Spring naar bijdragen

Maandag 22 maart 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hihihi, ik ben overduidelijk nog niet wakker

als je niet op vernieuwen drukt.....dan krijg je ook de reacties niet te zien :D
ik zit dus al een half uur naar dat stomme scherm te staren en mijzelf af te vragen waar iedereen toch blijft.

morge carolien en harry!

koffie??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

harry wel even bijblijven :D

inderdaad Dar,

heerlijk in het tuintje gelegen en lekker aangekleurd dus.
hopenlijk is het vandaag ook zo lekker, ik heb in ieder geval genoeg te doen.
het fiets toch makkelijker heen en weer als het zonnetje schijnt, mocht het regenen ben ik bang dat er morgen weinig boodschappen in huis is.
dan wordt het wel een rustige verjaardag :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Caro, Dar, Tasseke, Teveel, Ar en anderen;)

Het weekend weer voorbij en een stralende dag in het vooruitzicht! Veel kans op het zonnetje vandaag, lekker! Ik kom net tot de vervelende ontdekking dat ik voor de kinderen geen brood meer in huis heb:( Ze ontbijten nu dus met een eierkoek en ontbijtkoek. Zometeen nog even naar de Appie om hun lunchtrommels te kunnen vullen met krentenbollen:P het is even niet anders. meestal ligt er wel een brood in de vriezer, maar dit keer was het een gevalletje pech!
Lekker weekend gehad en nu zin om de week weer te beginnen.
Ik hoop jullie ook! :)

Fijne maandag maar weer en hou het droog;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feli, Dar. Goeiemorgen allen, bedoel ik.
Dat heb ik trouwens ook nog steeds. De sterfdagen van mijn ouders weet ik niet meer (ja, allebei ergens in mei) maar op hun verjaardagen denk ik altijd: er was toch wat vandaag?

Gisteren voelde ik me net kreatief met kurk. Dat wil zeggen, heb vogelhuisjes gezaagd uit een oud krabkasteel van de kat. Ja eerst goed afgesopt, want die vogels gaan er natuurlijk nooit in als ze ergens een kat aan ruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eierkoek en ontbijtkoek?
dat is toch geen slecht begin van de dag?
hier hetzelfde maar gelukkig heb ik hier altijd wel wat baquettes of zoiets in voorraad

zo ik ga iets doen wat totaal niet zinvol is om te vermelden en daarna ga ik mijzelf puchen om boodschappen te doen.
dit zijn van die kleine momenten dat ik mijn autootje mis :(
nu hoef ik maar een paar keer op en neer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

weer een nieuwe week met hopelijk veel zon.
Vandaag krijg ik, heel decadent, hulp om mijjn
huisje schoon te maken.
Ik krijg het alleen niet helemaal op de rit, vandaar.
Het is de bedoeling dat het eenmalig is en dat ik dan
weer zelf aan de gang ga.
Dus het wordt poetsdag hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naahhh, van dat gaatje op de millimeter geldt alleen voor sommige meesjes en vinkjes, maar heggemussen enzo duiken overal wel in, die kijken niet zo nauw.
Het was in ieder geval erg leuk om te doen, in de zon.

Shop ze Tas en sop ze Albertina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal

De :rose: schijnt hier volop, de week lijkt goed te beginnen.
De berichtjes omtrent onze Suus vind ik wel zorgelijk.
Heuglijk natuurlijk dat puppy Max ongetwijfeld een nieuw thuis krijgt, de koolmeesjes idem dito voor een ander het eigen huis op orde wordt gebracht, kortom de week lijkt overwegend toch wel goed te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro,

Ik vind het niet raar, alleen maar realistisch.

En zo hoort het ook, er zitten nadelen aan het hebben van een hond, je bent gebonden, ook met takkeweer moet je naar buiten enz. dat moet je goed beseffen voor je een dier binnen haalt, dat leg je in het linkerschaaltje van de balans.
In het andere schaaltje van de balans leg je alle liefde, troost en hartelijkheid die de hond je gaat geven, de blijdschap als je thuis komt enz. en dan maar zien naar welke kant de wijzer uitslaat.
Als je dan ook nog mee laat wegen hoe gelukkig Max je bij zal zijn...

Ik weet wel wat het word :)

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kanjers,

Hier heb ik de buitendeur al open gegooid en ga dadelijk maar weer eens buiten aan de gang.
Caro heb je al voer in huis voor de hond?;) Want die gaat er komen hoor. 't Zou me niets verbazen.:)
Verder is er bezorgdheid over Suus, moet eens ff kijken waar ze geschreven heeft, dus ga ik dat eerst ff doen. Het weer lijkt me goed voor vandaag. Niet te koud maar zeker niet te warm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Bol, nog leuke dingen op de agenda?
of in het hoofd/hart kan ook.
Ik ga zo spinnen en loop me rot naar de WC
gedroomd over de kaakchirurg (overmorgen brrr)
en dat slaat meteen op mijn darmen, erg he.
Sommige angsten gaan niet weg, hoe ik er ook mee om ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Radedaldeda Isje. Nog steeds vrolijk. Nou meis we genieten hier met z'n allen mee hoor. En we wachten gewoon tot je hier s'avonds komt vermelden hoe je je werk hebt ervaren.:heart:
Het kan niet anders dan goed gaan. Als jij al in staat bent om virtueel, hier op het frum een fijne sfeer te brengen, dan moet het in R.L. helemaal lukken.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...