alaine Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Witte, de slee kwam voor mij toen precies op het goede moment langs.Ik was al een paar weken aan het minderen tijdens de ADB-begeleiding, maar dat werkte natuurlijk niet voor mij. En dit pact was DE ultieme afspraak met mezelf en een groot aantal van jullie; dat was de ware start van mijn alcoholvrije leven.Het voelt ook alsof ik geen uitglijder moet hebben, omdat dan het magische van het pact af is. Al weet ik ook wel dat de draad daarna gewoon weer opgepakt kan en moet worden, maar dan is toch een deel van de kracht eraf.Nee, ik stap voorlopig niet uit.
alaine Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Ik ga zappen op bed.Net mijn profiel op linkedin bijgewerkt; sta ik sinds kort op. Schijnt goed te zijn voor het netwerken (wordt aanbevolen ivm mijn huidige opleiding). We zullen zien.Slaap lekker voor zo/straks.
witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Jammer dat Emmaroos niet even komt.Niet dat, dat moet natuurlijk, zo is t ook weer niet,Maar ik hoop dat het weer een beetje beter met haar gaat.Misschien lees je wel, Emmroos daarom deze ff voor jou:present:
witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Blijf maar mooi zitten hoor.Door jou rit in de sleekomen goeie gedachten weer terug.Hoe langer jij blijft zitten,des te vaker kunnen we lezen, dat jij nog niet uitgestapt bentdes te meer de overtuiging er is, dat het zo een gek idee nog niet was.Dat van je profiel aanpassen en netwerken op een anonieme site snap ik niet zo goed..Maar in ieder geval weltrusten...
witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Truste ariEmmaroos;)(omdat ik je ingelogd zie)
Soothe Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Hoi,Even een felicitatie naar Dhendro en Alaine. :present: Altijd goed te vernemen, dat men zijn doelstelling haalt.Ga zo voort, en...blijf waakzaam.Een groet.
fotograaf Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 Alaine ben je er nog? Op de valreep van mij ook nog de felicitaties
alaine Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Geplaatst 24 maart 2010 dank soothe! witte, linkedin is niet perse anoniem, je kunt er ook je bedrijf op zetten zodat je te traceren bent voor andere professionals die viavia van je gehoord hebben.ga verder kijken naar er, nee helaas geen emmaroos.
haddock Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Geplaatst 25 maart 2010 Deze stokouwe shiftworker heeft z'n zevende avond net werkzaam afgesloten, 't was 'n drukke, die laatste. Nou heeft ie er lekker vijf vrij!De blije vermoeide
smart Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Geplaatst 25 maart 2010 Goeienacht vannacht........Haddock, ik heb niet terug gelezen... , maar ik snap er niks van...O, je bent na veel dagen werken nu 5 vrij?MMmmmm zalig joh, geniet ervan!
haddock Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Geplaatst 25 maart 2010 Zo is 't, genieten ga ik.De BBC kijker
haddock Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Geplaatst 25 maart 2010 He, Cathy, ik ga afsluiten, zit in de film: The Ghost and the Darkness.De trouweloze
haddock Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Geplaatst 25 maart 2010 't Was 'n mooie film, ietwat overromantised, maar toch.Het is altijd raar thuiskomen in 'n slapend huis, could drive you to drink, dus ik ga maar naar bed.Ben zelf meer van de nachtdienst.De nuvere
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden