Vie Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Nou ja aan de andere kant Dar heb ik gisteren het eerste stuk in mijn eentje opgevroten, dus eerlijk is het wel. Alleen als je dan naar de koelkast loopt met het idee om nou een een lekkere plak van dat brood te nemen, en je ziet daar een lege plek... grrrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Bol,kan je het zelf goed relativeren?of lig je vaak wakker en te piekeren erover?hoe ga je daar in hemelsnaam mee om? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 DarDat meen je niet! een grapje??sta ik dus net voor jan doedel te scherenkreeg prompt een gevoel van schaamte doos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 quote: Originally posted by: KitMorning iedereen :),Hi Bol, je zou Jos eens een dag moeten behandelen zoals hij jou doet. ;)Het is volgens mij eerder van hem dat hij het niet kan laten om te kwetsen. Zo houdt hij mensen op afstand. Hij heeft daardoor dus heel wat in zijn leven gemist.Wie is hij nou eigenlijk? Goeie morgen Kittie.Het heeft geen nut om dat te doen want dan krijg je dat vet op je brood. Als ik dan zou zeggen dat hij dat ook doet is er een blinde vlek. Hij ziet niet dat, de houding van anderen grotendeels veroorzaakt wordt door zijn gedrag. En hoe ik ook geprobeerd heb om hem dat duidelijk te maken, het lukt gewoon niet, dus leg ik me er maar bij neer en neem toch langzaam, gevoelsmatig afstand van hem. Dat is het enigste dat ik moet leren. En dat gaat stukje bij beetje toch wel beter.Hé mensen hier scheen net ff de zon. Jippie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Hallo allemaalVannacht geroomd dat ik van mezelf weer een keertje mocht drinkenEn het was weer eens bij mn moeder mn stiefvader thuisHet drinken deed me niets, en daar was ik wel blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 quote: Originally posted by: VieScheren jullie je benen? Ik wax alles. Veel gladder en je hoeft het ook veel minder vaak te doen. Bikinilijn is even AUW, maar dan heb je ook wat Ik bleek het, gewoon met blondeer. En ja mijn foute vriendje met losse vuisten kwam ook van een relatiesite.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 woman goedemorgen!!dat was een droom van niets maar de conclusie gelukkig heel wat waard.gelukkig kunnen we langzaam wennen met jouw schemaanders zou ik je van iets verdenken als je morgen om 08.00 binnen komtgrappie maar wel fijn om te zien dat het steeds beter gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Lieve Tas, hoe ga ik er mee om. Vroeger zei ik niets, nam het mee naar huis, en als ik s'avonds in bed lag, werd ik heel kwaad en verdrietig. Zo kwaad dat ik lag te fantaseren dat ik hem pijn terug deed.Ditzelfde had ik ook naar mijn moeder toe.Nu kom ik er vaak op terug en zeg dat het mij pijn gedaan heeft maar dan weet hij zich er toch altijd uit te praten, weet niet waar over ik het heb, of zegt dat hij het heel anders bedoelde. Sorrie heb ik hem weinig horen zeggen.Maar er op terug komen doe ik wel en laat duidelijk ook zien dat het me pijn gedaan heeft. Ik durf nu wel kwaad te worden en ben veel mondiger geworden de laatste tijd, dus ik verander wel degelijk. Zeg en confronteer hem met z'n eigen gedrag.Ja hij was een hele bekende en goeie psycholoog, en heeft heel wat zware patienten gehad. Daarom begrijpen de fam. en kids niet hoe hij zo veranderd is, hoewel de kinderen vroeger al veel te verduren hebben gehad. Ze deden nooit iets goed waardoor ze toch een minderwaardigheidsgevoel kregen. Toch hebben ze allemaal kunnen herstellen en zijn het geweldige kinderen geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Dar,ben je betoeterd??ik heb mijn gruttersbak opgehangen ipv benen scheren vandaag ben ik nog als bouwvakker verkleed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Ja straks lekker dansenSaidi, met echt hele goede muziekDaar gaat mn hartje sneller van kloppenSnel aankleden en nog een kop koffie x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Dar A.D. wijst hij af omdat hij zegt niet depressief te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Nog een reaktie en dan stop ik ermee,ik lees veroordeling alsof er moedwil achter zit.Mijn zoon heeft Asperger en de situatie is nu zodat helemaal niemand in de hulpverlening er raad mee weeten met hem vastloopt, zoon zelf is er ook doodongelukkig ondermaar kan echt niet zien dat hij degene is die het middelpunt van de onmacht is.Loslaten en zelf doorleven kan, maar is heel moeilijk als je van zo iemand houdt.En of het je partner of je kind is, de liefde maakt dat je niet weg gaat, zelfs als hetten koste gaat van je eigen leven. Ik bedoel natuurlijk ik, maar omdat de situatie van Bol er erg op lijkt houd ik het op je al klinkt dat afstandelijker.Witte liefde is er zijn waar nodig en goed voor jezelf zorgen door ook geregeld afstand te nemen, zodat het vol te houden is. En ook blij te zijn, zelf niet met een diagnose Asperger rond te lopen, want geen fijn lot. En spiegelen heeft dus geen enkele zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 quote: Originally posted by: Dar(Tas, sssstt... er zijn mannen ingelogd :$) Ja, bol, dat is lastig maar kun jij het niet laten voorschrijven? Dat heeft mijn zus bij mijn moeder aan de arts verzocht? (en dan een ander etiketje op het potje plakken ) Hahahaha die Dar toch. Dan schrijf ik op het potje dat het Temazepam is, gniffel gniffel.Nee dat mag niet, omdat als ze daar achter zouden komen ik strafbaar ben. Maar we zien wel joh. Ik zal dinsdag welweer eens praten met hem en kijken of hij toch geen a.d. wil gaan slikken. dinsdag komt de huisarts weer. Dan ben ik in m'n knollentuin zoumij pleegmoeder zeggen.Vlindernetje mee, een flinke bak koffie maken en zitten genieten van mijn tweede kanjer. Mijn lieve h.a. slurp slurp.Bol krijgt weer vlinders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Bol,mijn petje weer eens afzit voor mijzelf het te analyseren als een buitenstaander en kom tot dezelfde conclusierustig blijven, confronteren en je eigen grenzen heel duidelijk stellenmaar ja, ik zit in verweggistanals je zelf in die situatie zit is het zo makkelijk om door je eigen emoties te laten meeslepenpure frustratie en machteloosheid wat boven komt en al die negatieve gevoelens zal je toch opzij moeten zetten wil je afstandelijk en duidelijk reageren zonder dat je zelf in de stress schiet.leuk al die communicatiemodellen, het klopt ook wel maar het daadwerkelijk doen vergt heel veel energiehij dwingt je wel tot therapie zeg, je persoonlijke peut zeg maaralhoewel, iets leren gaat beter als je positief gestimuleerd wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Jane een ontzettend dikke knuffel voor jou lieverd want het is mijn partner met Asperger, maar een kind die Asperger heeft en jij die hulpeloos toe moet zien, machteloos om niets te kunnen doen, is zoveel erger. Het is jou kind en je wil hem zo graag gelukkig zien.Deze zijn allemaal voor jou meis.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Goeiedag!Marjo mooi kadootje van je dochter Scheren: gladde oksels heerlijk, altijd!Benen: met zo'n epileerapparaatje. Glad voelt lekker met insmeren.Als we de waardering niet meer buiten onszelf bij een ander zochten.En inzagen dat iedereen een onschuldige kern heeft die alleen maar liefde is.Dan zagen we wat meer werkelijkheid in plaats van waanzin.Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 jullie maken me hongerig!!door dat gekletst over gehaktbrood heb ik mijn laatste twee hamburgers op mijn bordje gegooidwas eigenlijk voor vanavondnah, extra genieten dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Goede morgen allemaal,Ben ook weer uit mijn bed gevallen, om 10 uur belde Will mij wakker en da`s maar goed ook want anders had ik er nu nog in gelegen denk ik:$En ik ga nu es effe actie ondernemen hier thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Morge ARwaarom zo snel actie??kom eerst eens rustig bij voordat je gaat rennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Ja Kate! Zo las ik neteen mooie van Miguel Ruiz:Als je er een gewoonte van maakt je niets persoonlijk aan te trekken,hoef je geen belang meer te hechten aan wat anderen doen of zeggen.Je zult alleen op jezelf moeten vertrouwen om tot verantwoorde keuzeste komen.Je bent nooit verantwoordelijk voor wat anderen doen, je draagt alleenverantwoordelijkheid voor jezelf.Als je dit begrijpt en dingen dus niet meer persoonlijk opvat, zul je nauwelijksmeer kunnen worden geraakt door de willekeurige meningen of daden van anderen.En dat geeft rust.Goud zo'n dochter!Ze is niet toevalligdoor mij hierheen gekomenTip van Woman metstip op één! Niets eraf.Gewoon camoufleren..Eventueel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Dan voelt het nu wel tijd voor een wandelingetjeof fietstochtje..Eerst wat eten!Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 quote: Originally posted by: Dareh bol, ik bedoel dat jij aan de arts vraagt om het voor hém voor te schrijven.. die arts kent zijn situatie toch... nee niet voor jezelf en dan illegaal... maar ik bedoel als partner en mantelzorger kun je toch een suggestie aandragen.. Ja dat had ik later pas in de gate meis. Onze h.a. is helemaal op de hoogte van de situatie en heeft hem zelf voorgesteld om a.d. te gaan slikken, maar Jos wees dat af.Ik denk juist omdat het allebei hoog opgeleide mensen zijn, hij niet zo met Jos om zal gaan. Hij laat Jos zelf beslissen ook omdat hij weet dat Jos zich niets laat voorschrijven. Van de andere kant is Jos gauw te beinvloeden. Als je tegen hem zou zeggen dat dit pilletje hem onder zeil brengt, is dat zo, en hij valt terplekke in slaap. Dit duurt dan een dag en daarna is het weer niets en wil hij weer iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 wraak Dar!!nah, ik knutsel straks wel een maaltijdsoepie in elkaaren ikke, ik eet alleen brood 's avondsopgelost!!tjeetje marjo,soms zijn die kinderen zo briljantverbijsterend maar om van te houden en te knuffelenwat een wijsheid, kan menigeen van leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 quote: Originally posted by: marjoJa Kate! Zo las ik neteen mooie van Miguel Ruiz:Als je er een gewoonte van maakt je niets persoonlijk aan te trekken,hoef je geen belang meer te hechten aan wat anderen doen of zeggen.Je zult alleen op jezelf moeten vertrouwen om tot verantwoorde keuzeste komen.Je bent nooit verantwoordelijk voor wat anderen doen, je draagt alleenverantwoordelijkheid voor jezelf.Als je dit begrijpt en dingen dus niet meer persoonlijk opvat, zul je nauwelijksmeer kunnen worden geraakt door de willekeurige meningen of daden van anderen.En dat geeft rust.Dank Marjo voor je uitleg. Ga dit vastzetten en regelatig keer op keer, opnieuw lezen. Deze tekst heeft veel waarde voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Zo ik ga maar eens een lekker boillonnetje maken voor Jos. Had hem dat beloofd en belofte maakt schuld, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden