bebe Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 mooi, hier ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 ja, het gaat goed, maar ben nu ook hele dagen druk in de tuin bezig dus heb veel afleiding.Ik weet niet hoe het gaat als het gaat regenen maar dat zien we dan wel.Heb iedere avond rond deze tijd nog wel een dippie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Sterkte Bee!Ik ga der vandoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Komt goed Vm, fijne avondX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Wou deze nog ff delen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hoi Bebegoed dat je hier komt in een dippieis ie weg in een wippie:Dop naar dag 4:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hoi!Waarom verbergen wat er isMet welk middel dan ookThat's da questione!Mocht er al sprake zijnvan een vraag..De vraag is da bottleneckI have no further questions Heb een avond zoals je wilt! Emmaroos gooshe frabba Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Alaine3 mnd geleden Kerstavond!Van harte gefeliciteerd met deze droge mijlpaal Ik hoop dat je iets leuks voor jezelf hebt gedaan/gekocht, naast het droogblijvenwant een beloning heb je zeker verdiend!Emmaroos, laat je nog ff wat weten meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hoi allemaal,vandaag was voor mij zó om en nu dus weer bed tijdfijne avond nogof truste:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Prachtige slinger Jane; dank daarvoor!Naast de electrische tandenborstel na de eerste maand heb ik een paar mooie kralen gekocht voor een ketting (die ik van mijn lief heb gekregen). Een dierbare herinnering aan en periode waar ik trots op ben.Ik ben Woman nog dankbaar voor het arreslee-pact (ik meen dat dat van haar afkomstig was). Voorlopig blijf ik rondjes rijden in de slee; ik wil er niet meer uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Welterusten AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Goede morgen AR Welterustten AR! Je bent AR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 OK Alaine,dan blijven we zitten tot volgende Kerster zitten nu trouwens wieltjes onderheb je niet gemerkt?en ja Womans ideecreatief/lief mens dat:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Log nog even in voor Alainevan harte hoor met je drie maanden:sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::heart:een hele mijlpaal hoor wees er maar ècht trots op.nu naar bed doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Dank, dank, dank AR; de slinger wordt steeds langer...Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Dat vind ik leuk om te horen, datje begonnen bent met de kerstslee pact.Woman en ik hadden het er toen over en zo is t idd ontstaan.Ik kan me nog herinneren dat sommige van het forum het toen een beetje een overdreven idee vonden.Maar zie hier het resultaat!!!!!Ha echt grappig dit Alaine.Echt leuk om dit te lezen, dat het dus niet zomaar wat was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Isa,Ik ga voor je duimen!!!Weltrusten en sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Trusten mensen. Bol gaat afsluiten. Tot morgen weer en slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Ik ga ook vroeg naar mijn bedjeben bang dat ER niet meer komttruste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Truste BolJij ook weltrusten Jane, ik hoop dat je ondanks je operatie aan je kies, een beetje kan slapen!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Witte, de slee kwam voor mij toen precies op het goede moment langs.Ik was al een paar weken aan het minderen tijdens de ADB-begeleiding, maar dat werkte natuurlijk niet voor mij. En dit pact was DE ultieme afspraak met mezelf en een groot aantal van jullie; dat was de ware start van mijn alcoholvrije leven.Het voelt ook alsof ik geen uitglijder moet hebben, omdat dan het magische van het pact af is. Al weet ik ook wel dat de draad daarna gewoon weer opgepakt kan en moet worden, maar dan is toch een deel van de kracht eraf.Nee, ik stap voorlopig niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Ik ga zappen op bed.Net mijn profiel op linkedin bijgewerkt; sta ik sinds kort op. Schijnt goed te zijn voor het netwerken (wordt aanbevolen ivm mijn huidige opleiding). We zullen zien.Slaap lekker voor zo/straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Jammer dat Emmaroos niet even komt.Niet dat, dat moet natuurlijk, zo is t ook weer niet,Maar ik hoop dat het weer een beetje beter met haar gaat.Misschien lees je wel, Emmroos daarom deze ff voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Blijf maar mooi zitten hoor.Door jou rit in de sleekomen goeie gedachten weer terug.Hoe langer jij blijft zitten,des te vaker kunnen we lezen, dat jij nog niet uitgestapt bentdes te meer de overtuiging er is, dat het zo een gek idee nog niet was.Dat van je profiel aanpassen en netwerken op een anonieme site snap ik niet zo goed..Maar in ieder geval weltrusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Emma:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden