Spring naar bijdragen

Maandag 22 maart 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal
Lekker dagje
Mn dak is gemaakt en daar ben ik heel erg blij mee
Nu zit ik met een pannekoek en koffie achter mn pecee

AltijdLam heeft vannacht een noodkreet in mn pebeebox gezet dat hij het forum niet snapt met schreeuwende hoofdletters.
Wil iemand van jullie hem op weg helpen, ik kan het nu even niet opbrengen...
Excuus daarvoor...
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Even in mn hangmat gerelaxed
Lekker hoor
Mn woonkeuken is nu ook zo fijn met de zon overdag. Kan alles open zetten zodat ik op de bank in de zon zit :)
Nu ook mn dak gemaakt, dus kan ik als het regent weer genieten van het getik op mn schuine dak als ik in bed lig, ipv met kromme tenen in spanning zorgen maken over de lekkage.
Volgende klus: de loodgieter.
Maar pas als ik me daar fit genoeg voor voel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Bonno dat ik over je heen walste, nare eigenschap van me. Van harte welkom hier en hoop dat je de steun kan vinden die je zoekt.

Ik leer het nooit mensen. Lekker weer dus met scoot naar de markt. Bijna tig keer hondje onder de wielen maar kon telkens optijd op de ho-houwer drukken. Heerlijk voor Banjo dat ze weer eens flink kon rennen en dat deed ze ook en ja hoor je zal druppeltje niet heten want daar kwam een motoragent. Mevrouwtje die hond mag niet los lopen, weet ik meneertje u wel dan? Oei dacht ik want dat gaat weer fout. Viel mee want wist hem nog net in te peperen dat hij zonder collega geen prenten uit mag delen en hij kon er om lachen. Sjonge nog nooit een lachende agent gezien hier. Maar ik ging naar de markt om fruit te halen en dat is gelukt maar hele mooie sandaaltjes ook gescoord. Helemaal in mijn sas want ze waren maar 10 fleuries. Iets verder zag ik 2 mooie moten zalm liggen en dacht dat is lekker als Caro komt maar beide waren meer als 12 euro. Kan natuurlijk ook die goedkope sandalen.........hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha Drup wat kun je toch heerlijk schrijven hé. Lach me slap. Weet je trouwens dat er van die houdertjes zijn waar je de hond aan kunt laten lopen? Dat is een soort stalen stokje die je op je fiets of ferrari kunt bevestigen en dan kan je hond er naast lopen zonder dat ie plat gereden wordt. Het veert mee zodat hij niet gelijk opgehangen wordt als ie ff remt.:P

Bol heeft het gevonden hoor. Niet op mijn ps2 ga ik de film Avatar kijken maar op een andere spelcomp. Om 8 uur is de bioscoop open voor diegene die willen mee genieten. Gratis entree met een bakkie leut en één koekje, voor de ADB'ers onder ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolleke die ken ik en ze heten varkensneuzen. Alleen daarom wil ik ze niet aan mijn scoot. Komt kee hoor maar Banjo moet nog wennen want heb de scoot pas sinds november en met de nare winter ging het niet dus. Ze rent er al aardig naast naar moet nog leren er naast te blijven ipv van voor mijn wielen te stuiven. Ze is al zover dat ze de optilhouding aanneemt als ze achterin moet, gaat ook al uitgestrekt staan als ze er uit mag. Ze is echt slim hoor maar heeft tijd nodig en gaat best goed, nu nog leren aan een kant te blijven lopen en ik gewoon opletten. Vergeet niet dat we er nog nooit mee weg zijn gegaan met redelijk weer. Nee hier heb ik wel vertrouwen in, meer in de hond als de scoot hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap het echt niet meer hoor is dit acloretia-taal?

Caro is er ook niet maar die zal de hond wel zijn uitlaten hahaha.

Zal ik maar ff de troep opruimen van de mooie Azalia die ik had gekocht. Stond prachtig in de knop maar duurde kat te lang dus sloopte de knoppies open en daar konden ze niet tegen. Toen ze ongeveer alle knopjes had gehad ging ze oververmoeid in haar mandje liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi,

zo de voorjaarsschoonmaak zit erop hier.
Wat is mijn huisje lekker schoon geworden,
het was hard nodig.
Een heerlijk gevoel alles schoon opgeruimd,
lekker hoor.
Geeft ook wat ruimte in het hoofd,
ik hoef nu niet meer te denken van oh, dit moet
en dat moet.
Op zich vond ik het wat decadent om een hulp te nemen,
nu ben ik ontzettend blij dat ik het gedaan heb.
:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

woman
ik heb je advies opgevolgd.. yoghurt gehaald voor vanavond
en een pot zure mosselen mmm hihi
lekkere combinatie

oeiiii net nog een reep gevonden met stukjes hazelnoot
ja....die kan ik niet weerstaan, die moét naar binnen

heb je nog een plekkie Bol?
Alleen koffie voor mij want heb alweer gezondigd hier met die reep :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...