Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 maart


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 496
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weet het, dank je TAS!
En 't is ook nu pas, dat ik besef hoe belangrijk het kan zijn om te praten met 'lotsgenoten'
Met bvb naar AA te gaan! Dus, 'k ga m'n besje blijven doen, en ook hier de draad terug oppikken, zoveel als kan (want hier heb ik nu wel internet op de kamer, maar volgende opname zal dat niet zo zijn!)
Superjammer! Maar vindt wel een oplossing. Die is er voor Alles, als je maar WIL!
de Lady xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey LadyT. Blij je weer te zien. Ik zag gisteren ook al dat je mee las maar durfde eigenlijk niet zo goed al naar je te reageren. Wist niet of ik er goed aan gedaan zou hebben.
Ja wat je schrijft is niet mis, maar ik denk dat je dat tegen de persoon zelf moet zeggen. En natuurlijk is er toendertijd over jou geschreven en dat was ook de rede waarom wij ons allemaal zo'n zorgen maakte om je. Vervelend is het dat je je nu moet gaan verdedigen voor iets wat niet gebeurd is dat doet altijd pijn.
Ja en drie flessen vodka kan inderdaad niet dat lukt de beste zuiperd nog niet. Dus kon ik dat ook moeiijk geloven. Verder ben ik van mening dat bepaalde persoonlijke dingen gewoon niet op het frum thuis horen, als je dit niet zelf wilt, dat is privé. Toch fijn dat je die dingen nu recht gezet hebt.
Maar goed meis, blij dat je er weer bent en hopelijk blijf je ook zodat wij je kunnen sterken om de strijd aan te gaan. Het gaat je lukken hoor, zeker als je je neus veel laat zien hier.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Ik kon een lach niet onderdrukken toen Vie haar vriend onder de aandacht bracht.
Hij wil niet via een datingsite op zoek en ik denk dat hij zelf ook niet meer van het lachen bijkomt als Vie hem zal vertellen dat ze hem in de "aanbieding" heeft gedaan op een site voor mensen met alcoholproblemen. Op zoek naar een spannende relatie ? Bezoek www.alcoholdebaas.nl !

Humor pur sang.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Ziza, wij zijn toch allemaal heeeel errug leuk. Oke, her en der wat bakfoutjes maar kniesoor die daar op letB)

Ladytinne, bedankt voor je verhaal. Ik weet weliswaar niet goed waar je het over hebt maar zit je nogal hoog. Meid, daar kom ik weer aan; mijn Mem zegt vaak;'ze kunnen beter over je praten dan van je eten".

Fijn dat het goed met je gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O en LadyT. Soms betrap ik mezelf er op dat ik problemen van anderen veel groter maak dan ze zijn. Daardoor hoef ik m'n eigen problemen niet zo serieus te nemen. "Och met mij is het allemaal niet zo erg". Nu heb ik geleerd om dat niet meer te doen. Het gevoel, ik neem mezelf veel serieuzer en kan aan mijn eigen problemen gaan werken. Dat is de enigste manier om bij mezelf stil te staan.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ff op de tuin zijn was fijn. Edoch, echter, helaas, ik kon de kachel niet aanmaken. Ik had de gasflessen vastgezet aan de fiets met een slot. Dit wegens struiners op het complex vorig najaar. Kon ik sleuteltje niet vinden:huh: dus ja......
En Bammetje had niet ontbeten, doe ik niet zo vaak maar is ook errug dom. Ik word er heeeel erg chagerijnig van en slap. Dus daar ff kopje koffie gedronken, de huisvlijt vd huismol bewonderd, sneeuwklokjes bekeken en weer nr huis. Eten en bijtrekken. Zo dom he, dat niet eten. Ik weet dat ik er niet tegen kan.

Ik zou ook niet in een land als Spanje of Italie kunnen wonen waar men gewoon is pas na achten 's avonds te eten. Word ik zo bloedjelink sjaggie van he, als ik niet op tijd eet. Rust, reinheid en regelmaat, isse voor mij heel belangrijk.

Maar goed, nu weer thuis, wat telefoontjes doen, boodschappen. Straks komt mn AA maatje eten en vanavond mn meeting. Yes, heb ik zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie,
inderdaad, héél herkenbaar, en dat speelt hoogstwarschijnlijk ook behoorlijk mee.
En zelfs ook nog even dit, las zonet (en de schellen vielen van m'n ogen!!)
"Tja, pa T. heeft al genoeg appartementen, opnames en ongelukken betaald"
Gadverdamme...Ben heel erg boos
Woon al 20 jaar in't zelfde app? (OK, vader doet 'n kleine bijdrage, maar da's een overeenkomst tss hem en mij, en ook iets waar hijzelf 'absoluut beter' van wordt) Trouwens, iets waar NIEMAND iets mee te maken heeft.. Ongelukken heb ik nog NOOIT gehad!!!!!! Heb zelfs geen rijbewijs (OK ook weer, is vallen met je fiets een ongeluk waar pa voor moet betalen???) NIET ZO, dus. Dus, ik ben helemaal 'ongelukvrij'
En vooral: heb m'n opnames ALTIJD zelf bekostigd!!! Geen enkele cent van ouders.
Trouwens, wie het zegt!!!
Sorry, maar wordt bozer en bozer...
Zou niet mogen, en nu stop ik, want inderdaad, dit hoort hier allemaal niet thuis op dit forum.
Maar zoals ik reeds schreef, ik zou graag met jullie kunnen praten als Tinne, de persoon die ik écht ben. En niet het plaatje dat over mij op het forum wordt opgehangen.
En nu genoeg!
Helpt toch niet om alleen maar kwader te worden, en trouwens Bollie heeft gelijk
Moet met persoon zelf opklaren!
Dank je voor (hopelijk) begrip
en sorry voor de overlast
xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...