BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: witteGirlpower zeg ik omdat wij dames dus allemaal stuk voor stuk, voor geen watjes zijn. Wij hebben GIRLPOWER!!! Alf Luister goed: - we kunnen melk geven zonder gras te eten - we kunnen 5 dagen de hele dag door bloeden,z onder dood te bloeden - en we kunnen jullie mannen laten komen zonder jullie te roepen. Is dat girlpower of is dat girlpower???????? YIHAAAAAAAAAAAAAAA. LOL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Slooten??? Sleat? Ergens bij t water ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Wow, Witte, die is voor op een tegeltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 sodemieters Witte:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Dat is toch wis en waarachtigeen potlood hoor...en foto had het over 4 afbeeldingenzeker met een dubbele focus gekekenHaha Witteja daar kan ik niet tegenop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Witte ! Vive les femmes!!Rechts Alf droit!, Rechts.'k Weet ik ben ook meer voor links maar soms moet je rechts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Voor ik meer details geefWoon jij in de buurt van Sleat Bambo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Als je echt geïnteresseerd bent kan ik de uitreikstukken voor je kopiëren Bam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Jaa fotograaf en jane dat kunnen wij dus allemaalLaat niemand zich in ons vergissen he....Dat hoor ik graag van jou Alfmaar ik zal het je neit te zwaar maken zo als enige man op de chat.Ook al weet ik dat je geen kleintje bent in je opmerkingen.maar toch zullen we wat rekening met je houden hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ja ik vind het ook moedig hoor Alfdat je blijft KOMENzonder dat we je roepen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Allez hangt er van af of je met je rug naar voor staat of met je buik ervoor! Buik links , rug rechts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Dank je Wittet Zweet breekt me uitdat kan ik dan weeroeps, zie dat mn mailbox weer volloopttoch geen aanval van girlpower pb's hoop ikslecht voor de nachtrustwitte wieven en zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hermie, stuur maar via PB, ben ech geinteresseerd. Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Poeh, het allemaal wel snel hoor, bijna geen tijd om na te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Alf, ik woon in de stad van D'Olle Grieze.Maar ik heb een auto hoor, haha.Jongens, ik taai af, nog ff in de rust. Bedankt, was me een genoegen, oant moarn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Das een goeie Jane...Nee geen nachtmerries ervan krijgen hoorWe zijn boven alles vooral heeeel lief... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 En je vergeet ook woordjes fotograaf.......Geeft nie, bedtijd. Tijd om op te slomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hoho BamboWat is nou weer DÓlle Griezein gewoon nederlands?de Oude Grijsaard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeAllez hangt er van af of je met je rug naar voor staat of met je buik ervoor! Buik links , rug rechts! Dit kan ik even niet volgen, ligt dat nou aan mij????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeAllez hangt er van af of je met je rug naar voor staat of met je buik ervoor! Buik links , rug rechts! LOL. Belgje zeker.Haha, ik bewonder je geduld VMetje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 ff googelen Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ciao Bam tot morgen!!Witte we moeten opletten dat onze mannelijke vriend gene bang krijgt! Anders zitten we zonder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 idd Alfje leert al een aardig mondje fries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik ga ook, met een positief gevoel, afsluiten. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden