tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 morge Witte,krijg toch zomaar visioenen van Bol met een vlindernetje zijn er uberhaupt wel leuke hulpverleners?? ben ze nog niet tegen gekomen anders wil ik ook zo een netje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Bol, mijn vent is erg leuk, echt waar. Heeft geen kouwe tengels maar ik hoef mn kleren dan ook niet uit. Ok, genoeg geouwehoer, douchen en in de benen. Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Tas! Er zijn echt wel leuke hulpverleners!!!! Echt waar. Maar ja, .....die gaan naar hun tuinhuisje, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hahah die Witte. Nee ik heb één schepnetje en dat is genoeg, moet er niet aan denken, al die kerels. Ik heb m'n handen al vol en twee.O ook goeie morgen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Oh, was iets te snel. Jij wilde een leuke vent vangen:P Tja, leuk ben ik wel, een vent niet, hihi. Doeiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ach het is net als in real live Tas,Alle leuke mannen zijn getrouwd of homo.Hebben wij weer:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 fijne dag Bam!!ik ga ondertussen even kijken bij de supermarkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Bammie een visdraad rond om de vijver spannen, twee of drie lagen hoog. Nergens geen last meer van hoor. Of heeeeeeel hard BOE roepen. Dan krijgen ze een rolberoerte. Komen ze nooit meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 tsja witte,of ze worden homo na een relatie met mij!ook goed voor je ego maar dat is wel de enige ex waar ik nog steeds goed mee kan opschieten.ach, ik heb de moed opgegeven!mijn toekomstige partner moet eerst nog scheiden en dat weet hij zelf nog nietmaar rustig aan, ik ben ook nog druk bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Fijne dag Bammie geniet van je tuinhuissieOgen open houden daar he Tas , in de supermarkt, kun je t snelste zien of iemand vrijgezel is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Tas ik zeg toch lekker niet waar mijn h.a. woont hoor. Wil hem niet delen. Als ik ooit zie wat er in zijn spreekkamer binnen loopt word ik Denk ik "bah die zal wel een inwendig onderzoek moeten hebben. Dat wil ik niet. IK moet daar liggen. Oeps sorrie Tactive. Moest dit ff kwijt. Is zo frustrerend om dat te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 hahahaha Bol, je bent eruuuuuuuuug!!!!!En dat al zo vroeg hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Bol!!!!!!!wat een fantasieen kan een mens hebben in de wachtkamer Witte,volgens mij heb ik na 5 uur het meeste kans op een lekker gezellige vrije kereldan heeft hij in ieder geval werk, ook heel belangrijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ohhhh Jeetje ik vergeet Sanne 1962 helemaal te feliciterenEn volgens mij leest die best vaak mee....En leuke dag Sanne en hopelijk gaat het goed met je!!Van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Jaaa en dan wachten op de parkeerplaats Tas.want een auto is ook wel erg makkelijk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: tassekeBol!!!!!!!wat een fantasieen kan een mens hebben in de wachtkamer Ja en dat is dan nog in de wachtkamer. Je wilt niet weten wat ik in bed fantaseer.Oeps Bol gaat te ver. GOAD AF Bol. Viespeuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 BOHOL.............Rustig rustig hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Jaja ik weet het. Ik ga ff wat doen. Nee alleen ff m'n bed opmaken hoor. Ben zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Oh Bol je laat me nu echt keihard lachen achter de pc.Het is maar goed dat ik alleen zit, want dat zal er gek uitzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 ha witte,het benodigde basispakket wordt steeds groter naarmate de leeftijd vordert.......dus ja een auto, een goede baan, en het liefst oudere kinderenfoei Bol!!een viespeuk wil ik je niet noemen, het is tenslotte erg gezond!fantaseer dus maar raak!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Bolletje: zie dat je net weg bent...Maar in antwoord op je vraag: ja, ik werd dit keer wel wakker van mijn droom. Net op het moment dat die enge moordenaar mijn omkleedhokje van het zwembad binnenkwam...Nu ik het teruglees klinkt het hylarisch, maar in mijn droom was het supereng! Ik lees waarschijnlijk te vaak spannende boeken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Morrie Isa,Ja die ochtendploeg kan dr wat van hoor.Ben er niet vaak bij, maarretis niet onaagenaam om zomaar te zegge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Dat is alleen nog maar het basispakket,dan hebben we t nog niet over zn karakter...Tis niet zo gek hoor, dat we alleen zijn:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 morrie isa en eksterWitte,de morgenploeg kan er wat van????dat is ook de enige deel van de dag dat we er tijd voor hebben kan toch echt geen fantasie bedenken achter de potten en pannen wegens brandgevaar!Ekster,kan me wel vorostellend at het het eng was.droomde je vroeger ook zo levensecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 nu ga ik echt even de supermarkt checken!!!het rollatergehalte zal wel hoog liggen en meer scootmobielen dan bmw-s voor de deurmaar je weet het nooit.............misschien wel een leuke kerel met een vrije dag!!!hmm, volgens mij kan ik beter naar de bouwmarkt gaantot straks!Mmmm,ik heb ooit eens het basispakket beschreventja waarschijnlijk zal ik concessies moeten doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden