Yvonne Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Goeimoren allemaal. Tis nog helemaal stil en donker buiten. Ben benieuwd wat vandaag gaat brengen. Ik zit aan mijn eerste kopje koffie even nog heel rustig. Over vijf minuten ......... kom maar op met die nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Terwijl ik in alle stilte hier zithoor ik een vroege vogel al hele hele verhalen fluiten. Alsof hij het donker op de vlucht wil jagen. Volgens mij gaat het hem lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 morge allemaal,ik kom net terug van mijn rondje een beetje als een verzopen kat maar toch blij!waar die zwanen blijven in de winter? ik weet het niet, maar ze zijn er weer.Net als jij yvonne, daar kan ik heerlijk van genieten en nauurlijk het licht wat ben ik blij dat het elke dag weer lichter wordt.Zo laatste dag van de week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 hm, toch regen dus, meende al zoiets te horen.... en nogal wat wind. Ik ga mijn rondje ook doen, is inmiddels licht geworden hier en droog geloof ik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Sorry Tas wens je geeneens goede morgen.... in de herkansing dus: heeeeele goeie morgen Tas, inderdaad bijna weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 mooi is dat!!!!nog tijd voor koffie of ga je direct al in de startblokken?i Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Rondje hond gedaan,nu tweede bakkie en snel brood smeren voor tussen de middag...Moetjij ook rennen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 nee vandaag erg rustigalleen even de boodschappen ophalen en dan is de vrijdag wel weer volgeboekt.ik heb gisteren echt niets gedaan, alleen maar gelezendus vandaag lekker inhuizing en een beetje rommelen.die kleine is dinsdag jarig dus hier mag wel wat opgeruimd worden enz.mijn weekend begint altijd donderdagavond, de vrijdag houdt ik altijd lekker voor mijzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Heerlijk zo'n dagje hoor. Die kleine... is dat de dochter die 18 wordt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Goede morgen allemaal,Lekkerrrr nog 1 dagje en dan heerlijk weekend:Dfijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 ja yvonne, rare bijnaam he?maar voor mij blijft het altijd mijn kleineMorge ARinderdaad de laatste dag, de week lijkt wel weer voorbij gevlogen.nog tijd voor een kopske of ren je weer weg?zo ja, een hele fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 hihihi,zelfs de eenden zie ik sjansen met elkaar.nog nooit speelse eenden gezien, normailiter zijn ze zo evenwichtig luitjeshet gaat echt beginnen!!!de lente komt er aandus goed opletten en genietenvan alle leuke, lieve en kleine dingen om je heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Ook goeiemorgen AR. Niks gek aan hoor Tas. Onze jongste wordt over een poosje 25 en daar praten we nog wel eens over als: nog iets gehoord van die kleine uk vandaag????En erger nog: wij (kees en ik dus) noemen elkaar al vanaf onze verkeringstijd ( zo'n 35 jaar geleden) 'ouwe' .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Tas ik neem nog een bakkie hooren dan ga ik rennenfijne dag daaaaaag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Tas , ik ga er ook vandoor, alles klaar hier. Hoop dat je een lekkere aanrommeldag hebt. Ik nog 1 dagje en dan.... wel logees morgen, das weer net niet lekker kunnnen laten en doen wat ik zelf wil. aan de andere kant wel weer gezellie.... ieder nadeel heb zun voordeel dus. Von.......................... !@$@#$% wegwezen....................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Sluit me op de valreep nog even heel snel aan bij die (altijd wijze) woorden van Caro. En geniet van je dochter Caro.... en nu................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Goje murge allemoal.Niet zo'n mooi weerteje als gisteren.Ik hoop voor jullie dat het zonnetje van binnen wel schijnt...Als het maar droog blijft. Hoe dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Goedemorgen allemaal!Wat een gezelligheid al hier op de vroege morgen. En...iedereen klinkt al zo uitgeslapen...Ik moet nog echt even wakker worden hoor....Zit achter mijn bakje muesli, lekker. Buiten nattig, maar geen regen. Het heeft wel geregend zo te zien...Iedereen een fijne vrijdag toegewenst! De laatste loodjes voor het weekend.Ik heb vandaag een drukke dag en ga vanavond en morgen werken, mijn weekend begint zondag;)Kwebbel ze nog hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Goeie morgen Tas, Caro en Vonneke.Tas voor zover ik weet overwinteren zwanen gewoon hier, maar er zijn kleinere soorten die wel vertrekken. Hoe gaat het nu met dochterlief Tas? Lukt het een beetje nu?Heeft iedereen goed geslapen?Vandaag ga ik bouillon maken voor mijn manneke dus dadelijk gelijk maar op zetten. ben van plan om hem flink zout te maken, zodat hij meer vocht vast houd.Verder m'n slaapkamer weer eens goed aanpakken. Kast in de bedstede frommelen en dan zien we wel.Nou eerst een heerlijk bakkie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Goedemorgen allemaal... het is hier nog steeds een beetje donker en het regent..Wel jammer, heb de afgelopen 2 dagen als in gek in mijn huis gewerkt, zelf de ramen gezeemd, in de hoop dat ik dan zonder schuldgevoel in het zonnetje kon gaan zitten, niet dus. Ik heb nog wel een oude kaart van de zonnenbaank gevonden, als deze nog geldig is dan maar een namaakzonnetje op mijn huid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Ha die Dees. Hoe is het met je meid? Heb je een beetje kunnen pitten?Werk ze. Eks.Dartetje de zon heb ik hier in m'n zak zitten. Zal hem zo los laten.Hey Jacc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Isa: veel heel succes vandaag met je sollicitatie, ik zal duimen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Goedemorgen,waar is de ?Gister was toch maar mooi meegenomen,ik heb de 1e zomersproetjes al binnen..De laatste werkdag van de week en dan weekend,ik ben er aan toe.Lekker een beetje uitslapen en niets hoeven.Maak er allemaal een mooie en droge dag van.Voor een ieder die het nodig heeftsterkte.Ik ga aan mijn dag beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 GRRRRRmijn goede humeur is weg!ik ben nog niet eens dood en nu wordt er al dwingend aanspraak gemaakt op dat kleine spaarpotje van me!pff, dan maar geen verjaardagskadobestaat er soms een geheime opleiding moeders treiteren? soms kan ik echt niet wachten totdat ze de deur uit is.ik ga maar eerst douchen en dan de problemen weer eens oplossen.pfff, omdat er voor elk probleem een oplossing is, wil dat niet zeggen dat je ze naar hartelust kan creeerentot straks, als ik mijn goede humeur weer heb gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Dar,dan zijn we het weer eens roerend eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden