aan timmeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Hahaha Dar, zijn die scheermesjes er voor om de soepballetjes door te snijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 gatverdrie daar zou jezelf agressief van worden!tuig van de richel verder heb ik er geen woorden voor!druphopenlijk mankeer je verder niets, behalve de schrik en je woede natuurlijkdan maar een koppie slappe thee om bij te komen.½¾'''¥¾'½€ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Goedemiddag,wat een vreselijk asociaal gebeuren,het moet toch niet gekker worden.Tjonge Drup, ik hoop dat het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Caro, ikzelf (maar dan vul ik in) denk dat ze het er moeilijk mee heeft. Dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten. Maar heeft ze geen alarmbelletje of zo? Dan kan ze toch gelijk op dat belletje drukken als haar iets overkomt? Toch hoop ik dat we van haar vandaag nog iets horen want maak me best erg bezorgd om haar.Maar misschien ligt ze inderdaad met een tramadol en heeft ze minder pijn. Ik hoop het zo voor haar.Maar als ze vanavond iets heeft ondernomen laat je het dan nog ff weten als het niet al te veel moeite voor je is:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Ik weet ook niet waar Drup woont das jammer. Niet dat ik er dan zo maar naar toe kan gaan maar mocht er ooit iets zijn, zou ik in ieder gevan haar diertjes kunnen verzorgen.Zal het met haar toch eens over die persoonsalamering hebben. Dat geeft voor haar en de mensen die haar kennen toch een zeker gevoel.Oké A'dam. Ja das niet hier vlak naast de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Dat was leuk !Saidi WorkshopVanaf de eerste tel van de muziek dacht ik YESSSSSHeel tofGelukkig kon ik de muziek kopen dus die ga ik vaak afspelen thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 DRUPPELTJE !!:heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden