witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Kijk, dit vind ik nou een lastige situatie.Hermie heeft al vaker aangegeven dat ze zich niet echt gehoord voelt.En dat is jammer want ik geloof niet dat, dat echt de beldoeling is, maarzo voelt ze het wel.En Bambam zegt naar mijn idee iets wat ook goed is ,wat je er instopt krijg je terug.Ik vind het lastig want voor alle twee is wat te zeggen.Ik weet ff niet hoe ik hier verder op moet reageren hoor.......Maar 1 ding weet ik wel, met elkaar verwijten maken komt er niet uit waar het forum voor bedoeld is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 BB wat wil je van me weten dan, ik heb niets te verbergen. Misschien het feit dat ik mijn dochter van 10 alleen opvoedt draagt ertoe bij dat ik niet aan de alcohol kan toegeven. En ja af en toe is dat een gevecht, maar de details hoef ik hier toch niet te schrijven, die zijn bekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Verwijten helpt niet, das waar. Dialoog op gang brengen wel. Ik formuleer soms te scherp, is waar. Maar ook dan is het wat een ander ermee doet. Onderzoek wat het met je doet en wat voor reactie je wilt geven. Probeer ik ook te doen. Helpt niet altijd meteen maar het is wel zinvol om mezelf, blijvend, te onderzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik hoor nu net op TV dat Millie idd waarschijnlijk gevonden is, dus waar heb ik het dan over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik sluit me bij Witte aan.Ik wil er nog even aan toevoegen, Bam, dat de een wat rapper van tong is dan de ander.Ik heb daar ook heel lang over gedaan om zover te komen als ik nu ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ben ff benieuwd Elsa waar je het hoorde van Millyik dacht dat ze nog niets hebben gevonden?Hermie, ik lees je ook hoorreageer niet altijdmaar leef wel meedoe jij nog aan MF?mijn training is klaar en de discipline opbrengenzonder stok achter de deur valt me vies tegenhoe doe jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik ga afsluiten moet nog naar buiten met da dog en ik heb niet zoveel zin. Hermie afg. zaterdag liep ik ook te mopperen omdat ik geen reactie kreeg, terwijl ik notabene meldde dat ik trek had...Ik lees je graag en iedereen voelt zich hier wel eens genegeerd. Welterusten allemaal xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hermie, dank voor je antwoordt. Volgens mij gaat het om de details. En over hoe jij je gedraagd. Als ik dit voorval aanhaal is dat omdat ik me eraan gestoord heb. Maar dat niet alleen. Ik denk dan ook iemand te zien die zich eenzaam voelt, slecht gehoord en daarop reageert door 'boos' weg te gaan of te zeggen'Hermie is wel wat gewend hoor'. Dat is een soort van stoerdoenerij, denk ik dan. En dat gaat je niet verder helpen. Snap je.Tevens reageer je, mijn insziens, regelamtig nogal fel op postings waarin wordt aangegeven dat het altijd je eigen rol is die de moeite van het onderzoeken waard is. Mensen die daar zo fel op reageren hebben meestal nogal veel uit te zoeken, is mijn eigen ervaring. En dat meen ik te herkennen bij jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Pauw en Witteman geeft nu antwoordover Millie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: wingchunWie is Milly? Het meisje dat sinds woensdag vermist was. Gevonden in de tuin van de overbuurman, onder de grond dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Winchi heeft geen tevee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: HermieIk hoor nu net op TV dat Millie idd waarschijnlijk gevonden is, dus waar heb ik het dan over... BB; Over je eigen leven hermie. De wereld draait door, ook al stort die van haar ouders/familie nu even heel erg in ongetwijfeld. 't Meiske was nog maar 12. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: jane4Ben ff benieuwd Elsa waar je het hoorde van Millyik dacht dat ze nog niets hebben gevonden?Was aan het eind van NOVA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: wingchunHet is gewoon een kwestie van doorzetten Hermie. Als ik echt aandacht wil zal ik alles erbij slepen. Van Nissargadatta tot de eerste keer dat ik sex had met een grauwe Abeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hee HALLO IK GA SLAPENwillen jullie me wel even welterusten zeggen aub ????Geintje natuurlijk hihiKan je wel hebben toch Hermie, echt waar hoor, ik ben zaterdagavond de hele avond genegeerd. En ik voelde me al zo rot.....Lees maar na....x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Tja, poeh. En een politieagent, t is me wat. Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ess, hebben ze dan dan ook gevonden diegene die haar daar egraven heeft!!Bam je bent lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ooh Woman, mn hart breekt. Gelukkig heb je niet gedronken, ben je uit de kast als alkie en ben ik trots op je.WELTRUSTEN. En omdat ik je genegeerd heb, blijkbaar, voor jou een:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Iedereen bedankt voor de reactie, dat had ik echt even nodig.Jane ik doe de korte, 5 minuten, meditatie nog regelmatig en daarnaast ben ik ook heel bewust bezig met mijn avondeten.Bammie ik weet dat er nog werk aan de winkel is vandaar dat ik ook eind mei begin met de schemagroep van GGNet (duur ca. 40 weken). Dus ik weet dat ik (nog niet) perfect ben. Maar het gevoel af en toe volledig geneerd te worden alsof ik een nitwit ben, ja dat raakt me en daar reageer ik dan ook primair op. Excuus daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ach wat, Woman je krijgt er nog 1:present::light: Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Wing Milly is verdwenen een paar dagen geleden12 jaar geloof ik, er werd aangebeld thuis terwijl ze haar moeder aan de lijn had.Toen haar moeder thuis kwam, was ze weg. Nu waarschijnlijk begraven in de tuin van de overbuurman, die nog agent is ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: HermieIedereen bedankt voor de reactie, dat had ik echt even nodig. Jane ik doe de korte, 5 minuten, meditatie nog regelmatig en daarnaast ben ik ook heel bewust bezig met mijn avondeten. Bammie ik weet dat er nog werk aan de winkel is vandaar dat ik ook eind mei begin met de schemagroep van GGNet (duur ca. 40 weken). Dus ik weet dat ik (nog niet) perfect ben. Maar het gevoel af en toe volledig geneerd te worden alsof ik een nitwit ben, ja dat raakt me en daar reageer ik dan ook primair op. Excuus daarvoor. Dank je wel Hermie. Dit is een gesprek, hier doen we iets. Vind ik MOOI!Ook mijn excuus, ik ben soms een bitch en ik was chagerijnig en dan moet er iemand lijdenNet sa mooi maar er wordt aan gewerkt. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ga ik ook maar weer kort beginnenis de drempel weer wat lagertruste woman:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Dank je wel BammetjeIedereen een extra knuffel en speciaal voor Hermie:(((KNUF)))DOEIDOEIDOEI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Nina, die agent heeft zich vanmiddag gemeld bij een buro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden