Spring naar bijdragen

Woensdag 17 maart


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Tas, Ik heb hulp. Ik loop al een jaar bij een psycholoog. Gisteren ook weer geweest. Ik kan daar zoveel kwijt. Het voelt altijd heel goed aan als ik daar vandaan kom. Verder is het voor mij altijd heel erg belangrijk dat ik weet wat er nu allemaal aan de hand is en wat mijn deel is. Hoe ik om moet gaan met mijn vriend. Verder merk ik dat ik sterker wordt. Iedere keer weer. Als je dan bevestiging krijg van Peter (psych) dan doet het alleen maar goed.
Soms heb je gewoon bevestiging nodig. Het jij niet iemand die je helpt bij deze moeilijke situatie?
En een stuk accepteren, want de dingen veranderen toch niet vlugger doordat je er over gaat prakizeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi.
Bol, morrege. Niet super geslapen, te druk int hoofd. En ik had het koud, dus na een trijdje er weer uit en mn pittenzak opnieuw opgewarmd en de deur wat dichter gedaan. Weet nog niet wat ik ga doen. Tuin, es op internet snuffelen nr werk(bleh) mn liefje lastig vallen, nou zo zo wat. Vanmiddag ff nr mn huisarts, ben ik al zolang niet geweest, ff bijkletsen.
Vanavond nr basiscursus gebarentaal, ben benieuwd. Kon ik gratis naar toe, altijd meegenomen.
Dus zo een beetje. Hondjes uitlaten, heb al stoofvlees opstaan. Wil mss ook hout zagen maar dan moet lief mee. Och, wat een keuzes. Eerst nog maar een bakje koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas. Ik ga liggen malen omdat ik vaak geen uitweg meer zie, ik weet niet hoe ik met de situatie om moet gaan, ik weet geen oplossing. Daardoor ga ik malen. Als ik dan met iemand gesproken heb, en de dingen een beetje op een rijtje kan zetten, is dat voor mij heel belangrijk. Verder heeft iedereen een eigen leven en eigen keuzes. Zeker als je kind ouder wordt. Dan is een stuk los laten, hoe moeilijk ook, toch het beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne en Bolletje en Tasseke,
Bedankt voor jullie medeleven, voel me idd ook heel zielig!;):P
Maar voorhoofd niet vol, neus open en verder niet verkouden. Dus gewoon pech vrees ik!
Nu achter een bakje koffie en ga "gewoon" mijn hoofdpijn maar even negeren denk ik...


Suus:
Heel veel sterkte vandaag! Hoop dat je man alles heeft kunnen regelen met je kinderen. het zal een zware dobber worden misschien, maar voor een goed doel!

Bambam:
Leuk een cursus gebarentaal, het schijnt wel heel moeilijk te zijn.

Carolien:
Succes met de verkoop! Je hebt in ieder geval het weer mee:) Scheeld ook vast in de verkoop: hebben de winkeliers betere zin;)

Teveel:
Millie dood? Dat had ik nog niet meegekregen! Wat afschuwelijk! Zal zo eens op teletekst kijken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlgs mij is het dilemma over wel of niet werken een luxeprobleem.
Millie en de twijfel wellicht twijfelen aan de mensheid. En als een politieagent nou al meisjes mee gaat nemen wie ken je dan nog vertrouwen. Zo lees ik het Ekster. Mss is Harry nog online.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeje morgen allemaal,

Kom ook na enkele dagen weer eens kijken op ditjes en datjes. De tijd en puf ontbreekt me de laatste dagen een beetjeom mee te schrijven. Mijn zusje, re-intrigtie buro's verkennen, HA (heeft me voor de moeheid alvast een vit.B12 spuit gegeven). CAD enz.enz.

Ik hoop vandaag weer erbij te kunnen zijn

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou best kunnen....
Net even op internet gelezen hoe of het zat rondom Millie, wat een drama!
Ik had het er gisteren nog over met mijn vriend. Wat zullen die ouders nu aan het doen zijn in die onzekerheid en angst? Volgens mij zou ik alleen maar rondjes door het huis ijsberen en gek worden!
En dan nu? Nu weet je hoe het zit en ben je meteen je dochter kwijt!
Wanneer ik nu even weg moet en ik laat mijn kinderen alleen, dan doe ik de voordeur op slot. Maar straks wanneer ze 12 zijn dan doe je dat niet meer...
En dan nog! Je kunt ze dus echt niet voldoende beschermen tegen zulke zieke mensen....
Plukken ze je kind niet onderweg naar school van hun fiets dan bellen ze wel gewoonweg aan bij je voordeur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ekstertje,

Dat twijfelen is over mijn overtuiging dat geen mens puur slecht kan zijn maar als iemand een kind en die ouders dit aan kan doen ben ik daar toch even niet meer zo zeker van.

Ja, Bam ik had ook onderkend dat het kunnen kiezen of je wel of niet gaat werken een giga luxe probleem is.
Het is hier in Gorinchem schitterend weer, ga dus lekker niet werken hoewel ik mijn chenmische plantje hartstikke leuk vind.
Probleem opgelost, so einfach ist das :)

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is vreselijk ja, van Millie.
Ik zou een kind, zodra het oud genoeg is om alleen over straat te gaan, een pre-paid mobieltje meegeven zodat ze altijd en overal eerst kunnen vragen als ze twijfelen of het goed is wat ze doen. En dan maar hopen dat ze er gebruik van maken ook.
Maar wat weet ik, ik heb niet eens kinderen.

Even een andere vraag. Heeft iemand van jullie wel eens een sapkuur gedaan, en zo ja, beviel dat?
Een tijdje geleden waren er hier een paar mensen die het van plan waren te doen, ik weet niet meer wie. Ik heb niets meer vernomen van de resultaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eks. Het enigste dat helpt, denk ik, is je kinderen goed waarschuwen, dat er zulke gekken rond lopen. Verder je kinderen nooit alleen naar school laten gaan als dat kan. Als er iets gebeurd en zo'n gek wil wat, flink schreeuwen en duidelijk tegen de kinderen zeggen wat het risico is als ze door een vreemde aangesproken worden. Mij werd vroeger nooit angst in geboezemd voor kinderlokkers maar gezegd, schop, sla, bijt maar en gil maar.
Je kinderen op een vechtsport doen kan ook nooit geen kwaad. Geeft zelfvertrouwen maar laat ze proberen nooit bang te worden, want daar zijn die gestoorden heel gevoelig voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel:

Bedankt, nu begrijp ik je twijffel en deel deze ook moet ik zeggen. Hoop altijd maar dat zo iemand zoiets afschuwelijks in een vlaag van verstandverbijstering doet...Het feit dat iemand zoiets met voorbedachte rade of weloverwogen zou doen is te vreselijk om over na te denken...
Maar ik denk wel dat zulke mensen bestaan..

Enne..geniet van je vrije middag! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje:
Hier gaan mijn 2 oudsten 1 keer per week zelf naar school, samen. Het is 10 minuten fietsen.
Ik wil ze ook een stukje zelfstandigheid meegeven en niet alleen angst..
Wel heb ik regelmatig (zeker wanneer er een aanleiding is zoals nu) een gesprekje met ze over de gevaren. Maar je kunt ze niet opsluiten in een glazen huisje!
Zo nu ook met Millie, gewoon uit haar huis weggelokt door waarschijnlijk iemand die ze kende. Hoe voorkom je dat? Niet dus!
Probeer mijn kinderen dus weerbaar te maken. Nee=nee en wanneer het niet goed voelt: wegwezen!
Loslaten is moeilijk, maar ik moet ze die ruimte geven...Ik kan ze niet beschermen tegen alle gevaren des levens, hooguit proberen ze sterk genoeg te maken om deze het hoofd te bieden...
En dan nog zie je wel:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

totaly off topic
ik heb mijn bikini alvast aangetrokken :D

over milly,
kan ik kort over zijn
verschrikkelijk!!

maar of je nu de hele dag je kinderen achterna moet lopen of elke dag moet waarschuwen
ik weet het niet, volgens mij maak je er alleen maar bange kinderen van
en uiteindelijk was dit de buurman, moet je ze nu voor iedereen waarschuwen, wat voor leven heb je dan.

het is erg jammer maar er bestaan mensen die anderen veel wreedheden aandoen en ze komen zomaar in je leven, naast je wonen of ze zijn aangetrouwd of wat dan ook.
het is een bekend feit dat dit soort dingen bijna altijd gebeuren door bekenden.
waar moet je dan voor waarschuwen? buurman, buurvrouw (laten we die ook niet vergeten), ooms, familievrienden?
Er lopen nu eenmaal gekken rond en als ze iets willen dan helpt geen enkele waarschuwing, controle of wat dan ook.
vingers kruizen dus, dat je niet zo een gek in je omgeving hebt lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Ekstertje.

Ja mijn zusje is nog aanspreekbaar al valt ze geregeld onder het spreken in slaap. Ze gaat waarschijnlijk vandaag naar AZm Maastricht voor laatste PET scan. Ze kan nog enkele bestralingen krijgen om de duur van haar leven nog iets te verlengen. Of dit de kwaliteit van haar laatste dagen verbeterd is onduidelijk, maar ze wil zo lang mogelijk bij haar gezin en familie blijven. Ik ben heel bang voor de gevolgen hiervan zoals de pijn die dit met zich meebrengt maar haar wens respecteer ik in deze. Ik ga dadelijk weer ff bij haar kijken. Je bent zo machteloos wat bij mij best wel zucht oproept.
Maar ik hou vol en weet dat ik er voor haar wil zijn. Misschien dat dat bij mij ook die moeheid oproept.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,

ik doe elk half jaar een sapkuur van 5 dagen.
de eerste dag sterf ik van de honger, twee dagen hoofdpijn maar daarna gaat er een fitte wereld open.
nu weet ik niet of dat door de ontgiftiging komt of door het vasten.
tijdens ramadan hoor ik ook wel vaker dat er een soort van euforie optreedt na een paar dagen vasten.

ik zit nu te twijfelen over een detoxkuur, ik zie alleen als een berg tegen dat slangetje op
(dat slangetje dien je ergens in te steken waar normaal gesproken alleen iets uitkomt en dan maar spoelen)

maar zeker een aanrader om jezelf te reinigen, voor afvallen heeft het weinig zin
tuurlijk na vijf dagen niet eten val je gerust af, maar dat zit er ook zo weer aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel want moet zo weg om 10 uur, ben hondsberoerd van de zenuwen en jank aan een stuk door maar ik zie jullie weer over 10 dagen, even de laatste nummer op de mp3 knallen en naar de bieb en dan ben ik weg, bah moet er bijna van spugen zo bang. Liieverds ik zal julllie erg missen en de support ook.
Dikke tranige kus
Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...