bolletje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goeie morgen Neeltje,Als jij voelt dat een halve fles te veel is, en je leeft er de hele dag naar toe om te gaan drinken, dan voelt dat bij jou als een verslaving aan en is het knap dat je gestopt bent. Wat heerlijk dat je partner er toezicht op houdt dat je je pil iedere keer in neemt. Geeft toch een steuntje in de rug. Knap hoor, ga zo door.Goeie morgen Alfie en Bam.En daar is onze vrolijke noot Isje weer. Ga maar lekker door met je goeie zin op het frum te laten zien hoor. Dat doet goed en we genieten echt mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goed gezegd NeeltjeMaria. Ben blij voor je dat je je er zo goed bij voelt.Groot gelijk heeft "ie Dar, eerst studeren. Ik ben op mijn 17de gaan werken en pas op mijn 33ste gaan studeren. En toen zat ik tussen bijna allemaal 20-25-jarigen. Ook niet erg, maar zou handiger andersom zijn geweest.Achterafgeklets.Nog een bak koffie en naar de markt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 morge NM en Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 $%^$heel bericht getypt druk ik met mn onuigeslapen hoofdachteloos op het kruisje...Nog een espresso nodigBamboschreef naar jou iets over je soll.denk ook vaak dat het wel komtniet dus, geen peil op te trekkenwel bericht terug, geen berichtWaar schrijf je op Bambieals je niet weet wat je wilt?Moet je daar niet eens mee beginnen?En piekeren, ja dat ken ikvraag me zelf de laatste tijd: helpt het wat ik nu denk? Nee? dan niet doen, maar dat is natuurlijk makkelijk gezegdIsavan harte meidnog éen hobbeltje en je bent van het frum om te gaan werken:Dben blij voor jetenminste éénalcie terug op de werkvloer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 en isa natuurlijk!!!gefeliciflapstaart!je mag donderdag proberen zat ik te lezen!erruuggg slecht van me, maar waar heb je eigenlijk op gesolliciteerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 helemaal top!!!daar zou ik ook de hele week van zingen hoorterug op de werkvloer zoals alfie al zegthe, lekker!weer een stap vooruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 quote: Originally posted by: BamBamHa die Alfje palfje poepchinees, ook uit bed gevallen? Jeetje, wat een epistel gisteravond over de schildpad. Beetje sjaggie? Of depri? Voor jou:musicnote: Geen van tweeën BambiJe kent het missc welwil soms even ergens tegenaan schoppeneven de opgestapelde energie en frustr kwijtkan een bokszak zijnof flink hardlopen eerste heb ik niet 2e kan ik niet meerrest verbaal afstomenen ben allergisch voordie hersenloze schildpad en aanverwanteleuke stijloefeningpolemische briefvoering ben ik goed in al zeg ik het zelf van de week nog uitvoerig gepraktiseerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 quote: Originally posted by: isaThanx Alfemans..... Hé die klinkt leuk... alfemans.... whahaha.... Zal best bizar zijn straks...alleen maar 's avonds het forum bezoeken.... Zag op hetnieuwe werk ook iemand in de personeelskamer haar hyves checken, maar dat zal ik met dit forum maar niet doen... hahaha..... Tsja dan wordt het afkicken hècursus Forum de Baas volgenenne onder werktijd frummen doe ik wel eens :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Darbegrijp dat zoonlief gaat studerenin Utrecht, iets met scheikunde?Dat is mooi, gouden toekomstJongste van mij gaat een duale opleiding volgen, werken en leren dusdacht in a'dam terecht te kunnenmaar moet naar Haarlem...was wel mooi er was nog één opl plekgesoll en hij werd het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 cursus snel wegklikken volgen Iesjewisselen met een interessante werkgerelateerde site en kijken alsof er niets aan de hand is..kan je daar een schriftelijke cursus voor aanbieden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Zit na te denkenof ik de 7 geheimen van Alfzal prijsgeven....tot lering ende vermaakBen een zuurpruim aan t woorden volgens WingliVoel me eerder een granaatappel, hahaMaar als Wingding het zegt dan is het zo of niet?Nee, toch nietof... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 twas hier een vrolijke boel tot ik verscheen alleen Isa bleef nogschrijvendga even een espresso bakkenen hier even over nadenken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Doe maar de 7 geheimen van Alf. Leuk!Wingli heeft vaak gelijk dus ja, als Wingding het zegt.....En dat van je afreageren, daar snap ik niets van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Geheimen zoeken vind ik altijd erug leuk als ik zit te gamen maar het lijkt me dat de geheimen van Alfje te gecompliceerd zijn, dus maar niet doen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 O G. ik heb verwachtingen geschept (geschapen? daar ga je al)die ik mogelijk niet kan nakomenik orakelde maar watze zitten niet in mn mouwen kan ze er derhalve niet zomaar uitschudden ik houd ze nog even geheim zo heten ze tenslotte ookmisschien vannacht..afreageren Bamboe?wat snap je daar niet vanwacht...dat is ironisch bedoelddaar snap jij alles vanja natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goeiemorgen allemaalnn de beginselen van de schildpad l a n g z a a m tot mij zijn doorgegedrongen wordt het tijd voor wat snelle geheimen van de ALFNaar wikipediaAlf kan verwijzen naar:Alf (Denemarken), een historische (of mythische?) Deense prins Alf (Harry Potter), een fabelwezen uit de Harry Potter-boeken van J.K. Rowling Alf (Rijnland-Palts), een plaats in de Duitse deelstaat Rijnland-Palts Alf (rivier), een rivier in Duitsland Alf (televisieserie) (Alien Life Form), een Amerikaanse televisieserie over het buitenaardse wezen ALF Alven, natuurgeesten uit de Noordse mythologie ALF kan verwijzen naar:ALF (programmeertaal) Animal Liberation Front, een Engels dierenbevrijdingsfront American LaFrance, een Amerikaans brandweerwagen-bedrijf Kortom het is tijd dat de enige echte Alf zijn geheimen prijsgeeft, hoewel de geheimen dan iets minder geheim zullen zijn, maar daar kan ik wel mee leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 He Bolik heb voor jou toch geen geheimen en al helemaal geen gecompliceerde.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Babble:Dwaar haalt u het vandaan?maar de meesten kennen het antwoorddat van het Lib front is het zeker niethebben onlangs die nertsen losgelatendie vervolgens de pijp uitgingenin vrijheid gestorvenhoe dom kun je zijnOnlangs heeft iemand een studie gemaakt van domheid trouwens stond in het AD van vorige week heel interessant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 De kunst van geheimen is om met iets te komen wat nog niet eerder is gezegdof iets ouds te verpakken als nieuwzoals gebeurt met diëten bedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ben trouwens gek op quizzenals 2 voor 12 en mes op tafelheb wel eens overwogen om me aan te meldenwant vind Astrid Joosten een aantrekkelijke damealleen daarom dusdie vragen interesseren me nietop laten zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Wingding zegt dat alles al geschreven is, wellicht heeft hij gelijk. Ik denk dat alles ook al wel een x gezegd is. Ik wil het echter graag op verschillende manieren horen, time after time. Dus, go your gang.Ik ga de honden uit laten en in de tuin. Hophop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Bambi ik meen je een vraag gesteld te hebben; waarop je solliciteerthoeft natuurlijk niet te antwoordenook niet op de vraag hoe oud u bentwant dat weet ik geloof ik nietwel een vermoeden maar dat moet je bij vrouwen niet gauw uitsprekenof er op een veilge manier onder gaan zitten ik denk dus rond de 28?De honden zijn wakkeren worden uitgelaten uitgelatenHoorde dat Kees Torn in de buurt optreedtsnel achter kaarten aanGa mezelf ook eens te buitenen wat losse klussen doenDus kom maar weer terugLaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Een geheim dat publiekelijk wordt is een publiek geheim, hetgeen naar mijn idee een contradictie is, maar een geheim op het forum prijsgegeven is naar mijn idee een frumgeheim waarmee zojuist een nieuw woord is geboren met een geheel eigen karakter en waardering.ik zou het dan ook erg op prijs stellen dat de Alf zijn 7 geheimen als allereerste maakt tot frumgeheimen, zodat het nieuw geboren woord gelijk ook inhoud krijgt.Ik wacht in spanning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Wil de enige echt Alf, NU opstaan:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden