bolletje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Klopt Eks. En zowel de groenling als het sijsje zijn toch zangvogeltjes? Je mag ze geloof ik niet hebben maar een vroegere kennis had er wel eentje. sssstttttt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Tas, ook van mij van harte gefeliciteerd en maak er een leuke dag van.En wat hoor ik iedereen nou over zon?? Het is hier hartstikke mistig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Goeiemorgen!Tas wat een mooie openingVan harte met je dochter meis! En met joe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Moggû luitjes.... er ligt weer een geweldige dag voor ons!!Ik ga straks de hogedrukspuit uitproberen...pfff. Heb nog spierpijn van gisteren....Tas: gefeliciteerd met je dochter!Ekstertje: hartstikke goed die 1e maand, en veel suc6 met de komende tijd. Super!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Eks, ik lees iets over Mariadistel. Is dat thee? Hoe gebruik je zoiets?Is water drinken niet voldoende voor het ontgiften van de lever? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Sijsjes zijn idd zangvogeltjes, van een Groenling weet ik het niet. Had vroeger een familielid die ze stiekem ving (daar had ik dan woorden met hem om...) Hij had in zijn voliere allerlei zangvogeltjes uit de natuur. Ik zie ze liever vrij rondvliegen! Zag net 2 Pimpelmeesjes ons vogelhuisje inspecteren. Hoop dat ze hem goedkeuren en erin trekken:)Ik moet misschien maar een bordje erbij ophangen: TE HUUR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Mariadistel koop je in capsules. Mariadistel is een plant waarin een stofje (Silymarine) zit dat de reinigende werking van de lever ondersteunt. Werk zelf in een gezondheidswinkel (verkoop dus veel voedingssupplementen) en in onze informatiemappen staat over Mariadistel ook dat het helpt bij de aanmaak van nieuwe levercellen. Het zou vooral goed zijn om te gebruiken wanneer je erg vet eet of anderzijds ongezond. Ook overmatig alcoholgebruik wordt genoemd. In die gevallen moet je lever erg hard werken om de boel te ontgiften.Water drinken is vooral bedoeld om de gifstoffen af te voeren, ook prima natuurlijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Weet wel dat ze putters met kanaries kruisen. Je krijgt dan wildzang.Babble dan zal jij rond deze tijd wel geen radio nodig hebben.Goeie morgen Marjo, Bebe, cathy en wie nog meer.Bebe, fijn dat je de weg hier naar toe gevonden hebt. Welkom en geniet met volle teugen van het frum. Het zal je goed doen meid.Waar blijft de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 een heeeele goede zonninge dinsdagmorgen allemaal!het zonnetje is hier bij mij Bol en sorry maar geef hem niet terug!Ik knap er erg van op hoor! hihi!Welkom Bebe en gefeliciteerd Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Hoe istie Yailala, knap je langzaam weer wat op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Bolletje't is hier rustig in mijn winkeltjeik zal zo de radio aanzetten, goeie tipBij ons vorige huis hadden we een grote tuin, nu een kleinerequa vogelpopulatie weet ik het nog niet in de winter was er op vogelgebied niet veel te belevenmaar de kleine vogeltjes zie we wel meer en meerVogelconcerten 's ochtends weet ik niet, daar slaap ik doorheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ja hoor Bol, gaat best. Morgen al drie maanden!Nog even druk de komende 3 maanden, dan weer wat meer rust in de tent.De zon komt net weer achter de wolken tevoorschijn, dus ik heb nog een beetje voor je :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Hoi, de parkiet is hier (A'dam Noord) zeker al vijf jaar.Hele kolonies.Het is een parkiet en geen groenling!de parkietEn mocht er weleens een krant gelezen worden. Ook daar staat het al geruime tijd in.Groet.De ornitholoog . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 quote: Originally posted by: ekstertjeMariadistel is een plant waarin een stofje (Silymarine) zit dat de reinigende werking van de lever ondersteunt...dat het helpt bij de aanmaak van nieuwe levercellen. Ik geloof er niets van Ekstertje,maar een heleboel felicitaties met je eerste maand!!! :musicnote:Fantastisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Een krant? wat is dat Soothe?Daar heb ik geen tijd voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 He Cath,ja gaat langzaam aan iets beter,heerlijk rust gehouden dit weekend,m,n bedje weer uitgeweest.Gisteren begrafenis gehad waar ik echt heen moest maar die viel me erg zwaar.Had ik misschien beter niet kunnen doen maar voel me vandaag weer stuk beter gelukkig!Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat,ben weinig on-line geweeest dus heb jullie niet zo gevolgd helaas! (SHAME SHAME) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Mogge allemaal,Tass van harte gefeliciteerd met je 18 jaar moederschap. :present: Ja klopt dat zijn halsbandparkieten maar ze zijn er al jaren hoor. Idd zaten ze eerst alleen in het Vondelpark maar nu zwermen ze inmiddels overal en krijsen dat ze doen. Herinner me nog goed zo'n jaar of 10 geleden dat ik samen met mijn man en moeder aan een glaasje wijn zat. Opeens zag ik van die gifgroene dingen in de boom. Ik dacht ik zeg niks maar durfde mijn wijn niet meer op te drinken hahaha. Mijn moeder begon ook al zo raar te kijken en zei ook niks. Opeens zei mijn man er zitten papegaaien in de boom en ik begon te lachen maar was wel opgelucht dat ik het me dus niet verbeeld had.Kat is weer knetter dus ging ff mijn paastak verbouwen, een dikke drol op de bak, gillen naar iets wat ik weer niet zag, drinken uit de vijver en zit nu te krijsen naar het wijnrek. Halleluja die stilte was dus maar voor een dag. Doggy ligt rustig op de bank te kijken wat een gekke beesten katten toch zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Wij hadden op de middelbare school een leraar die soms 's ochtends vroeg niet kwam opdagen.Dan had je proefwerk, maar stond te wachten voor een dichte deur.Lag-ie op z'n rug in het bos met een verrekijker, vogeltjes kijken.Had eigenlijk ornitholoog moeten worden ipv leraar.Maar wij vonden het meestal niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 De rakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ya, gaat het een beetje?Begrafenissen kunnen veel impact hebben.Gelukkig is het vaak ook prettig weer een heleboel bekenden te zien (bij een reunie krijg je de mensen niet zo snel bijeen).Drup, een wijnrek?Is-ie leeg of liggen je lightdrankjes daarin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Hoi Alaine,Waarom geloof je er niet in? Ik heb het net gegoogled en het lijkt wel waar te zijn.Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Alaine:Gelukkig hoef je er ook niks van te geloven. Ik denk dan bij zoiets: baat het niet, schaad het niet...En bedankt voor je felicitaties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ze zijn uitgewaaierd over de stad. Eerst een aantal in het Vondelpark.Ik had pinda's hangen. Ze maken kunsten aan mijn waslijn.Ze maken wel een bende met het doppen pellen.Niet echt beschaafde eters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Alaine, het zijn vreemde vogels die vogelaars.Vind je niet.Hoogst apart volk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Thanks Alaine,het gaat wel hoor,was de oma van mijn man en ze lag al jaren slecht dus kwam niet onverwachts.Alle kinderen waren mee,het was een katholieke begrafenis dus met weiwater,wierook alles erop en eraan,de kinderen waren zwaar onder de indruk!Zijn 2 uur doodstil geweest!Het was goed zo,het was mooi.Ze is 99 jaar geworden dus heeft een prachtig leven gehad!Oma was gek op een advocaatje en die werden achteraf ook uitgedeeld,ik schrok er gewoon van maar niet genomen!Kwam gewoon even onverwachts denk ik! haha!Verder gaat alles prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden